Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koristeltu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koristeltu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jumbossa törmäsin Gustoon, kaikkea oli Nescafeen 59(69) Pauligin 159 Gustoon, teinkö ostopäätöksen? En tietenkään, jätin sitten maidonvaahdotusvispilän 9,95 hyllyyn, näytti hetken hyvältä idealta mutta odotetaan nyt kuukausi tai pari tai ikuisuus.. Elä ota sitää niin vakavasti!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

En ole ihan varma uskaltaako tähän kirjoittaa...

Olen rohkeasti tylsä ja lähden poimimaan metsävadelmia.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:lähden poimimaan metsävadelmia.
Eikös nuo ole vaapukoita?

Kuka milläkin nimellä niitä kutsuu.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vadelma
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olisin veikannut vaapukkaa vesilinnuksi.

Räkäisyys sen kun pahenee, päätin olla raahautumatta toimistolle ja tehdä jotain etähommia tästä soffalta käsin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Olisin veikannut vaapukkaa vesilinnuksi.

Räkäisyys sen kun pahenee, päätin olla raahautumatta toimistolle ja tehdä jotain etähommia tästä soffalta käsin.
Tein saman ratkaisun, tosin siksi, että tykkään käyttää tota mun vessaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

Diddley Bow kirjoitti:
Tein saman ratkaisun, tosin siksi, että tykkään käyttää tota mun vessaa.
Vaikka mä oon kuvannutkin tätä mun artikkelin kirjoittamista lähinnä paskageneraattorina toimimiseksi, niin meidän työtavat taitaa olla silti hivenen erilaiset.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No jos tästä mun tän päivän luomistyöstä sais palkkaa, niin olisin rikas mies!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Piti olla helle tänään, wtf?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon saanut jo parin päivän ajan suurta hupia siitä, miten täysin normaalisti ja ongelmattomasti alkoholiin suhtautuvat saavat ihan käsittämättömiä hepuleita siitä, että ministeri kehtaa ehdottaa KESKUSTELUA keskioluen myynnin rajoituksista. Lisäksi olen lukenut internetistä miten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu alkoholin mystifioiminen ja demonisoiminen. Kyllä kuulostaa täysin normaalilta ja ongelmattomalta!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin mustikassa. Vajaa litra reilussa tunnissa, ennenkuin tyttö kyllästyi. Joo, ei paljon hellettä näy. Illalla olis kesätauon jälkeen oma futispeli, eli juhlapäivää pukkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Oon saanut jo parin päivän ajan suurta hupia siitä, miten täysin normaalisti ja ongelmattomasti alkoholiin suhtautuvat saavat ihan käsittämättömiä hepuleita siitä, että ministeri kehtaa ehdottaa KESKUSTELUA keskioluen myynnin rajoituksista. Lisäksi olen lukenut internetistä miten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu alkoholin mystifioiminen ja demonisoiminen. Kyllä kuulostaa täysin normaalilta ja ongelmattomalta!
Noh.

Elämä on.

"Ministeri kertoo, että lakiuudistuksen yhteydessä tarkistetaan alkoholin hintaa ja saatavuutta.

– Alkoholin hinta on Suomessa alhainen, ja verotus pitää käydä läpi. Saatavuuden osalta lisärajoitukset pitäisi kohdistaa sellaisiin toimiin, joissa aikaisemmin on liikuttu liberaalimpaan suuntaan, mutta joissa alkoholin kulutuksen kasvu on ollut suurinta. Silloin puhutaan siitä, pitäisikö ilta-, sunnuntai- ja juhlapyhien myyntiä miettiä uudestaan."

http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi ... istolaista

http://soberismia.blogspot.fi/2013/07/a ... steri.html

http://yle.fi/uutiset/kari_haakana_viin ... at/6745060
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

En mä sano, että Huovisen kommentti on 100% faktaa. Mä sanon, että siitä seurannut kohu on täysin naurettava. Kukaan, joka suhtautuu mihinkään täysin neutraalisti, ongelmattomasti ja muutenkin löysin rantein, ei vedä tuollaisia hepuleita yhdestä keskustelunavauksesta.

Ylipäätään alkoholikeskustelussa unohdetaan aina, että tässä maassa on muitakin kuin minä ja 20 lähintä ystävääni. Silloin, kun yleistyksiä tehdään vain oman sosiaalisen piirin ja sen käyttäytymisen perustella, ollaan aika pahasti hukassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja on unohdettu myös, että tämän maan pitäisi olla demokratia. Taas mennään sen 5% vähemmistön mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo sama pätee lähes kaikkeen lainsäädäntöön. Suurin osa meistä ei raiskaisi, nussisi lapsia, ajaisi autolla humalassa tai varastaisi toisen omaisuutta silloinkaan, vaikka sitä ei erikseen kiellettäisi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

huima kirjoitti: – Alkoholin hinta on Suomessa alhainen, ja ...
Naurahdin. Tää ministerin kommentti tuli jotenki niin puskista :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:En mä sano, että Huovisen kommentti on 100% faktaa. Mä sanon, että siitä seurannut kohu on täysin naurettava. Kukaan, joka suhtautuu mihinkään täysin neutraalisti, ongelmattomasti ja muutenkin löysin rantein, ei vedä tuollaisia hepuleita yhdestä keskustelunavauksesta.

Ylipäätään alkoholikeskustelussa unohdetaan aina, että tässä maassa on muitakin kuin minä ja 20 lähintä ystävääni. Silloin, kun yleistyksiä tehdään vain oman sosiaalisen piirin ja sen käyttäytymisen perustella, ollaan aika pahasti hukassa.
Lulz!

Tässä on se hauska puoli, että se ulostulo oli ilmeisesti aika huono - ja ministerin olisi tiiminsä kanssa pitänyt ehkä osata miettiä asiaa hieman pidemmälle, että miten ajatuksia heitetään julkisuuteen ja miten muutetaan maailmaa. Nyt reaktio on ollut odotetun oloinen ja voisi melkein luulla, että tavoitteena olikin vain nostattaa jonkinlainen kakkamyrsky siksi aikaa - kun jotain muuta tehdään jossain toisaalla. Niin lapsellista tämä touhu on.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo tosta oon samaa mieltä. En näe mitään syytä mennä iltapäivälehteen väittämään, että alkoholi on Suomessa halpaa. Eiköhän Case Räsänen ole osoittanut, että kaikki kommentit ja puheet luetaan hyvin valikoiden, ja kohu tehdään jos pienikin kimmoke sille löytyy.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Ja on unohdettu myös, että tämän maan pitäisi olla demokratia. Taas mennään sen 5% vähemmistön mukaan.
Demokratia ja Sosialidemokratia ovat kaukana toisistaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai niin, unohdin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:Oon saanut jo parin päivän ajan suurta hupia siitä, miten täysin normaalisti ja ongelmattomasti alkoholiin suhtautuvat saavat ihan käsittämättömiä hepuleita siitä, että ministeri kehtaa ehdottaa KESKUSTELUA keskioluen myynnin rajoituksista. Lisäksi olen lukenut internetistä miten suomalaiseen kulttuuriin kuuluu alkoholin mystifioiminen ja demonisoiminen. Kyllä kuulostaa täysin normaalilta ja ongelmattomalta!
Keskarin myyntiä ei pidä rajoittaa, eikä asiasta sovi edes keskustella.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Tuo sama pätee lähes kaikkeen lainsäädäntöön. Suurin osa meistä ei raiskaisi, nussisi lapsia, ajaisi autolla humalassa tai varastaisi toisen omaisuutta silloinkaan, vaikka sitä ei erikseen kiellettäisi.
Mä näkisin kyllä niin, että raiskausten kiellolla suojataan 99% naisista (miksei mehistäkin?) ja rajoitetaan 1% itsensätoteuttamista kun taas nämä Huovisen ulostulot ovat sitä, että suojataan sitä 5% itsensävahingoittamiselta niiden 95% kustannuksella.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, etteikö alkoholin saatavuutta hinnan muodossa voisi hilata niin ylös, että paskasakilla ei olisi varaa dokata niin paljon - jostain ne verotulot kuitenkin kerätään ja mikäs sen parempi kuin kierrättää sossunrahat takaisin kassaan samantien. Siinä pitää vaan katsoa, että paskasakin vironviinamäyristen raijaaminen loppuu samalla. En oikein kannata verotulojen siirtämistä lahden taaksen kansanterveyshymistelyllä.
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Tuo sama pätee lähes kaikkeen lainsäädäntöön. Suurin osa meistä ei raiskaisi, nussisi lapsia, ajaisi autolla humalassa tai varastaisi toisen omaisuutta silloinkaan, vaikka sitä ei erikseen kiellettäisi.
Mitäköhän tarkoitat tähän asiaan liittyen ylläolevalla?

Eihän sen takia että jokin osuus ammattirikollisista tekee kaikista rangaistuksista huolimatta olla lisäämässä sateliittipaikannuspantaa, dna-rekisteriä, yleistä sormenjäkirekisteriä ja seurantaa vielä autoihinkin...

Eikun hetkinen.

Alkoholi on myrkky, jota käytetään myös nautintoaineena ja osalle väestöä se on ongelma. Ihan kuten sokerikin on. Sokerin tai rasvan myyntiin ei kuitenkaan ole rajoituksia vielä suunniteltu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti: Sokerin tai rasvan myyntiin ei kuitenkaan ole rajoituksia vielä suunniteltu.
Onhan. Niistä ei ole vaan vedetty iltapäivälehtihepuleita.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kotoinen Kotoilu Keskiviikko makkaraillallisella koriste

Viesti Kirjoittaja huima »

Oliko elco siis sittenkin oikeassa, että nyt kannattaisi vielä ryypätä, ajaa v8:lla, ammuskella, räjäytellä ja nussia - kun kaikki kiva kuitenkin ennenpitkää kielletään?
Vastaa Viestiin