ToitotusTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Se oli taas ajohommia. Eilen oli kiva ajella iltasella Jyväskylään lähes tyhjällä tiellä. Rauhaa häiritsivät vain yksi epämääräinen eläin ajotiellä (olisikohan ollut koira? Sellainen labbiksen kokoinen, tummanruskea, helvetin nopea) ja joku daiju, joka katsoi parhaaksi ohittaa rekkaa kahden sulkuviivan yli risteysalueella Korpilahdella oman kaistani puolelta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näyttäis hellepäivältä. Vapaapäivä myös, joten rantsuunko vai mitäh. Jonkun pyörälenkin vois myös vetästä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Missä se luvattu helle luuraa??!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Perkeleen hellettömyys, joutuu ajaa miljardi kilometriä katto pään päällä klaustrofobiakopissa!!11
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällä on nyt niin paljon jauhettu alkoholista, että ihan väkisinkin ajauduin tänään Alkoon. Syytän palstaa mahdollisesta tulevasta alkoholismistani. Ja vähän Huovistakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen saanut niin paljon siivottua tänään, että taidan nauttia hyvällä omallatunnolla muutaman sentin konjakkia.

Moneen vuoteen asunnossa ei ole ollut näin pientä määrää viherkasveja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Täällä on nyt niin paljon jauhettu alkoholista, että ihan väkisinkin ajauduin tänään Alkoon. Syytän palstaa mahdollisesta tulevasta alkoholismistani. Ja vähän Huovistakin!
Niin mutta Wikipedialla ei ole lyöty vielä lainkaan! No ei ainakaan niin että tuntuu. Tätä samaa asetta mä olen käyttänyt joskus ennenkin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Turmiolan_Tommi
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: ToitotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Äsken 2,5h hikiliikuntaa. Janottaa ja nälättää.
Aikainen työaamu tiedossa, eli kohta jo nuq, kunhan saan ensin itseni raVittua.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin