SumuinenTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Näkyvät ajatuksetkin menevän melko samaa rataa koppalakin kanssa otsikkoa myöten. :)
Melkoista touhua. Sama julkaisuajankohtakin. Mykistävää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:h:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ajattelin hääpäivän kunniaksi mennä tsekkaileen kaupungin lepakot iltasella. Sitä ennen kuitenkin vielä nuorisolaisteatterihommia kummikääpiöiden kanssa ja aksahommia karvahanureiden kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Ajattelin hääpäivän kunniaksi mennä tsekkaileen kaupungin lepakot iltasella.

W00t? Meinaatsä vaihtaa sarjaa? Ei ne muumimukihommat ainakaan helpompia oo!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tapahtumien yön oheinen Lasten minifestari kutsuu iltapäivällä. Ihan mahotonta menoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ootte te hurjia! Lepakoita ja lasten festareita! Missä on veri, oksennus ja muut eritteet?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ajattelin hääpäivän kunniaksi mennä tsekkaileen kaupungin lepakot iltasella.

W00t? Meinaatsä vaihtaa sarjaa? Ei ne muumimukihommat ainakaan helpompia oo!1
Muumimukihommat?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Muumimukihommat?
Huima! Sinä? Lepakoiden tavallisimpia lisääntymismenetelmiä!
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

So Hard kirjoitti:
huima kirjoitti:Muumimukihommat?
Huima! Sinä? Lepakoiden tavallisimpia lisääntymismenetelmiä!
Jotkut vampirellat menevät kuitenkin sänkyyn palkintosonnien kanssa luottaen pyhään siniseen tikkuun? Ja sitten liihoittavat takaisin vinnille..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Melkein eniten eilisessä yt:ssä vitutti se, miten lampaita kaikki olivat. Liiton edustajaa myöten. Rouva keskittyi leikkimään tyhjällä limsapullolla. Sanoikohan kymmentä sanaa kolmen tunnin aikana,silloinkin työnantajan pussiin.

Minä olin oikeastaan ainoa joka halusi tapella, yrittää edes. Lakko olis sopinut mainiosti. Mut ei, pää riipuksissa otetaan muruset mitä ylhäältä annetaan.

Hyvä etten maksa tuohon liittoon penniäkään jäsenmaksuja.

Turha farssi koko tilaisuus, koska loppupeleissä työnantaja saa aina tahtonsa läpi. Mutta kusessa olisivat olleet jos porukka olis marssinut ulos.

Tiedänpähän että olen poispotkittavien joukossa eka, koska puolustan oikeuksiani - olen siis hankala tapaus.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mitäpä se ulosmarssi auttaisi? JOs firmalla menee huonosti, niin ei se siitä muutu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mitäpä se ulosmarssi auttaisi? JOs firmalla menee huonosti, niin ei se siitä muutu.
No kyllähän sillä saa asiakkaat sillä tapaa vittuunnuttua, että kierre syvenee ja pääsee kokonaan hommista eroon.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Luumuja saatana! Eikä sato edes ole niin iso kuin se joskus on ollut. Mitä näille nyt tekee? Likööriä on vanhastakin sadosta jäljellä, mutta kai sitä voi tehä lisää. Jonkun verran leivonnaisia ja just huomasin että voihan niitä pakastaaki. Tosin ohjeet sanoo että sokeriliemeen, mut en halua sokeria! Teen kaks koe-erää, toisen sokerilla ja toisen ilman. Luumuhillosta ja kuivatuista luumuista en tykkää. Mehua noista sais varmaan pari litraa, joten miksikä vaivautua niin pienen määrän takia.

KKK, liiton rouvalle voi antaa palautetta. Ja myös hänen pomolleen. Ei se enää mitään tohon tilanteeseen auta, mutta saattaa helpottaa itseä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:KKK, liiton rouvalle voi antaa palautetta. Ja myös hänen pomolleen. Ei se enää mitään tohon tilanteeseen auta, mutta saattaa helpottaa itseä.
"Moi, vapaamatkustaja täällä, teillä on paska liitto enkä jatkossakaan liity." Joo, efekti on varmasti raju.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siskonpoika syntyi leikkuulla viime viikolla. Nimi "on kai päätetty", ehdolla oleva nimi on äidinisänisän eli minun papan nimi. Sukunimeksi tulee minun sukunimi, which is nice. Olen kyllä järkyttynyt siitä että lapsi kastetaan O.o Perusteena oli, että kirkosta on paljon helpompi erota kuin liittyä siihen aikuisena. Mikä on kyllä totta. En kuitenkaan pelkää, että lapsesta tulee hihhuli, tuntien äitinsä suvun.... Tai no, tuntien äitinsä suvun niin kyllä siitä yhenlainen hihhuli tulee, en vaan usko että uskonnollinen hihhuli.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
annepa kirjoitti:KKK, liiton rouvalle voi antaa palautetta. Ja myös hänen pomolleen. Ei se enää mitään tohon tilanteeseen auta, mutta saattaa helpottaa itseä.
"Moi, vapaamatkustaja täällä, teillä on paska liitto enkä jatkossakaan liity." Joo, efekti on varmasti raju.
Joo totta, jäi tuo fakta huomiotta. Tsori. Älä anna palautetta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

McJanne kirjoitti:
annepa kirjoitti:Luumuja saatana! ...
Teen kaks koe-erää, toisen sokerilla ja toisen ilman. Luumuhillosta ja kuivatuista luumuista en tykkää. Mehua noista sais varmaan pari litraa, joten miksikä vaivautua niin pienen määrän takia.
Entä jos koitat stevialla?
"50 gramman pussi steviosidijauhetta on yhtä makeaa kuin n. 15 kg sokeria!" Ja maksaa 13.70. Sokeriahan käytetään säilyvyyden edistäjäksi eikä makeutukseen, sinänsä tuo stevia ei toimi. Ja minusta luumut on ihan makeita ilman lisäsokeriakin eli luulis että ne säilyy pakastaessa omillaankin. Mutta mistäs minä tiedän kun en oo kokeillu vielä. Tuo stevia ei vaan tunnu olevan oikea aine.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jihuu lämmintä. Voi taas olla ilman housuja ja vilautella naapureille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää niin etten jaksa lähteä pois työpisteeltäkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SumuinenTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hihi. Skippasin lepakot ja fb-chattailin, hihittelin ja punastelin kuin teini. :oops:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin