Perjantai on perseestä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Juu, ei ole. Ja kumpikaan kun ei näe, et jos suhteen aikoo korjata, molempien täytyy tehdä asioita, vaan asiat on aina toisen puolen vikaa. Mä oon sanonu exällenikin, et kun miettii sen ahdistusta ja panikoimista suhteen vuoksi, ja toisen osapuolen käytöstä, ni mä en olis siinä suhteessa kummankaan kanssa, vaan olisin jo aikoja sit pakannu kamani.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

saira kirjoitti:^? Se, että mä autan välillä ja tuen henkisesti ei kai musta tee mahdollistajaa?
Kyllä tekee.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Anteeksi, mut meidän perheessä autetaan kyllä muita, mut ei pidetä toista väkisin pystyssä jos toinen ei ite jaloillaan yritä seistä. Sen mäkin oon oppinu jo teiniaikoina... :D Kyl mä kaikkia muitakin kuuntelen jos jollain on paska fiilis. Näin mun mielestä ystäville pitääkin olla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:^Juu, ei ole. Ja kumpikaan kun ei näe, et jos suhteen aikoo korjata, molempien täytyy tehdä asioita, vaan asiat on aina toisen puolen vikaa. Mä oon sanonu exällenikin, et kun miettii sen ahdistusta ja panikoimista suhteen vuoksi, ja toisen osapuolen käytöstä, ni mä en olis siinä suhteessa kummankaan kanssa, vaan olisin jo aikoja sit pakannu kamani.
Edelleen, oletan että se että yrität jotenkin lisätoiminnalla pitää palikkoja kasassa ei autakaan asiaa. Kai se pitää päästää ihan vituralleen niin tajuavat ettei tämä toimi. Kai se on kuin laastareissa, että kertarepäisy päihittää hivuttamisen.
Viturallaan se on ollu jo hetken aikaa. Enkä mä ole ainoa, joka on sanonu ettei toi kannata enää. Se on vaan niistä kahdesta kiinni, ku jotenkin (masokistisesti) siinä suhteessaan pysyvät. Ja siis vaikka eräässäkin haastattelussa tms neiti selitti kuinka on meidän muksulle ku isosisko, ni ei ole siskoa hetkeen näkyny. Lähtee kämpiltä kun muksu menee isälleen, ja tulee korkeintaan nukkumaan kämppään muksun siellä ollessa, ja jopa yhdellä kerralla kielsi muksua käymästä yksin jääkaapilla maitoa ottamassa yms. Ja kun mun mielestä lapsen ja vanhemman suhde on todella tärkeä asia, ni senkään vuoksi en paljoa lippuja sen suhteen vuoksi heiluttele... Eniten tilanne vituttaa muksun puolesta, se ku ihailee äitipuoltaan ja ikävöi isäänsä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sitä odotellessa... Tai siis sitä eroa mä odottelin jo ku exä etsi uuden kämpän itelleen, mut täytyy alkaa odotteleen tota... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

saira kirjoitti:^^Anteeksi, mut...
Kuulostaa silti aika lähikseltä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^En mä sinne sitä muuttoa olis menny tekeen edes ton vertaa jos mä en olis hakenu sieltä muksulle sänkyä. Ja siis ymmärrän exää siinä mielessä, et kun sai samassa pakussa kamoja pois sieltä vanhalta kämpältä, ni tottakai se kannatti käyttää. Eikä tässä mitään, ei mua vituttaiskaan jos mä en tietäis et se neiti jäi sinne uudelle kämpälle loikoileen ku muut lähti erinäisiä kamoja hakeen. Reilua olis ollu, et se olis tullu mukaan hoitaan omaa muuttoa eikä olettais et exä hoitaa kaiken siivousta myöten.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Mä en oikein osaa ymmärtää tuota, että ajetaan mopolla huvin vuoksi iso ympyrä, mutta ei mun tarvitsekaan ymmärtää :)
KÄvin mä nähtävyyksiäkin katsomassa.
Moottoripyörällä liike on tärkeämpi kuin päämäärä.

Sen verran viikon sooloilusta syntyi mökkihöperyyttä, että tänään vedin hirveät kilarit navigaattorille. Huusin ja haukuin sitä varmaan pari minuuttia aivan täysillä - lyönyt olisin jos olis ollu lyötävissä. Tämä kaikki siis umpipotta päässä liilenneympyrässä sekoillessa...
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja MrM »

McJanne kirjoitti:Toisaalta vähättelen - rehellisyys tässä kuulostaisi leuhkalta
No kerta se olisi ensimmäinenkin!
McJanne kirjoitti:2013 passasin kaikki kisat ulkomailla, suomessa ei vieläkään vastusta :C
Mikä estää noutamasta helpot pokaalit hyllyyn? Niin mäkin oon tehnyt, kivaa!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: hyppypotkumurskauksia ja telinemurskauksia (pitkien ja laihojen erikoisaluetta ne) :D
Murskauksia en ole koskaan yrittänytkään. Tuskinpa mitään tappelullista hyötyä toisin kuin leikkausharjoituksissa miekalla. Jota tosin ei snagarille viedä. Mutta olisihan se näyttävää saada edes yksi lauta tai tiili pelkällä kädellä poikki. Tuskin kovin vaikeaa, Penn ja Teller kamppailulajien paljastusjaksossa se laiha ja lyhyt Teller malliksi murskasi tiilipinoja vaikka tuskin muuten pärjäisi edes sinulle :D.

Mutta joo, olisiko vinkkejä? Mitä materiaalia? En ole katkonut kuin lyijykyniä kämmensyrjällä :) Mikä lyönti tai potku näin alkuun? Tekniikka sitten. Oletan, että täytyy visualisoida lyövänsä esineen läpi, ei pintaan. Mutta niinhän on kaikessa lyömisessä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ota sit videolle ja postaa juutuubiin, jooko? Kävi miten kävi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:^ Ota sit videolle ja postaa juutuubiin, jooko? Kävi miten kävi.
Oliskin vielä kuvagalleria, niin näyttäisin miltä vanha puhelinluetteloilla täytetty potkusäkkini näytää hellän käsittelyni jälkeen. Tosin silloin kokeilin luomu-nunstakuani, eli yli 20-senttistä naulan muotoista tuntematonta metallipulikkaa. Jonka suipon pään reiän läpi pujotin narun. JIIHAA! Olisi siinä neekerillä ollut paha olla :D Nyt on uudempi tosi huge oikea säkki, mutta en heikkokuntoisena ole vielä jaksanut raahata navetan vintille. Ihmisen muotoinen säkki olisi hyvä. Amerikassa niitä myydään, saisiko mallinukesta sen täyttämällä? No tuskin ne kestää.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja elco »

Perusta juutuub kanava Poikuus Budo Farm niin maailmanmainetta ei voi estää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Perusta juutuub kanava Poikuus Budo Farm niin maailmanmainetta ei voi estää.
Omaa karjaa ei ole, mutta ehkä voisin ottaa naapurin kanan mukaan?
Oppi-isäni Kalervo Palsan mukaan kana pitää raiskata ennen sen syömistä. Niin kanasta saa kaksinkertaisen nautinnon. Tosin eihän youtubessa saa näyttää edes tissejä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No onhan siellä ainakin yksi alkoholisoitunut sika.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne:

Kiitos neuvoista.
Vielä jäi selittämättä millä tavaralla ja tekniikalla olisi helpoin aloittaa, että edes jotain saisi poikki.

Minulla on paljon erilaisia tiiliä, myös niitä vanhoja kattotiiliä. Sekä navetan täydeltä lautatavaraa.
Sen häpeäkseni myönnän, että kun olen simuloinut polveen tai nilkkaan potkaisemista navetan vintin tukipylvääseen nojaamaan laittamallani laudanpätkällä, niin enhän ole saanut sitä poikki. Korkeintaan lauta on poistunut paikalta. Tosin en kiinnittänyt sitä mitenkään. Ja takuudella sattuisi silti.

"Sifuni" Bruce Lee se piti murskaamista vähäarvoisena, koska laudat ja tiilet harvemmin hyökkäävät ihmisten kimppuun. Toisaalta Bruce näytön vuoksi katkoi itsekin, jopa ilmaan heitettyjä lautoja. Ja taas toisaalta, että nyrkkeilijät omalla tekniikallaan käsittääkseni lyövät vähintään yhtä lujaa kuin karatekat ja taekwondokat, eivätkä harjoitellessaan mitään murskausta tarvitse.

Tässä se Penn and Teller: Bullshit Martial Arts-jakso.
Murskaamisesta alkaen 21:38
Hä, eikö näissä enää ole "share"-nappia upottamiseen vai olenko liian kännissä? Olen, onhan se siinä.

http://www.youtube.com/watch?v=mAqXFZBW61o

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: En kyllä itsekään näe mitään hirveästi hyötyä noitten pätkimisessä, jos kohde on niin pitkään paikallaan, että siihen saa keskitettyä tuollaisen voiman, lopputulemana on varmasti syyte tapon tai murhan yrityksestä ja rautateilläkin käytetään nykyään koneita ja lekaa enemmän hakkuuhommissa, metsätöistä nyt puhumattakaan.
Heh joo noin.
Ja jos ajattelee niitä murskauksia, jotka tehdään alasuuntaan lattialle pinottuun tavaraan, niin mitähän tappelullista tilannetta se muka simuloi. Niinköhän, että toveri on jo pitkällään, ei pysty suojaamaan tai väistämään ja sitä sitten rauhassa lopetetaan.

Tulee mieleen isäni kertomus miten baarissa tapasi äijän, joka kehui olevansa Karhukoplan poliisi. Kysyessäni Ylermiltä, onko niitä niin hajasijoitettu, Ylermi ei myöntänyt eikä kieltänyt. Häiskä oli kehunut osaavansa potkaista isääni päähän niin hallitusti ettei tule vauriota, Juku, niin osaan minäkin. Sitten oli kertonut, että sensei Niinikedon opettamalla jujutsulla vastassa saa olla yhdeksän miestä, ja ne "vain korahtelevat" kuollessaan. ÖÖÖ... miten lie testattu, että juuri yhdeksän?...seisooko ne paikallaan vuoroaan odottamassa? Entäs jos ne yhdeksänkin osaa hotokuroryuta? :D

Minulla on just tuollaisia tiiliä kuin kuvassa. Luulisi, että tuo käyryys vahvistaa niitä, mutta toisaalta aika haurasta vanhaa paskaa ovat. Tosin olen tässä vielä alkuviikkoon asti "kaapungissa".

Kyynärspääjutskasi tajusin.
Tosin olisihan se käytännön sovellutusten takia parempi yrittää pätkiä ihan nyrkillä. Tai edes kämmensyrjällä, jolla tosin ei ole käyttöä kuin leffoissa. Joskus aikoinaan kovetin rystysiäni tavalliseen tapaan, eli punnersin rystysillä kovalla lattialla. Ja myös lyöskentelin paljain käsin todella hiekalla täytettyyn hiekkasäkkiin. AUTS. Hiekka-hiekkasäkissä on se huono puoli, että kun tiiviin nyrkin tehdäkseni en tykkää käyttää enempää kuin korkeintaan karaten käsisuojia näppylähanskojen kera, niin sitten ihan itsesuojeluvaistolla ei hiekka-hiekkasäkin kovuuteen oikein lyö täydellä teholla. Paras lyöntisäkki olisi ei varmaan Rockyn sianraato vaan kuollut neekeri. Joskus kyllä pehmeämpään normisäkkiinkin sidoin rimoista kädet estämään ettei niin vain pääse iholle ja vielä laudoista jalatkin.

Arvelisin, että tuossa murskaamisessa ei satu, jos onnistuu ja lyö läpi. Jos ei onnistu ja käsi vain iskee pintaan, silloin sattuu koska energia palaakin runkkukäteen. Mistään ki-energiasta ei liene kyse, vaan siitä että luu on sitkaampaa kuin tiili ja kuiva puu.
Vastaa Viestiin