HaukotusTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eka työvuoro wanhassa toimessani. Moni asia on muuttunut. Tärkein parannus on se, että nyt minulla on taas käytössä matalaprofiiliset naputtimet, ettei tarvitse runtata varmasti pohjaan asti koko ajan, vaan kirjoitus on vaivattoman nopeaa, luonnollista. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Se tunne kun istut työpisteellä lomanjälkeisenä päivänä, etkä tajua mistään mitään.

Uudet kahviautomaatitkin suoltavat kauheaa kuraa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Se tunne kun istut työpisteellä lomanjälkeisenä päivänä, etkä tajua mistään mitään.

Uudet kahviautomaatitkin suoltavat kauheaa kuraa.

Ilmeisesti muistit kuitenkin salasanan, kun olet saanut koneen auki? Vai kitinöitkö kännyllä :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kitinöin työnantajan läppärillä, jonka salasanan kyllä muistan kun sitä ei tarvitse vaihtaa kuukausittain. Duunit tehdään työpisteen omistajan antamilla koneilla, joiden salasanat tuli mieleen viimeyönä painajaisissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hieman huvitti, kun Gmail-tiimin oma sähköposti oli päätynyt roskapostiin.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Foliohattuilua kampaajan penkissä. Näytän Ihmemaa Ozin peltiukolta atm.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Foliohatuista puheenollen, se olis taas keikka 'Kirkkoon ja kaupunkiin'. Jeesus christ!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos hönkis Kauppiin juoksemaan kymppi. Toivottavasti hiki ei kovin virtaa, kun oikea kyynervarsi on yhtä avonirhaumaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä huomaa, että palkkapäivä on lähestymässä. Taas selailemassa kaikenlaista nettikaupoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Tilipussi oli jotain säälittävän ja naurettavan väliltä. Se ja lähestyvä y&t torppaavat tehokkaasti mm. mediaserverin RAM-tuplaushaaveet. UPS:n sentään kävin hakemassa. Täällä on ollut päivittäin useita lyhyitä sähkökatkoja. Nassen sisältö on toki softaraidattu, mutta jos se korruptoituu niin sit menee kaikki...

Mie taian vettää tänä viikonloppuna oikein perusteelliset jackdaniels-nollausperseet ja ruveta sitten alkuviikosta katselemaan vaihtoehtoja mitä tästä eteenpäin.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Oli töissä tylsää niin rakensin alumiiniputkesta, puhalluspistoolista ja kompurasta virityksen jolla pysty ampuu uretaanipalloja. Kaikki meni kivasti aina siihen asti kun keksin tuupata 4" naulan pallosta läpi. Ei ois uskonu mutta kimpos seinästä pohkeeseen pystyyn.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuukauden loman aikana oli firmaan tullut kymmenisen prosenttia lisää työntekijöitä, muutama rekry vielä menossa. Toivottavasta Yrjö-Tarmot on nyt tältä vuodelta käyty kun muutama myyjä potkaistiin pihalle.

Omat hankinnat olisivat onneksi aika pieniä, tyyliin muutama kilo jauhoa, juoksulenkkarit, puutavaraa,yms.

Tämän päivän työsaavutukset: kolme kuppia kahvia ja kymmeniä luettuja työsähköposteja, joista vain yhdessä oli edes hiukan asiaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos hönkis Kauppiin juoksemaan kymppi.
¨
Olipas mukavata. Suunnilleen samantasoinen juoksukaveri. 59 minsaa normi lenkkivauhdilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nergal kirjoitti:Oli töissä tylsää niin rakensin alumiiniputkesta, puhalluspistoolista ja kompurasta virityksen jolla pysty ampuu uretaanipalloja. Kaikki meni kivasti aina siihen asti kun keksin tuupata 4" naulan pallosta läpi. Ei ois uskonu mutta kimpos seinästä pohkeeseen pystyyn.
Sä oot kyllä jokseenkin maailmanluokan tunari. :mrgreen:
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mitenni jokseenkin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Bluntly kirjoitti:Kuukauden loman aikana oli firmaan tullut kymmenisen prosenttia lisää työntekijöitä, muutama rekry vielä menossa. Toivottavasta Yrjö-Tarmot on nyt tältä vuodelta käyty kun muutama myyjä potkaistiin pihalle.
Eiks ne niin mee, että jos uusia on otettu 6kk sisään, niin vanhoja ei voi yrjötarmottaa? Vai niinpäin että Ykätaren jälkeen 6kk rekrykielto? Valaiskaa pimeää.

Ens yö pitäis vielä jaksaa päivystää. Luultavasti kävelen huomenna hyvissä ajoin hyvällä omallatunnolla mopolle ja kajautan merkkiralliin päiväksi tai pariksi. Ketään en sieltä tunne, mutta harrastus ja alkoholi yhdistävät :)
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Siis mitä? Hyvä munkkihan mulla oli kun ei tullut silmään! :D Kun en jaksa seisoskella töissä niin pakko oli keksiä jotain jäynää, oottelin tunnin että tuli viimesen holvin raudat tontille että pääsi paiskoon ne paikallaan.

Nälkä ja tylsistys, onneksi Oriveden komennus päättää tänää kun isä palaa käsivarresta. Jossain Jyväskylän takana tulossa ja heikkona hetkenä menin lupaan tehdä sille ruokaa. Pitäs varmaan painua kauppaan, tänää syödään kaalikeittoa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

KKK kirjoitti: Eiks ne niin mee, että jos uusia on otettu 6kk sisään, niin vanhoja ei voi yrjötarmottaa? Vai niinpäin että Ykätaren jälkeen 6kk rekrykielto? Valaiskaa pimeää.
Aasinajajat vahvistakoon, mutta ymmärtääkseni 9kk aikana pitää palkata pellolle potkitut takas, jos ovat työkkärissä työnhakijoina.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
KKK kirjoitti: Eiks ne niin mee, että jos uusia on otettu 6kk sisään, niin vanhoja ei voi yrjötarmottaa? Vai niinpäin että Ykätaren jälkeen 6kk rekrykielto? Valaiskaa pimeää.
Aasinajajat vahvistakoon, mutta ymmärtääkseni 9kk aikana pitää palkata pellolle potkitut takas, jos ovat työkkärissä työnhakijoina.
Joo, ei tartte olla edes työtön, kunhan on työnhakija ja homma on sama. Mutta kyllä uuden joukkueen sisäänotto pääsääntöisesti meinaa että ilman merkittävää asiakasmenetystä tms. käännettä ei pysty vähentämään väkeä niistä hommista mihin otettiin n. 6 kuukauteen. Eli koodarirekryt ei turvaa myyntidroidia eikä managerin potkut estä koodarien palkkaamista.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
elco kirjoitti:
KKK kirjoitti: Eiks ne niin mee, että jos uusia on otettu 6kk sisään, niin vanhoja ei voi yrjötarmottaa? Vai niinpäin että Ykätaren jälkeen 6kk rekrykielto? Valaiskaa pimeää.
Aasinajajat vahvistakoon, mutta ymmärtääkseni 9kk aikana pitää palkata pellolle potkitut takas, jos ovat työkkärissä työnhakijoina.
homma on sama.
Tai kohtuullisella koulutuksella pystyy tekemään avoinna olevan pestin hommia. Esim musta ei voi tulla koodaajaa "kohtuullisella koulutuksella", joten jos mut potkitaan pihalle ja samalla on koodarin paikka auki niin se on ihan laillista ja hyväksyttävää. Sen sijaan jos ois sanotaan vaikka henkilöstöpäällikön paikka auki niin ei ois ok, siihen mut pystyy vähällä kouluttaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: HaukotusTorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kova(?) siivoaminen takana. Kohta saa uuden pyörän ulkovarastoon ettei tartte takapihalla pitää. Lauantaina tulee myös taas ystävä Unkarista. Lupasin, että saa punkata täällä jos saa Teatterikesästä töitä, ja nyt alkuviikosta ilmoitti, että olisi täällä 10 päivää. Oli itsekin vasta kuullut päässeensä töihin... Onneksi sentään ei tarvitse olla turistioppaana koko aikaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin