Kannibaalikarnevaali Maanantai Brasilia söi Espanjan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kannibaalikarnevaali Maanantai Brasilia söi Espanjan!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Espanja-Brasilia vai Brasilia-Espanja
Flamencoa vai Sambaa? Sambaa vai Flamencoa?

Kyllä nyt flamencon tanssijat saa hanuriin monta lastia? Ja poskeenkin pari? ;)
Viimeksi muokannut Niba, 01.07.2013 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Espanja sai munaa pertteliin oikein isän kädestä. Brasilia veteli edestä ja takaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Espanja sai munaa pertteliin oikein isän kädestä. Brasilia veteli edestä ja takaa.
Kiljuitko riemusta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

EVVK, kuten kaikki penkkiurheilu.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EI paljoa naurata Dublinin sääennuste seuraaville päiville. :maanantai: Tänään aion olla ahkera!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voi kettulan väki. Luulin että jo tälle viikolle suomi sammuis, mutta ei tää nyt yhtään helpommalta näytä. Ei yhtään ehdi hoitamaan omia juttujaan :(
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paluu töihin puolen vuoden jälkeen. Jännittää kuin nuorta varasta :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Näin unta että hyvä ystävä, johon en toviin ole ollut yhteydessä, sai kuulla jotain elämäämullistavaa ja hienoa ja tyttö oli ihan täpinöissä.
Häräsin, keitin kahvetta ja puhelin soi ja tämä samainen neito soitti ja hehkutti tismalleen samaa asiaa kuin unessa.

Rakas eki-setä, onko syytä hakeutua suljetulle lussuttaan peukaloa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän työmatkalla kosteessa Lapeenrannassa. Kivat kilsarahat :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku pistänyt hyvin nesteet liikenteseen kropassa. 4,2kg kahdessa vuorokaudessa tiputusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vitut työkkäristä ja haistapaskan kursseista. Puhelin soi ja työt alkaa mahdollisimman nopeasti. Olen iloinen siitä huolimatta että menen tekemään kaiketi vaarallisinta hommaa mitä raksalta löytyy, mutta hei työnjohtajana :D

Kasataan nyt muutamat korttitalot kun kerta pyydettiin ja jopa maksetaan hyvin (no ainakin enemmän kuin himassa luutimassa).
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun Iso-B ihmetteli painon laskua niin voin itse sanoa että tänä aamuna meni aamupaino 82,9 eli alle 83 ekan kerran neljännesvuosisataan. Kaikki tämän jälkeen on alle neljännesvuosisadan, jos olis alle puolivuosisadan voisi jo epäillä kuolleensa.. Jos nämä elintavat säilyy niin edessä toisiaan lähes puoli vuosisataa? ;)

Ja toivotaan ettei kossun työmaalla kuole muut kuin hyttyset tai niin ei kuin kärpäset muut työnvieroksujat..

Tuossa odottelee kärcher(Kosher-pesuri? Juutalaiset takuuehdot!) pesuri asentamista, kun nyt saisi paineletkun kiinni voisi suunnnitella tulovesiletkun ostoa?
Aikapaska vehje lainaajani tekstasi että eitarvi takuun pysymisestä välittää, varmaan oli lahjus sitten yhteistyökumppanilta? :D

Niin ja koska penkkiurheilu ei varsinaisesti ole päälajini niin voisi tuossa käväistä ostamassa jäätelötehtaan kioskilta Kaivarin rannasta, siellä halpoja tuutteja, ainakin eilen kävelyn 51min päätteeksi myyjätär unohti laskuttaa, ja raha kelpasi vasta toisella yrittämällä vaikka viittäkymppiä työnsin hänen tumppuun? ;) Pientä palaa mukaan ja masuun ja sitten aloitan oman Giron, vaikkapa linjalla Vuosaari->Kehä III->Espoo?->Kauniainen->Espoo->Lauttasaari-Kaivari->Koto? 86 kilsaa, voi olla liikaa mutta shortcutteja riittää Köhä kolmoselta etelään, pohjoiseen kaikki pitenee liikaa, jos pidämme KehäIII niin sanottuna intiaanirajana? Toisaalta joutuneen kurvaisemaan sitäkin puolta jos menee kehälle.... :think: Hyvin pohdittu, suunniteltu ja tankattu on jo puoliksi poljettu? ;) Sateen varalta täytyy ottaa mukaan urheilupuku ja muuut simpsetit?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ekan työvuoron kunnikasi poistun salille. Rinnallevetoa, penaa ja abseja - niistä on sutjakat miehet tehty.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sambakarnevaali Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vielä lörtsy naamaan ja kotia kohti. Oli kivä matkapäivä.
Pomo soitti, että huomiseksi Poriin - no mikä ettei!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kannibaalikarnevaali Maanantai Brasilia söi Espanjan!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Parikytä palanutta sulaketta myöhemmin se perkeleen oikosulku löytyi. Oliko vasta neljäs vai viides sähkövika jonka reissun jälkeen korjasin. Tuskin kuitenkaan viimeinen pelkään pahoin...
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin