Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Aamupalaksi näitä kun jääkaapissa ei ollut muuta. Tai siis viski oli huoneenlämpöistä ja blandis jääkaapissa.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilinen meni Vammalassa Herra Hakkaraisen talossa, illalla hävittiin Tamu-k:lle 1-2. Oli mahkut kolmeen pisteeseekin. Kunhan vaimo herää vois poiketa rantsussa. Illalla lenkki pyörällä tai ilman. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei näkynyt Selännettä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Eilinen "Käydää nyt yhdellä" meni siinä määrin ketuiksi että nyt vähän vapisuttaa. Mutta vaikka vähän muistutan ihmisdildoa niin otan fillarin alle tovin päästä ja pyyhkäsen keskustaan kaverille parturiin. Outoa on myös se että odotan että pääsee töihin huomenna, kai se on nyt sitten tunnustettava että järki on lähtenyt.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Aamupalaksi näitä kun jääkaapissa ei ollut muuta. Tai siis viski oli huoneenlämpöistä ja blandis jääkaapissa.
Varoituksen sana

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 4_hu.shtml
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mestaruustunnelmat, kun parin tunnin rullislenkki takana ja Makuunin mässysäkki kohta kädessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jackdaniels-Futurama -sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päästy Pärnusta kotiin, Kihnu oli mielenkiintoinen paikka, vaikka nukkummissija oli aika "mielenkiintoinen" vanhan mallin punkka..
Latviassa tunnin keikka, nyt on sitten Lättikin hallussa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin