Muanantae

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Muanantae

Viesti Kirjoittaja KKK »

Viikonloppu kului mopoillessa ja Pioneeri-+Ilosaarirokkaillessa. Väsy yllätti molempina iltoina eiikä jaksanut ihan koko kattausta naatiskella. Stig yllätti positiivisesti ja Michael Monroen energiaa ei voi kuin ihailla. Von herzenit pitäis kyllä kuunnella joko pikku pajauksessa tai sit täysin selvänä. Kyllä ukot soittaa osaa. Kama vaan on sevverta progea muusikkomusiikkoa että vaatii ihan erilailla keksittymistä-perehtymistä. Tää päivä huilia mökillä ja sit etupyörä länttä kohti.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:TPK
Hyvä homma.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Arvasin, täällähän te kaikki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Meni lomalta paluun jälkeen 2 tuntia hoitaa loman aikana kertyneet hommat. Mitäs sitten tekis - etätöihin biitsille?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja exsu »

Brittivierasta viihdytetty kolmen tunnin mustikkasavotalla. Ahomansikat olivat kuulemma paras kokemus ikinä. Seuraavaksi yleiseen saunaan pesemään kuka pois.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Brittivierasta viihdytetty kolmen tunnin mustikkasavotalla. Ahomansikat olivat kuulemma paras kokemus ikinä. Seuraavaksi yleiseen saunaan pesemään kuka pois.
Meettekö Rajaportille? ...en mä sinne ole tulossa 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja exsu »

Rauhaniemeen, pääsee kävellen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ok, tuli mieleeni Rajaportti, koska on sen verran erikoinen paikka, että monelle ulkomaalaiselle olis sellainen ponteva exoottinen shokki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mitä helevettiä mä teen suolla jolla on pirusti paarmoja ja hyttysiä? Ainiin, yritän etsiä lakkoja. Kohta luovutan ja potkin nuotion kasaan ja kyrtsään kyrsää.

Menee se saigoni näinkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja KKK »

5000 mailia eli 8000 kilumetriä hierottu persusta satulaan tällä kaudella. Tästä on hyvä jatkaa - mikäli selkä kestää.

Ehkäpä pienet sangriat sen kunniaksi.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oho, onks kello jo noin paljon? En oo muistanut syödä ja oon edelleen töissä. Nyt äkkiä hittoon täältä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja annepa »

Maailmankirjat on sekasin: minä kävin hillassa! Saalis oli huikeat n 800g marjaa ja muutama sieni. Isä ja äiti sai parikytä kiloa hillaa :o Minä olin vaan väärässä paikassa. En ole ennen käynyt hillassa, mutta olin arvannut oikeen: ei ollut kovin hauskaa. Kyllähän se menetteli kun aurinko paistoi ja tuuli vei pois ötökköjä, mutta kyllä minä parempiaki ajanviettotapoja keksin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

annepa kirjoitti:Maailmankirjat on sekasin: minä kävin hillassa! Saalis oli huikeat n 800g marjaa ja muutama sieni.
Etkö sä erota niitä toisistaan? Alkaa se saaliin määräkin raketoimaan ylöspäin kun et kanna kotiin myös risuja ja männynkäpyja!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanantae

Viesti Kirjoittaja Niba »

Älkää viitsikö, piru tänään mässätty jo monta tuhatta kilojoulea, miksi muka nälkä? Länsi-suomesta lähetetään iloiseen itä-suomeen loppuvikosta sadetta, ei tule onnistumaan! Niin EI, EI ja EI! Vaikka pohjanmaalla sataisi vanhoja akkoja , ei toteudu täällä..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin