Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nukkunu hetkeäkään, alkoholia nolla. Dave voi kirjoittaa pieneen mustaan kirjaan että muitakaan aineita nolla. Surku kai se hereillä pitää, katsottu Obvilion, Vuonna 85 ja kasa Bones sarjaa.

Niin ja jotain Gianna Michaels pätkiä koska tissit.

Jatkakaa!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilinen peli 1-1. Muuten ok, paitsi tasureilla ei elä. Tänään pitäis sadepäivän kunniaksi keksiä tytöille hommaa...noh, laitoin barbikelan aluksi. Huomenta kaikille, myös persoonallisuushäiriöisille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainiin, tänään pelmahtaa lomamassit tilille. Vuorottelukorvausten jälkeen tuntuu kuin olisin astunut taivaaseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sataa, sataa ropisee! Mulla pitäis tulla kans lomarahat tänään, pitääkin käydä kurkkaamassa tilin saldoa.

Lisäksi haluaisin kertoa, että toisen ketjun diagnostiikkaveljekset ovat väärässä. Oikea diagnoosi on likinäköisyys, purentakiskon tarve ja ajoittainen rasitussärky olkapäässä. Vai hetkinen, oliko nämä sittenkin mulla?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nuuvahduttaa hirveä sähköpostirumba kaiken sortin yleishyäryllisen asiain hoitamiseksi. Yritän olla lomalla, ts. lukea tenttiin ja ottaa vähän lepiä. Fiuuh. Kavereiden näkemisen järjestely on taas haastavaa, aikataulu kun on neljä päivää reissussa, kaks kotona, kaks viikkoo reissussa jiiänee. Kesäressi, sano, joka sijaitsee ihan omassa päässä, ja on sieltä myös eliminoitavissa.

Nuarten poigain gansa retkeily on aika parhautta, semmosten pienten ja erityisesti semmosten isompien :dream: , ja kaupunkiin on outo palata iltapäivän ruuhka-aikaan monen päivän erä-jormailun jälkeen.

numballe pahoittelut kisulista :boohoo:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:Sataa, sataa ropisee! Mulla pitäis tulla kans lomarahat tänään, pitääkin käydä kurkkaamassa tilin saldoa.

Lisäksi haluaisin kertoa, että toisen ketjun diagnostiikkaveljekset ovat väärässä. Oikea diagnoosi on likinäköisyys, purentakiskon tarve ja ajoittainen rasitussärky olkapäässä. Vai hetkinen, oliko nämä sittenkin mulla?
Kyllä siinä taitaa olla vahvasti persoonnallisuushäiriö kyseessä, jos ei enää erota edes itseään!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hojaa, perjantai!

Kylläpäs eilen hiottiin taas jo vähän parantunutta itsetuntoa: neiti jonka kanssa vietellyt laadukasta sinkkuaikaa, on juuri nyt Turkissa viikon Psytrance-festeillä. Oli puhetta, että ehkä jossain vaiheessa laittaa viestin että on elossa tjsp, joten en odotellut mitään yhteydenottoa koko viikolle varsinaisesti. Eilen tuli mietiskeltyä että yllättävän ikävä meinaa olla kyseistä ja neitiä, ja sitten soikin puhelin tuntemattomasta numerosta, ja neiti ilmoittaa että kaikki hyvin, tuli ikävä ja halusin puhua sinun kanssa.

Aww, eihän tässä voi kun velloa oksitosiineissaan!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo, nuar lempi o gaunist!

:D
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mietin juhannuksen settiä varten musaa, ja joutuu kyllä rankaisemaan tällä taas ihmisiä.

Saakeli mitkä energiat!!! Vaikea pysyä töissä penkissä! Ja 2:50 sample: " Congratulations you are still alive! " sopii biisin henkeen kuin .. no en tiedä mihin, mutta hyvin!

Soitin tämän viimeviikon lopun festareilla viimisenä biisinä hipstereille jotka oli kiltisti jorannut psykeä pari tuntia!

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Poikaystävä oli sittenkin jo syntynyt, tosin 10 vuotta mun jälkeen! Ei oo helppoa olla näin hyvin säilynyt...!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei oo ei. Mikä ois niinq teoreettinen täysin alaraja, oma ikä miinus kuinka paljon? Vai kuhan ei oo sakkolihaa?

Ihana lehtimyyjä, Ville Tampereelta tossa soitteli ja kertoili myös omia kuulumisiaan ja kyseli Helsingin säästä ja miten mun päivä on alkanu. Sanoin sille, että se kuulostaa tosi mukavalta tyypiltä, mutta en siltikään tilaa MeNaisia. Mut onhan se kiva kun joku kyselee miten päivä on alkanu, makesmefeelsospecial :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Ei oo ei. Mikä ois niinq teoreettinen täysin alaraja, oma ikä miinus kuinka paljon? Vai kuhan ei oo sakkolihaa?
Perinteinen viisaushan on "half your age plus seven"

Kuva
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.06.2013 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Poikaystävä oli sittenkin jo syntynyt, tosin 10 vuotta mun jälkeen! Ei oo helppoa olla näin hyvin säilynyt...!
:ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään hammaslääkärin vuotuiseen tsekkiin. Mun hammaslääkäri näyttää ihan sarjamurhaajalta, mutta on noin muuten ihan mukava. Tosin pitää jaksaa small talkata puol päivää, vaikka mieluusti hoitelisin homman pian alta pois ilman sen kummempia lätinöitä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Ei oo ei. Mikä ois niinq teoreettinen täysin alaraja, oma ikä miinus kuinka paljon? Vai kuhan ei oo sakkolihaa?
Teoreettisesti mun alaraja on ollut samalla vuosikymmenellä syntyneet, mutta käytäntö on ollut toinen. En mä kyllä alkais mitään perhettä perustamaan minkään teinipojan kanssa, mutta onhan niiden kanssa kiva leikkiä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

35 minuuttia loman alkuun, pitäisi alkaa varmaan miettimään mitä pakkaa mukaan. Sääennuste näyttää tasaista kolmeakymppiä ja arskaa. Ah.
Universaali disclaimer.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^tuleeko Homeboy mukaan kanssa?
Viimeksi muokannut Nergal, 14.06.2013 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Itsehän olen siirtynyt 80- luvulla syntyneisiin jo aikaa sitten, onhan ne kasvaneet jo isoiksi meihiksi :P Ja kappas hupsista, perhekin tuli yhden sellaisen kanssa perustettua.
Totta, totta. Ja nyt kun tässä tutkailen tuntojani, sanoisin alarajaksi 30. Mutta siitäkin voi vähän tarvittaessa tinkiä ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kamat autoon ja gorea päälle, tämä jätkä lähtee isolle järvelle vetään uistinta ja telttaileen saareen. Tuonne siis --> http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4ngelm%C3%A4vesi
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Itsehän olen siirtynyt 80- luvulla syntyneisiin jo aikaa sitten, onhan ne kasvaneet jo isoiksi meihiksi :P Ja kappas hupsista, perhekin tuli yhden sellaisen kanssa perustettua.
Totta, totta. Ja nyt kun tässä tutkailen tuntojani, sanoisin alarajaksi 30. Mutta siitäkin voi vähän tarvittaessa tinkiä ;)
And how are YOU doing today ? ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Hämiksellä on putki päällä!
Ja mulla! Yhden just jätin nuolemaan haavojaan ja heti on uutta putkessa! Grrrrauh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Valmistuin eilen, nyt juon töissä shampanjaa. Skoolaan myös Rudolfille.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onnittelut Annepa!
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihan turhaan taas jännäsin vatsani ripulille, mutta lekurikammo. Ei vaan voi mitään. Kaikki on kunnossa ja leegot paikoillaan eli ei tarvi sinnekään vähään aikaan mennä.

Annepalle onnea ja skool!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain työkaverilta äsken niin mielettömän hienoa palautetta, että melkein tuli tippa silmään :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin