Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nauttikaa auringosta, loppuviikosta viilenee!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilinen meni Lintsillä yllättävään miellyttävästi laatoituskännistä huolimatta. Vähän olis vielä väsy. Huomenta kaikille...aurinko paistaa - meille kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Notta ristus mikä ilta. Aamusta pääsin klo 5.21 taksikuitin mukaan takas himaan.

Mutta hei! 21v neitokainen, joka oli vielä kaunis, yritti väkisin iskeä ja suuttu kun en tanssinut kuin hitaan ja jätin vielä suutelematta. Mun taito on vielä tallella :)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rentouttava vknloppu.
Verkot, vavat, 2- ja 4T-moottorit soi ja rytinä+ryske kävi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ristin-kiesus sentään kun 80-luvulla viattomuuttamme tänne tuomat jättiputket on levinneet vanhan saunan eteen. Täytyy taas kerran kaataa ennen kuin siementävät. Nykyään ne on lainsuojattomia. Mikähän homoseksuaalisuus, allergia tai muu perversio ihmisillä on, kun sitä ultrakomiaa kukkaa niin vihataan? Jos siitä terveyshaittaa heikommille on, niin pakkoko se on mennä hieromaan paljasta nahkaansa niihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kottarainen kirjoitti:^Eikös noi putket valtaa tilaa alkuperäiskasvillisuudelta? Kohta meillä on täällä pelkkiä putkia eikä mitään muuta. Damn!
No tänne tuotiin yksi kappale Joroisten mökiltä ja istutettiin toiseen paikkaan pihalla. Ei ne siinä viihtyneet vaan valloittivat entisen saunan edustan. Siinä niitä on paljon, mutta ei muualla. Siinä on pihan paksumultaisin ja märin paikka.

Itse haluaisin ne pitää, komeita nelimetrisinä. Mutta herättävät pahennusta. Tiedä sitten riittäisikö Roundup-myrkky ja pääseekö aine syviin juuriin asti vai tarvittaisiinko suorastaan kaivinkone järsimään peruskallioon asti.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^Vanhassa esiintymässä kasvin poistaminen juuria kaivamalla ei ole suositeltavaa, koska samalla sekoitetaan maata ja siirretään pinnalta siemeniä syvemmälle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu, minikärpäset on taas kusseet, paskoneet, runkanneet ja munineet eilispäivänä avattuun mutta unohdettuun Karhutölkkiini! Täytyy silti juoda kun vielä voi, ikävöi sitten kun Karhu on lopussa ja kyläkauppa kiinni. "Pikantti" maku kyllä. :roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin