Juhannuspäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tästä synkkyys alkaa. En silti vielä voitele suksia, vaan annan deevitskun tehdä ihmeitä. Huomenta kaikille. Mökille Kangasalle pitäis jossain välissä lähteä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kas, kuntosali on auki 12-18, eli suunta sinne sitten kun lounasgrillailut tekevät sovun vatsan kanssa. Myös uiminen on päivän to do- listalla, mutta sen taidan suorittaa yhdessä noiden karvahanureiden kanssa jossain venelaiturissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei eilinen ollut ihan alkoton, meni 3 gt:tä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Ei eilinen ollut ihan alkoton, meni 3 gt:tä.
Saikko juhannuspimputinta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä huone käytössä aamuaurinko paistaa sissän ja ilta-aurinkoinen myös, nyt kuitenkin pilvistä, läden viraileman veljen hylppeää kortteeria ja saan varmasti nähdä myös basisti Teemun joka napannut kuleksimasta veljeni basistityttären?

"heviyhtye oli rynnännyt keikalle ja huomasi että auton avaimet jäi autoon lukkojen taakse, manageri kysyi jäikö jotain soittamisen kannalta tärkeää autoon, johon soolokitaristi vastasi että basisti!"

No joo, juttu on veljeni joka on "guitar hero" ja "Taiji-mestari" tai mitä wushua se olikaan? Ei ollut Jeet Kune Do enemmän perinteistä Wing Shun tyylilajistoa, hänellä parit mustat Karatevyöt,ehkä vaan sen takia kun ne puolustanut pikuveljeä lapsena vaan mieluumin annoin pitkin korvia, mutta sitä korjaa mitä kylvää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Oli kivaa.

Nyt ei.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:Oli kivaa.

Nyt ei.
Amatööri.

Harjoitukset jatkuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Kokonaista 6 kaljaa eilen nauttineena voin todeta että ei krapulaa mutta futispelissä venähti jalka niin samperin pahasti että sitä särkee simona. Vai venähtikö se lavatansseissa, minä se vedin valssia kuin vanha tekijä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Juhannuspäivä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin