Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kuinka pitkälle on soveliasta imarrella naisia? Kuka niitä ymmärtää?

Mulle kävi just sellainen vahinko, että haettuani kaupasta lisää Karhua tän B-rapun ovella oli naapurin vanha 60+ ellei jo liki 70 wee kurppa, äitini entinen työkaveri ja tosi tympeä kerrostalokyttääjä, totinen ja tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

En kuitenkaan heti tunnistanut häntä, koska tuo oli kurttuiset kasvot piilossa ja kumarassa pylly pystyssä tiirikoimassa polkupyöränsä lukkoa. Talossa asuu hottiksia nuoria naisia, joten tuijotin pitkään sitä oikein hyvämuotoista ja täydellisen pyöreää pikkupeppua, miettien kuka tuo on.

Sitten tuo nousi jalkeille, tunnistin ja tervehdittiin.
Kännissä kun olen, sanoin jotain näin nerokasta:
"En tunnistanut sinua. Luulin, että siinä on nuorempi nainen"
Johon hän: "No onhan minulla ikää."
Yritin korjata:
Minä: "Ei pidä loukkaantua. Mutta hyvä peppu."
Vanhus oli silminnähden mielissään, nauroi ja sanoi: "Niinhän se on"
Minä: "No on on, eikä ole minun vikani."

Teinkö oikein vai väärin? Loukkasinko vai en? Pitääkö mulla olla joku valmisteltu seltys seuraavaan kohtaamiseen? Ja siis hei en missään tapauksessa haluaisi panna sitä muumiota, kunhan hyvin säilynyttä söpöä peppuaan vahingossa ja vanhaa naista tunnistamatta katsoin!
Viimeksi muokannut Gat, 16.06.2013 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulla on joku sairaus. En enää jaksa kuluttaa aikaani kusipäiden seurassa. Mikä avuksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole aivan varma, mutta luulen että meikäläistä vongattiin eilen. Onneksi tajusin tilanteen vasta poisttuani. Mitäs ei sanonut suoraan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RolloTomasi kirjoitti:Mulla on joku sairaus. En enää jaksa kuluttaa aikaani kusipäiden seurassa. Mikä avuksi?
KSE?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kiitos Gat. Kerrankin juttusi aidosti huvitti kun ajattelin miltä naamasi näytti kun totuus paljastui.

Sattuuhan tuota. Thaimaassa moni on erehtynyt jopa sukupuolesta ja varmaan muuallakin.

Ethän sä väärin tehnyt eiköhän hän vaan hyvää tykännyt.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gattiksen kannattas vaihtaa pystytisut noihin peppuihin, niin voisi flaksi käydä paremmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En mene päivän aiheeseen? Hehkutan vain omaa saamattomuutta. Yö meni taas vituiksi, olen oppinut kehonhallintaa, tai siis hallitsen kehon toimintoja sillä lailla.. No joo kehon toimintoihin kuului tänään 44kilsan pyöräily, matkasta satoi kaksi kolmasosaa mutta sade loppui parahiksi ennen kotiin saapumista, matkalla ehdin käydä sukuloimassa Tapaninvainiolla ja kysymässä käyttämätöntä painepesuria lainaksi, siitä Tammiston kautta IKEAlle evästä särpimään ja Meltsin kiertäen(kaukaa) sitten Itiksen kautta kotiin, jos ei olisi sadellut olisin painellut Vuokin sataman kautta rantoja pitkin Hertzikaan mutta koska kastunut lemppasin 5-10km lenkkiä ajatellusta lyhemmäksi, mutta ihan riittävästi tuli kuitenkin poljettua ja pääseen töihinkin huomenna muuttohommiin irvistämättä.. Tosiaan päivän aiheesen palatakseni käyttämäni jalissukat oli aika märät ja pohjalliset puoleenväliin.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kaksi päivää rämmitty metsissä. Äsken porukoilla saunoon, kohta kotiin ja sohvalle. En liiku siitä tänään mihinkään!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ainoan kummilapsen rippijuhlat juhlittu.
Eli syöty reilusti voileipäkakkua ja mansikkatäytekakkua :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Sattuuhan tuota. Thaimaassa moni on erehtynyt jopa sukupuolesta ja varmaan muuallakin.
Ai sinä olet Thaimaassa "vahingossa" astunut poikaakin?
sivustahuutaja kirjoitti:Gattiksen kannattas vaihtaa pystytisut noihin peppuihin, niin voisi flaksi käydä paremmin.
Älä nyt mauttomia puhu. Laskeskelin, että akan täytyy olla jo +- 70. Ja tiedätte suuntautumiseni itseäni nuorempiin misuihin, kun itse olen mielestäni vielä pikkupoika. Ainakin menopaussin ohittaneet naiset ovat ulkona.

Toisaalta onhan tuo elävä esimerkki täällä ennenkin tolkuttamastani. Luonnonlaihat naiset saattavat säilyä osittain timmeinä kuolemaan asti.

Sitten jossain aikaisemmassa netti-inkarnaatiossa tulin surullisenkuuluisaksi säälipillun eli SäPin vonkaajana. Ei ymmärretty että se oli vain protesti Nussivan Maailman lutkille, josta luovuin heti kun yksi itse asiassa tarjosi minulle, säälistä! Herrasmiehenä toki kohteliaasti kieltäydyin. Tiedä sitten loukkasinko sitäkin misua.

Tuo naapurin vanhus on toki eronnut ja yksineläjä. Saattaahan noin vanhoillakin naisilla olla "tarpeita". Joten korkean moraalin miehenä kai minun täytyisi antaa hänelle SäMua eli SäKyä. Mutta suostuisin vain pimeässä ja ymmärrettävästä syystä vain takaapäin. Onneksi hän ei tule sellaista palvelusta pyytämään, puuh.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kohta tulee naaraalta kutsu kuumalle kahville ja rusinaPullille. Että älä röpötä liikaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:En ole aivan varma, mutta luulen että meikäläistä vongattiin eilen. Onneksi tajusin tilanteen vasta poisttuani. Mitäs ei sanonut suoraan.
Tämä Blunlyn koskettava tarina jäi kommentoimatta.

Hyvä kun pysyit Kovana ja säilytit Siweytesi.
Optimistisesti ajatellen voin kuvitella, että minullekin on käynyt noin monta kertaa. Niinhän muut tosikertomuksistani ovat täällä päätelleet. Minullekin pitäisi sanoa suoraan, jotain kaunista kuten "pane mua". Jaa, tuskin sekään riittäisi, kun olen niiin herkkä.

Ensimmäisen kerran niin kävi jo rippikoulussa. Päivärippikoulu, ei leiri.
Siellä oli misu joka yritti ensin pokata kaveriani Ollia. Joka ei reagoinut, koska oli jos ei ihan homo, niin ainakin "Rillit Huurussa" -Sheldonin humanistiversio. Sitten misu alkoi ahdistelemaan minua. Lopuksi rippikoulun päätteeksi vielä kysyi minulta: "Kai me vielä tavataan?"

Ja minä koin VELVOLLISUUDEKSENI sanoa: "Enpä usko".
Mutta ajattelin että hurjaa, se tosiaan halusi tavata minua.

Myöhemmin olen miettinyt, että saatoinpa loukata sitäkin misua.
Miksi, en ymmärrä.
Sama on jatkunut. Jos lasketaan tietenkin muiden viaksi, niin ehkä se on kasvatukseni "häpeä poika häpeä", "kuka säluuletolevas", "eisinustamihinkäänole", käytännössä "kuolekuolekuole" -indoktrinaatio. toki lempeästi ja Hyvää tarkoittaen, huolehtivasti. joka ei suoraan liittynyt ihmissuhde- tai seksuaalijutskiin, vaan on syvempi yleisperiaate. Joten kaipa olen aina kokenut, että se nainenhan on eri olento, kokonainen toinen ihminen. En minä saa sitä rajaa ylittää ainaskaan romanttis-intiimisti eikä sen misunkaan sopisi siinä olla. Jopa vaikka hyvin epätodennäköisesti joskus olisin kelvannutkin.

Olen siis hullu.
(Niin siis huorien kanssa sitä muuria ei ole, talousaktio, ei ole kyse seksuaalisuuden pelosta sinänsä, vaan jostain mitäseon.. eksistentiaalisemmasta)
Viimeksi muokannut Gat, 17.06.2013 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kusisukkasunnun-nunnuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Sattuuhan tuota. Thaimaassa moni on erehtynyt jopa sukupuolesta ja varmaan muuallakin.
Ai sinä olet Thaimaassa "vahingossa" astunut poikaakin?

.
Nope. Olimme reissuillamme erittäin hyväkroppaisen ja seksikkään vaimoni kanssa. Paikallinen ystävämme vei meidät vaan katsomaan paria paikkaa, jossa näitä ladyboyta oli.

Olivat hyvin kateellisia vaimoni runsaalle luomurintavarustukselle.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin