Ripeä Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Heti pitää päästä avautumaan!

Pyörällä suunniteltu 64 kilsaa melkein toteutui kunnes Sports Trackers kuivahti..

Vuosaari-Hakkila-Tiksu-Vantaank..ei ihan sentään-Oulunkylä-Käbylä-Arabia-Kulis-lähtöpiste..Käbulässä kertu jo 52 kilsaa loppu lasketaan väkin vaikka ei mennäkään väkisinmakuupussiin..

Eräs makkaranvalmistaja tekee myöhemmin tänään yksityiskuljetuksen minulle, yhteiseksi hyväksi..
Viimeksi muokannut Niba, 02.07.2013 10:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Niba kirjoitti:Eräs makkaranvalmistaja tekee myöhemmin tänään yksityiskuljetuksen minulle, yhteiseksi hyväksi..
Täh, joko säkin toivot sydänkohtausta Niballe?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sain viimein pyöräretken hinnaksi en vaan pitkäksi 68,6 kilsaa aikaa hurahti pysähdyksineen noin 6h 15 min, matkalla oli yksi puolen tunnin ja kaksi 20 minsan taukoa, ensin kasvimaalla, sitten erään makkarauroon pihassa ja sitten vielä Ylästön Grillilla, Pizza Kebab, se palasti matkan hintaan 6,50, oli oikein hyvä välipala alkoi jo energiat karata reilun neljänkympin kohdilla, imeytyminen kesti koska vasta kuliksen sillan jälkeen pistin ns. töppöstä toisen eteen! Tietenkin finaalin näky motivoi cykkelöimään reippaasti..
..
Viimeksi muokannut Niba, 02.07.2013 14:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

+15 aamulla, joko se kesä meni? Puhelimen pikkuvika itsekorjaantui, ja säästyin toistaiseksi huoltokeikalta, jei! Kesähotellin 2/5 vierailijaa majoitettu, tänään saapuu 3/5.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:+15 aamulla, joko se kesä meni? Puhelimen pikkuvika itsekorjaantui, ja säästyin toistaiseksi huoltokeikalta, jei! Kesähotellin 2/5 vierailijaa majoitettu, tänään saapuu 3/5.
What are you doing for your life, dear?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:+15 aamulla, joko se kesä meni
No siis mulla oli jo kesäloma.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niba kirjoitti: What are you doing for your life, dear?
I'm gonna have pancakes with a side of pancakes.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: What are you doing for your life, dear?
I'm gonna have pancakes with a side of pancakes.
I don't doubt that you are well fed already!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niba kirjoitti: I don't doubt that you are well fed already!
Nälkä kasvaa syödessä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei ole vielä pärekoria näkynyt. Kohta keula kohti kotia.
Ens viikolla taitaa työt viedä Köpikseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Terkkuja Dublinista! So far pelkkää positiivista, oon ollut lähes poikkeuksetta iloisesti yllättynyt (pl. sää). Kiva kenttä, kiva taksikuski, mieletön palvelu hotellissa, erittäin hyvinvarusteltu hotellihuone. Seuraavaksi shopping, ehkä pankkitilinikin yllättyy positiivisesti! Tai sitten ylittyy...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesi poikki klo 2000 asti. Nyt sitten kokeillaan miltä kahvi maistuu kun sen keittää saskiaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Olin 18v kun äitini sai syövän. Tappelin kokolailla aikuisikäni syövän ja äidin sairauden parissa, välissä isänikin. Äiti kuoli mutta isä parani, luulin että tämä kaikki on takana mutta tänään anoppi sai tulokset ja pahanlaatuinen rintasyöpä joka on levinnyt sisäelimiin ilmeisesti, leikkauksen jälkeen asiaan saadaan tieto. Joudun elämään tämän kaiken uudelleen ja ihmisen rinnalla jolla on ainoastaan äiti joka on erittäin suurella todennäköisyydellä vuoden kahden päästä haudassa.

Olo on vähän sellainen että mitäs vittua minä olen tehnyt että näin rankaistaan.

Ja niba voi painua fistaan itseään, sinun kommentteja ei tarvita.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Terkkuja Dublinista! So far pelkkää positiivista, oon ollut lähes poikkeuksetta iloisesti yllättynyt (pl. sää). Kiva kenttä, kiva taksikuski, mieletön palvelu hotellissa, erittäin hyvinvarusteltu hotellihuone. Seuraavaksi shopping, ehkä pankkitilinikin yllättyy positiivisesti! Tai sitten ylittyy...
Dubbis on ihan mahtava paikka. Sieltä ei saa lähteä pois käymättä vähintään kerran pubilounaalla (jonka seuraksi tietty guinessia tai kilkennyä..)
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: I don't doubt that you are well fed already!
Nälkä kasvaa syödessä!
I'm just a life of a beggar.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No nyt on sellanen olo, että suomi on lomalla. Saa jo keksimällä keksiä uusia hommia - kuka sitä nyt rästejä viittis tehdä. Ehkä niitä sitten ens viikolla. Tai huomenna. Tai ainakin joku päivä, joskus. Polvikin kesti eilen ripeän kävelylenkin. Tosin naksahti pari kertaa niin kivasti, että meinasin pudota, mutta ehkä se on jotain ohimenevää. Noin kaks kuukautta seuraavaan seurantaan ja sillon mun pitää viimeistään päättää annanko leikata vaiko enkö. Ei kai noita kannata enää tällä iällä leikata jos se muuten kestää alla? Kaipaan tukea!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Katselen autiosaaressa mobiilidatan yli naisten wimbledonia (kun Sabine Lisicki on niin ihq). Selaillessa kaaviota tuli vastaan uusi ameriikkalainen musta naistennispelaaja. Irtosi hörähdys kun naikkosen syntymäkaupungiksi mainitaan - järkeenkäyvästi - Plantation!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Olin 18v kun äitini sai syövän. Tappelin kokolailla aikuisikäni syövän ja äidin sairauden parissa, välissä isänikin. Äiti kuoli mutta isä parani, luulin että tämä kaikki on takana mutta tänään anoppi sai tulokset ja pahanlaatuinen rintasyöpä joka on levinnyt sisäelimiin ilmeisesti, leikkauksen jälkeen asiaan saadaan tieto. Joudun elämään tämän kaiken uudelleen ja ihmisen rinnalla jolla on ainoastaan äiti joka on erittäin suurella todennäköisyydellä vuoden kahden päästä haudassa.

Olo on vähän sellainen että mitäs vittua minä olen tehnyt että näin rankaistaan.

Ja niba voi painua fistaan itseään, sinun kommentteja ei tarvita.
Ikävä juttu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mulla onkin silleen jännä tilanne, että kiitos verottomien kulukorvausten, niin nettotuloni ovat suuremmat kuin ne bruttotulot, joista maksan veroa. Tilulii.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Lastenvahtimisen ohella eilinen ja tämä ilta tapeltu mopon sähköongelmien kanssa. On tässä se hyvä puoli että muistan kohta etupään narujen osalta kytkentäkaavion ulkoa. Mut nyt se käy, kukkuu, kulkee motarillakin kiitos lainaiskarien. En edes muista montako oikosta, huonoa piuhaa tms olen korjaillut. Taitaa joutua pistämään Bitubot tilaukseen kun edullisempia merkkitötteröitä myyvät taitaa olla kaikki lomilla.

Tulpat on sevverran mustia ja kulutuskin satasella pari kahvikupillista viime kesää enemmän että turhan rikkaalla taitaa käydä. Alkaa tuntua että joku muu saa säätää seokset kohdalleen. Mä halua tehdä lomalla muutakin ku olla koko ajan kädet koneöljyssä.

Poijjaat on ollu tän viikkoa uimakoulussa. Pienempi arastelee vielä aika lailla vettä mutta isompi painaa tukka suorana. Sai kummitädiltään vielä syndelahjaksi snorklaussetin. Taidan viedä jätkän huomenna lähijärvelle testaamaan niitä :-)

Mutta jessus sentään näitä nykyisiä leegoja. Aamukahdeksalta pistivät kasaamaan jotain ninjago- tai chima-härveliä ja äitiä meinas tulla ikävä. On meinaa aika suuri osa ihan stnan pieniä nippeleitä... onneks ohjeet on selkeitä ja taiten koostettuja.
Amazing shit happens!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

KKK kirjoitti:Mä halua tehdä lomalla muutakin ku olla koko ajan kädet koneöljyssä.
Kieltämättä kuulostaa hiukan siltä, että moottoripyöräsi haastaa vakavasti Masan (ex-)patongin. Ja kohta koko vehkeen perii hukka.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ripeä Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Paljonko sulla palaa aikaa ja rahaa tuon pommin ylläpitoon? Luulisi, etteivät hinausautokyydit ja iskarit ole ilmaisia. Suosittelen katsomaan jarrut kahteen kertaan, koska siinä vaiheessa kun ne hajoavat yllättäen niin oddsit ovat jo huonommat.

Muutaman vuoden vanha ei-niin-spessu pyörä irtoaa helposti alle kymppitonnilla. Jos vaihtoehtona on jatkuvaa korjaamista vaativa hengenvaarallinen parin tonnin pommi niin valinta ei pitäisi olla kovin vaikea? Et kai sä sinne kaivokseenkaan sukeltanut vähän laittoa vaativilla puoli-ilmaisilla kamoilla?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin