Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Monta ihmistä hukkuu 2013 Juhannuksena?

Äänestys päättyi 22.06.2013 0:16

nada, zero, nolla, 0 ihmistä
0
Ei ääniä
1
0
Ei ääniä
2
0
Ei ääniä
3
0
Ei ääniä
4
0
Ei ääniä
5
0
Ei ääniä
6
0
Ei ääniä
7
0
Ei ääniä
8
0
Ei ääniä
9
1
33%
10
1
33%
11
0
Ei ääniä
12
0
Ei ääniä
13
0
Ei ääniä
enemmän!
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä ohje hukkuneille poliisilta? "Jos nouset juhannuksena veneessä humalassa kustaksesi, voit nähdä rannalla tulevan leskesi!"

Perinteinen juhannuskysely, kuinka monta hukkuu juhannuksena kun otetaan koko pitkä viikonloppu perjantaista sunnuntaihin?

Keskimäärin hukkuu kymmenkunta mutta miten mahtaa käydä tänä vuonna? Sää ei ole erityisen otollinen ja vedet ainakin rannikolla kylmiä, joten odotettavissa lienee pieni hukkuneitten saldo?

Kerro ihanimmat ja kauheimmat juhannusmuistosi jos muistat jotain edellisistä jusseista? Mutt EI OLE KUINTENKAAN TOSIAAN PAKKO AVAUTUA! Mutta tietty määrä tärpättiä käkättimeen niin teksti alkaa syntyä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toistaiseksi näyttää hyvältä. Olen syönyt (paljon), nukkunut (paljon) ja kun päivä vähän lämpiää, niin ajattelin heittää koirat narun päähän, kaffea termariin ja lähteä vaeltamaan metsikköön. Lähilavalla olis juhannustanssit kokkoineen, pitäiskö riipasta rimpsalle illalla? Oon todennäköisesti paikan nuorin, jos kenelläkään ei ole lapsia matkassa. Näillä seuduilla ei ole kyllä ees mitään ison tilan isäntiä tai metsänomistajia, joten ei ehkä maksa vaivaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Jos oot sinkku, ilman muuta sekaan vaan.

Mä poikkesin eilen piitkästä aikaa poksua pelaamassa. Ekaa kertaa Rayn pelaamossa 1/1 teksua. Vajaa kolme tuntia 10-kätistä - 244e netto. Oli kyllä melkosia donatoijia kavereina. Totesinkin lähtiessäni: " This is like printing money."

Tänään ollaan kotosalla, huomenna tyttöjen kanssa mökille, muija on töissä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Hyvällä vai huonolla tavalla oudon mielenkiintoista?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

There's always one level under the ground level?

♫♫ Down to the ground where's dead mans gone?♪



Viimeksi muokannut Niba, 21.06.2013 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä olen elänyt jatkoaikaa jo yli 25 vuotta.. Vaikka en lupia kysellyt tai kysele..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siinä vaiheessa ihminen alkaa yleensä filosofoimaan kun huomaa ettei tekemisillään juuri ole merkitystä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin hölkyttämässä nopeatahtisen seiskan. Sen jälkeen koirat matkaan, ja samalla hiellä nopea crossfit-treeni paikallisella kuntoiluareenalla eli metsässä. Nyt vähän juhlajuomaa, ja sitten voisi pestä grillin illan evästystä varten.

Hyvää juhannusta kaikille!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ehkäpä kuitenkin muutama sidu ja vähän punkkua. Eipä tää sen kummempaa o kuin aikaisemminkaan.

Hyvä boogie. Sikke käryää ruoan päälle suupielessä ja Marrs pumppaa volumea ipod-telakassa. Kyläkaupasta tarttui matkalukemiseksi Steve Jobsin bio, hyvää settiä.

Huomenna lastataan ratsu ja sunnuntaiaamuna etupyörä kohti Suomen turkua.
Amazing shit happens!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suihkuun ja radalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta 35km pyörälenkki, telkkua ja nukkumaan. Juhannusaatto on siinä. Huomenna aamupäivällä tyttöjen kanssa mökille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Iloinen? Juhannuskuva?
Liitteet
ASS_Wibe
ASS_Wibe
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vältän urheilua tänään, syön kuitenkin yli 6000kJ, hyi hyi mässäystä? Ensi viikolla kaksi paastopäivää luvassa! Ne eivät ole tiistai ->grillausta, keskiviikko saunomista(makkaraa), torstai->saunomista ja grillausta, lauantai->60km pyöräilyä vähintään, Tour di Helsinki Coast! Joten paastopäiväksi valikoituu maanantai, perjantai tai sunnuntai tai oikeammin kaksi niistä.. Tarkemmin ajatellen kolmekin paastopäivää olisi ihan bueno tuohon mässäyksen verrattuna.. Koska en ole Iso-mikko, vältän ennenaikaista tyhjentymistä, ns. väärään suuntaan, vaikka ensi viikon ohjelma tekee sairaaksi, joko syömisen tai syömättömyyden takia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Että onkin paha krapula.
Lopetin juomisen nimittäin juomisen eilen aamupäivällä mutta darra iski vasta tänään.
Onneksi ei päänsärkyä, mutta yhtämittaista oksennuskouristusta ja hikoilua koko päivän. En voi syödä mitään, tuskin kävelläkään kun aina yrjöttää pelkkiä vatsahappoja. Tarkoitus on raitistua, mutta äsken jo luovutin ja ajattelin sittenkin ostaa korjaussarjan. Onneksi kaupat olivat jo kiinni. Join sitten yhden karhutuopin terassilla, ja senkin lipittämiseen meni yli puoli tuntia. Ehkä tilapäinen apu, etten nyt ihan vieroitusoireisiin kuole. Palaavat kohta, mutta eihän tässä kondiksessa pysty edes liikkumaan saati juhannustelemaan. Kyllä se on uskottava ettei sisuskumini enää kestä kaljaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eno yli laidan Juhannusaatto 21.6. Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eka Alkoton jussi 27 vuoteen..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin