Petollinen perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:*kävi eilen salilla*
Kävitkö eilen Hertsikassa? (Lueskelin torstai-ketjua..) Mikset tullu mun luokse kahville? Istuin yssikseni koko illan himassa, seura ois ollu jees.

Jeps, pikkujouluihin enää kaks viikkoa. En sit tiiä miten ne kityilyjutut menee, ku jo perjantaina on firman kekkerit. No ehkä tuun ainaski parisen juomaa ottamaan.. (Onneks testasin jo Cantina Westin burritot viime viikonloppuna. Hyvää!)
Jep, kyllä kävin eilen Hertsikassa salilla, kuten olen käynyt jo viimeiset 26kk:ta.. Täytynee vielä harjoitella noita meedion taitoja, kun en huomannut että olet kotona :wink: Tuu sä sit tänään mun suraksi, koska mä istun tänään yksin kotona :P

Firman kekkerit perjantaina, siitähän pystyy sitten hyvin jatkamaan heti (aamusta) tulemalla 4:ksi kallioon etkoilemaan. Tämä viikonloppu vielä ja sitten alkaa hurja (joulu)putki, kun joka viikonloppu tuntuu olevan jotain menoa...
Sannu

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sipsi sun täytyy tulla silleen ainakin saattamaan mua...siis pikkujouluihin, sitä paitsi en oo nähny suakaan piiitkään aikaan et et ...

Mua jänskättää mun pitäisi olla tunnin päästä puhumassa mun opinnäytetyön tilanneen firman ison pomon kanssa ja oon ihan kipsissä...

Illalla otan kyllä viiniä...
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja alja »

hoomenta kolmas tpk
mulle tuli teitä yhtäkkiä karmee iksu, mikä mua vaivaa? tai mikä Teitä vaivaa??? :shock:
ois pitäny muistaa ottaa se radio töihin, täällä vaan hurisee päässä, ei hjuva. keitin lisää kahvia, musta tulee kohta toimiston virallinen kahvinkeittäjä, vau osaan tehä ees jotain!
tänään on perjantai! ohjelmassa hieman siivousta, koiran pesua, mutustelua ja nukkumista. ou jee. ja ehkä jotain muuta.... :wink:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Exsat

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään mennään maalle! :hep:

Sitä ennen pitäisi hakea paketti postista ja käydä kuntosalilla vähän rimpuilemassa. Aivan valtavan ihana päivä! :h:
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

räätälöitiin autokin vastuulle, ilman että edes jaksoivat ilmoittaa... :P täyty oikein soitella perään... tällä kertaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

-8,6 astetta paks... :shock: Mii don't like. Ei mitään erikoista tälle päivälle. Pyykkien laittelua, kuntosalia, möllötystä..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

aimohaiku kirjoitti: Taidan jatkaa kahviboikottia ja yrittää vähitellen siirtyä teen juontiin. Vaikka kofeiinittomien yrttijuomien litkiminen onkin vähintäänkin arveluttavaa, mitäpä sitä ei olisi valmis tekemään uniensa vuoksi.
Onhan siinä edes vähän kofeiinia, onhan?! Jouduin olosuhteiden pakosta siirtymään kahvista vihreään teeheen eikä uniongelmia tosiaan ole. Itseasiassa nukuttaa koko ajan. Mutta suolahapon runtelemat sisuskalut kiittävät.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Kid

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dodih, tätilääkäritäti anto lisää nappeja. Luulis selän parantuvan mitä pikimmin. Oon kuullut, että shoppailukin helpottaa selkäsärkyä. Minen siitä niin tykkää, mutta uus takki on saatava :?
Vituttaa vaan ko jää duunin pikkujoulut väliin...
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:-8,6 astetta paks... :shock: Mii don't like. Ei mitään erikoista tälle päivälle. Pyykkien laittelua, kuntosalia, möllötystä..
halleluja! vihdoin rinnelumetukset pääsevät kunnolla käyntiiin!

OLEN aikas väsynyt myös, nukkumaan!
Enthu

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tää lähtee tänään iltapäivällä työhaastatteluun... ykköset päällä tietysti...
kauluspaita,puvun takki ja tummat suorat housut...kerta se on ensimmäinenkin kun henkilöstökonsultti haastattelee...
Vai oonkohan pukeutunut liian juhlavasti ko tilanteeseen?
slam

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt vasta kohta petiin... vois mahd. lähtee vaikka jou-talolle illalla... jos jaksaa...
tonttu8

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Studio Julmahuvi dvd:t tuli tänään postissa ja heti aloin tiirailemaan. Vaikuttaa aika loistavalta (mä en oo niitä aiemmin katsonut yhtään). :D
Töihin kohta, onneksi saa herätä ihan rauhassa vielä ennen sitä.
tuulenpuiska

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ehana päivä! Ootte hanipuzzunuzzuja kaikki! Daisuki minna!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kiukkua täynnä.

Kui yks kerpeleen muutettu työvuoroaika voi saada tällaiset naurettavat ärsyyntymismittasuhteet? Mikään ei inspiroi, mikään ei kiinnosta. Ei jaksa mut ei viel voi mennä nukkumaankaan.

Huomenna vielä kerran tohon epäinhimillisen julmaan aikaan töihin. Sit kai lepyn hiukan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

JIPPIIIII taas. Voi, kun aina olisi perjantai, Perjantai, PERJANTAIIII....

Kiirus alkaa helpottamaan ja on aika alkaa virittäytymään viikonlopun juttuihin. Siivousta, pyykinpesua, silitystä, ruuanlaittoa, kitaransoittelua, napanderien ottoa kohtuudella ja totta tietennii ihanaa PinPpaa jälleen tiedossa. Ei tämä elämä ole kurjuutta kummempaa. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eipäs muuta 4. TPK siis oonhan ollu jo ainakin tunnin töis..
Olo on kuin etanalla paistinpannussa ilman öljyä, tahmeeta ei luista..
Tänään oikeesti jos viittisin hakisin loputkin kityristeilyn kuurtit pois kuleksimasta toimistosta matka..tai toimistosta laivaivuri! Jopa osin jo maksettu, mutta johtuen järjestelyistä en pysty en kykene netittämään ja tykittämään..tilille rahaa, ei muka onnistu!
Hankkikaa paremmat laitteet ja ottakaa maksut vain etu- ei takakäteen..

Tallink laski paskaveet mereen..:shock:
Silja laski väärin ja on tuuliajolla markkinoiden myskyssä, sillä kulkevat ne hienompina itseään pitävät ? :grr:

Viikkari laski osingot oikein, omistajilta on aina osinko noussut onnistuneesti, myös valtion hätäaputukien jälkeen! :evil:

Ei oo merenkulku puhdasta Suomenkaan vesillä ja niiden läheisyydessä..

Jos joku on vielä velkaa minulle tuntekoon piston p..
ei vainenkaan.. :jee: :ohyeah: :yo:

Tämä laiva ei muuten laske laulellen vesiä täimereen, ei harmaata eikä mustaa vettä!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomentapäivää.

Tää väsymys ei lopu koskaan. Piti kattella kaks leffaa vielä yöllä kun ei uni tullut. Lisäksi mä yskin kuin pieni perkele koko yön. Ja näin unta että siivosin himassa hullun lailla, ja nyt mun pitää sit siivota oikeesti :roll:

Toinen pannullinen kahvia vaan.
RolloTomasi

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

tammosta taa nyt sitte on. vasyttaa ja joo.

Vois kattoa jonkun leffan nyt kun ei ole mikaan hirvea kiire mihinkaan eika saa nukuttuakaan kun juuri nukkui viisi tuntia.

Hyvaa perjantaita.
Filovirus

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Huomenta.
Päivä menee jälleen kuumeessa flunssaisena.
Rolloooooooooooo <3 Minkäs elokuvan ajattelit laittaa pyörimään?
RolloTomasi

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Filovirus kirjoitti: Rolloooooooooooo <3 Minkäs elokuvan ajattelit laittaa pyörimään?
Filoooooooooooo <3 Enpa tieda viela, taytyy katsoa mita kirjastosta loytyy. Kerron sitten kun olen katsonut. :D
killkill

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Silläkin uhalla että pidätte vanhana, märisevänä ämmänä: vittu nyt sattuu käsiin niin ettei mitään vittu mieltä. Onneksi enää kolme tuntia päivystystä.. ja illalla ja huomenna kone pysyy vittu kiinni.

La katsomaan KFMDM:ää vai miten se kirjoitetaan. Onko kukaan tutustunut ko. bändiin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa, täytynee varmaankin järjestää jonkinlainen kehon ja mielen soputuskurssi nyt viikonloppuna ettei käy hassusti maamme menneessä navassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bluntly kirjoitti:Ensi viikko pitäisi kekkuloida turkusessa...
Oletko paikalla vielä perjantaina? Pistäydyn päiväksi ja vietän illan klubilla, ota yhteyttä jos olet maisemissa ja seuraa vailla.

Seuraa yksityiselämän paljastus jonka oikeellisuutta en takaa, ja jolla tiedolla kukaan ei tee mitään: Leivoin juuri kyrvänmuotoisia pipareita vain saadakseni taloon paisunutta munaa edes jossain muodossa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
tonttu8

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Lähtis töihin.
1108

Re: Petollinen perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:La katsomaan KFMDM:ää vai miten se kirjoitetaan. Onko kukaan tutustunut ko. bändiin?
Olen tutustunut ja ihastunut.

Se konkkaava kiukkusen näkönen kusipää mustissaan saattaa pian tulla juttelemaan keikalla. Kiukkunen siitä syystä että on selvinpäin...
Vastaa Viestiin