Gesmi Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keski
Gesmi
Keski

Ruonansuu..

Miksi avasin Pandoran lippaan, lippaan sisältö no remarks mutta koska pystyin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma!

No ihan kivaahan tää on.

Aamulla bongasin DD nuoren mamman, joka oli lenkillä lastenvaunujen kanssa. Onneksi en mopoillut ojaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma!
Sais olla aina! Olis autoilukin paljon hauskempaa, kun ei tarvitsisi hankkia talvikestävää koslaa.

Olen koko viikon vältellyt töitä, pitäisköhän tänään aktivoitua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miks täällä Suomessa on aina näin kuuma!
Sais olla aina!
Kannatan! Siirretään Teneriffa tänne, mutta ilman asukkaita. Kiitos.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Orvaskesi kärsii pitää lähteä liikkkeelle vuorossa pyöräily aamusella hauskaa päivällä pikkasen tukalampaa, uusien pyöräshortsien lisäksi pitää ostaa mini-USB oma jäi edelliseen majoituspaikaan, moi moi 15euroa Clas Ohlsson..
Mutta liian kiire pois johtaa..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rannalla ei ollut vielä kuuma. Mutta kun 18:15 pilli viheltää, niin jesse varjele tulee tukala peli. Lounaaksi nauttimani maksalaatikko maistui muuten festaripillulta. Päivää kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsingissä on muuten festarit tänään alkaa vatkuutus, kuulema hinnat pilvissä, katsellaan.. Hienommat juhlii Suvilahdessa? Suvilahdessa oli muinoin Huvila isolla sellaisia ei ole enää kuin Koffin museo Helsingissä paukapäät hävittäneet uutuudeninnossaan kaikki muut.. 1800-luvulla ja 1900-alussa rakennetut.. Ollu niin köyhä paikka että ollut varaa säästää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Olen koko viikon vältellyt töitä, pitäisköhän tänään aktivoitua...
Löysin kummityttöni blogin, joten olenkin vaan stalkannut sitä koko aamun. Nyt voisikin varmaan lähteä lounaalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Vieraat lähti eilen kotiaan kohti. Eilinen menikin sohvalla raatona. Viikonlopun aikana ehdittiin kuitenkin tehdä Tampereella hieman erilainen sightseeing, käydä savusaunassa saunomassa ja uimassa, ja Särkänniemessä. Tänään tarkoitus olisi tehdä kaikki unohtunut/muuten jäänyt ja lukea koulua, uudella energialla. Sen verran tosin vielä lomatunnelmissa, että siiderin aion hakea, ja illalla nautiskella. Tälle viikolle löytyy vielä kuitenkin tekemistä, kun miehen muutto täytyy hoitaa loppuun...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olen koko viikon vältellyt töitä, pitäisköhän tänään aktivoitua...
Löysin kummityttöni blogin, joten olenkin vaan stalkannut sitä koko aamun. Nyt voisikin varmaan lähteä lounaalle.
No urli jakoon.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

En oo varmaan koskaan ollut näin hikinen!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

3-2 meille, kyllä nyt kelpaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Haistakaa hapatus helteinenne. Täällä on satanut koko vtun päivän ja sadetta luvattu huomiseks. Jopa Rukan goretexhanskat voi näemmä kostua kun niitä tarpeeks uittaa. Pitäkää norskit nähtävyytenne, mää suuntaan ruottiin ku siellä pitäis olla kuivempaa. Toivottavasti mopo vaan kestää, sähköt parsittu ns paukkulankavirityksellä...

Ei tää reissu o ihan suunnitellusti menny mut on täs ollu kivojakin hetkiä. Koko tunneskaala on kyllä menty läpi. Yllättävän hyvin on itseksiinolo maistunut. Kyl tää kotiolot voittaa! Ja lauantaina Thorogood @ puistoblyys !
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olen koko viikon vältellyt töitä, pitäisköhän tänään aktivoitua...
Löysin kummityttöni blogin, joten olenkin vaan stalkannut sitä koko aamun. Nyt voisikin varmaan lähteä lounaalle.
No urli jakoon.
No ei tod, siellähän oli kuvia mustakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

siinä se oli..



No en metsästä, kissapedot jäävät osaltani ampumatta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Gesmi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa yllättävän hyvä työpäivä. Illalla meni 14km lenkki, vaikka oli kyllä lämmintä jopa liiaksikin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin