Minkä tyyppinen rikollinen voisit olla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Minkä tyyppinen rikollinen voisit olla?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Voisin äänestää Kokoomusta.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Minkä tyyppinen rikollinen voisit olla?

Viesti Kirjoittaja Leila »

exPertti kirjoitti: Voisi olla aika hauskaa pynttäytyä rikkaan vanhan ukon näköiseksi. Ei Leila tietäisikään mikä häneen iski.
Tuo olisikin minulle ihan oikein, sillä pahishahmoni on so last season. Ruotsin miljonääriäitien Anna Anka on niin julma ja ilkeä , että en millään kykenisi sellaiseen toimintaan. Ja eikös Anna Nicole Smith hoitanut homman kotiin jo joskus 90-luvulla?
Koska minusta ei tulisi kunnon pahista kuitenkaan, niin tyydyn olemaan jonkin pahiksenkaltaisen hahmon hölmö sidekick.
Äiti ei tiedä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkä tyyppinen rikollinen voisit olla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aika sinänsä murheellista luettavaa. Mietin, että "kuinka rikollinen" sitä pitäisi olla, jotta olisi titteli rikollinen.

Jos se tulee punaisia päin kävelemisestä tai yksityispihan poikki oikaistessa niin minäkin olen rikollinen. Tässä voisi muotoilla kysymyksen niin, että jos sinun PITÄISI pakolla tehdä joku rikos, jolla joutuu vankilaan, niin minkä tekisit.

No itselläni rikolliseksi tuleminen liittyy varmasti vain sattumaan ja lähes pelkästään liikenteeseen. Jos sattuu kuitenkin olemaan huolimaton. Tai sitten jos on väärässä paikassa väärään aikaan. Esim. ystävä kuolee samaan aikaan vaikka kompastuessaan kun minä olen kylässä...

Mutta jos olisi pakko tehdä joku rikos? Huhhuh. En minä kyllä oikeastaan voisi olla rikollinen. Viimeinen asia, jota tekisin olisi väkivalta, joten sen täytyisi kai olla jotakin muuta.
Sanoisin, etten voi olla rikollinen. Heillä on aivan erilainen maailmansa, jotka rikoksiin pystyvät TAHALLAAN.
Näin olen empiirisesti havainnut.

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin