Perjantai on perseestä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Näin juuri.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei ole. Loma alkaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Loma alkaa, Tuska alkaa ja viimeisin kaljasatsi taitaa olla nautittavissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mukana geimeissä. Limppaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Kun olet kropaltasi pyöreä ja lukee raivokkaasta reenaamistasi, niin mikä osa-alue estää sua olemasta fitimmässä kunnossa? Tarkoitus ei ole vittuilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun käsittääkseni McJannella on joku painosarja, jossa sen pitää pysyä. Eikös Janne nostanut painoaan sen takia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kuudes ajopäivä.
Tänäänki on karkkipäivä, "light infantry candyä" (särkylääkkeitä) napsin parin kolmen tunnin välein jotta pystyy ajamaan. Oikean lapaluun tienoilla on joku lihas tai hermo niin pinteessä et asentoa pitää vaihtaa minuutin välein. Onneks stokikseen enää pari sataa.

Vähän haikea fiilis. Ensi vuonna enemmän päiviä jotta ehtii länsirannikollekin. Nyt jäi fiilis että vähän häppäreitä vaan kutiteltiin eikä survaistu sisään. Norjalaiset eritoten on reilua ja ystävällistä jengiä, enklannilla ja visalla pärjää melkei mis vaan. Käteistä kandee kuitenkin olla koska pienemmät liikkeet ei huoli kuin kotimaisia korttejaan.

Ajavat kyllä kuin hullut. Etenkin mutkiin tullaan surutta vastaantulevan kaistaa. Pari kertaa on hujahtanut volvon sivupeili aika likeltä omaa olkapäätä kurvissa kohdatessa. Ajolinjat joutuu ottamaan konservatiivisesti eikä voi päästää niin lujaa kuin tahtoisi. Parissa kurvissa rupes jo takanen vähån luistamaan. Kuvioista päätellen vaihto pian.

Suosittelen yksin matkustamista. Aikaa kelailla, fiilis hyvän flown kohdalle sattuessa hyvinkin guruttunut. Ja kun kaikki pitää hoitaa itse, on pakko menmä puhumaan tuntemattomille vieraalla kielellä - mulle ei kovinkaan helppoa.

Kivaa on ollu. Toivottavasti tunkeutuja pysyy kasassa vielä pari päivää.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elämää suurempia vaikeuksia, en osaa valita lounasmestaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Mä en oikein osaa ymmärtää tuota, että ajetaan mopolla huvin vuoksi iso ympyrä, mutta ei mun tarvitsekaan ymmärtää :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun perjantai näyttää kyllä varsin mukavalta!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päämäärätietoisuus? No joo, jokin motivoiva tekijä? Terveys? Isopaino->liikuntaelintilat, sisäelintilat, heartfailure, DIABETES? Kyllä löytyy motivaatiota jos on tietoa jos ei välitä niin sitten toinen juttu.. Jalka nousee? ;) Vaatteita löytyy paremmin perseen peitoksi kun taas läskit tappelee jämistä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

awww .Väsynyt tööttieläin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikkien kitutuntien isä, äiti ja lauantaimakkara.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Kun olet kropaltasi pyöreä ja lukee raivokkaasta reenaamistasi, niin mikä osa-alue estää sua olemasta fitimmässä kunnossa? Tarkoitus ei ole vittuilla.
"Kunnossa" on vähän huono mittari, koska millä tahansa (keksimälläni) mittarilla olen hyvässä tai erinomaisessa kunnossa. Viittasin tuolla vaan yksinkertaisesti ylläpidettävän painon vaikutuksiin ("lisävastus") nivelille ja osin lihaksillekin. Ei tartte sitoa myllynkiveä kaulaan kun tekee kyykkyhyppyjä jne.

Toisaalta vähättelen armotta nykyistä habitustani, rehellisyys tässä kuulostaisi leuhkalta ja toisaalta työtä on vielä pariksi vuodeksi läskimassan porttaamisessa lihasmassaksi, mikä on harmillisen hankalaa kun lihasmassakin on (lienee sukurasite) käyrästön yläpäässä.

Periaatteessa pitäsi lisätä low-intensityä rutkasti, mutta kalenterissa ei ole aikaa sellaiselle, joten hivuttamalla mennään.

Miten helvetissä tohtori helvetistä pystyi muistamaan tuommoisen yksittäisen lausahduksen :D Tosiaan piti lihottaa EM-kisoja varten vuos takaperin muutama kilo, taisin tasan kerran mainita siitä :P

edit:
MM2011 siis alle 78kg sarjassa,
EM2012 alle 85kg,
2013 passasin kaikki kisat ulkomailla, suomessa ei vieläkään vastusta :C
2014 pitäisi päättää menenkö yli 85kg vai alle 71kg sarjaan, sit olisinkin ensimmäinen maataan arvokisoissa kolmessa tai useammassa painoluokassa edustanut meisselmanni hojohojossa.
Näin 130%:na maallikkona, eikö olisi helpointa pärjätä tuolla 71:ssä??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Näin viime yönä unta, että söin todella kovia ranskanpastilleja. Unessa muistan miettineeni, että ihan samanlainen tunne, kun purentakiskoa puris. No, voitte arvata, mitä olin purrut. Ikenet on hellänä vieläkin, näin kipeäksi en ole suuta saanut ilman kiskoa kertaakaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Näin unta, että olin hiihtokisoissa, mutta oli vain yksi sauva. Maaliviiva lähestyi, mutta sitten sauva suli käteen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että olin hiihtokisoissa, mutta oli vain yksi sauva. Maaliviiva lähestyi, mutta sitten sauva suli käteen.
Ja sitten otit sinisen pillerin, ja sauva toimi taas?
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että olin hiihtokisoissa, mutta oli vain yksi sauva. Maaliviiva lähestyi, mutta sitten sauva suli käteen.
Oliko herätessä tyydyttynyt vai tyydyttymätön olo?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ne oli eri kisat. Niissä tarjottiin maalin päästyä suun täydeltä lämmintä puuroa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilen muutin nykyistä miestäni, tänään kävin hakeen exältäni tytölle uuden sängyn, ku hänen uuteen kämppäänsä se ei mahdu. Pääsin samalla pakkaan exän kai-se-joku-suhde-on-puolison kamoja, ku neitiä laiskoitti eilisten kuvausten jälkeen, ja päätti jäädä exän nykyiseen kämppään lepäileen. Helvetti... Juuri tällä hetkellä voisin taas sanoa pari valittua sanaa neidille jos vastaan sattuis...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sunnuntaihin asti exällä tehdä muutto. Pientä sälää vielä pakkaamatta, myöskin neidin vaatteita. Ex on käytännössä pakannu ja muuttanu muun kämpän, neiti käytti kaksi päivää meikkeihinsä ja vaatteisiinsa. Ja kuljetutti suurimman osan exän uuteen kämppään. Ei vaan viitsi jättää exää kuseen, ni autoin hiukan. Ja siis tää muutto uuteen kämppään tehtiin, ku neiti halua muuttaa Hesaan tekeen uraansa. Eihän sitä kämppää Hesassa ole, ku ex ei ole auttanut sitä etsiin eikä neiti saanu aikaiseksi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^No niin, no siis kun ex on myös mun lapsen isä. Ei ole lapsellekaan hyvä jos iskä ei voi hyvin. Ja kun iskällä pohjalla muutenkin masennus, ni tää jatkuva stressi, mitä niillä nyt on molemmilla ollu suhteesta jo pidempään, ei ole tilannetta ainakaan parantanu. Lisäksi ollaan ystäviä edelleen exän kanssa, ja kun sillä ei omaa perhettä enää ole, niin on sit varmaan osittain senkin takia aika läheinen mun perheeni kanssa. Ja niin mä asian näenkin, eli vaikka ei exän kanssa olla yhdessä, niin perheeseen se kuuluu kuitenkin.

Malliksihan tuo aikoo. Tai siis jonkinlainen on jo.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Kunnon Mahdollistaja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^? Se, että mä autan välillä ja tuen henkisesti ei kai musta tee mahdollistajaa? Sen neidin asenne vaan tuppaa vituttaan aina välillä, siinä missä kyl exällekin avaudun ku tuntuu siltä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tällä hetkellä mä vaan toivon et pari tajuais erottaa kamansa ja neiti vois lähteä ihan ite sitä uraansa tekeen. Ja jos kyse oliskin siitä neidistä, ni en olis laittanu tikkua ristiin. Mun mielestä sais kantaa oman vastuunsa asioista, ja hoitaa edes kamansa pois. Mut kun tiedän et exä sitä kämppää kuitenkin puunaa ja joutuu ottaan paskan niskaansa jos muutto ei ole valmis. Ex kun ei osaa sanoa neidille mitään tällaisissa asioissa. Ei, se suhde ei ole terveellä pohjalla...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin