onxjokeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei. Keskiviikko on peruutettu kostean sään takia. Keskiviikon ostaneita asiakkaita pyydetään palauttamaan tuote kauppaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Yritän sivistää itseäni Killing Jokella ja The Misfitsillä. Ensimmäinen maistuu pääsääntöisesti paremmin.
Amazing shit happens!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

No niin, nyt se meille savusaunaan pyrkivä yksilö on laittanut kaveripyynnön mulle. Ärsyttää käytös kyllä sen verran, että mietin, laitanko hänelle viestiä, että profiili on mun henk.koht., eikä sieltä saa mun miestäni kiinni. Ja miehen meiliosoite mukaan, jotta voivat siihen laittaa viestiä jos tulevat Tampereelle baarikierrokselle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää päivää kirveelle on töitä pilven pilkkomisessa.. Illalla pääsee käväisemään Helsingin korkeimman asuintalon yläterassilla, otan kameran mukaan jos saisi jotain kuvia aikaiseksi? Sään on luvattu selkenevän, täytyy kyssäistä ykaityismeteorologilta mielipidettä? ;)
Paikastahan piti tulla yleisömagneetti, mutta yhtiö päätti toisin ja nyt mennään yleishyödyttömän yhdistyksen siivellä pilvein veikkojen sekaan! Päätän raporttini tämän vaiheen tähän!
Viimeksi muokannut Niba, 14.08.2013 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

:kele: :kele: :kele:

SCCM2012 clienttien asennus - eikä millään mene läpi muille kuin AD:ssa oleville koneille. Tässä on taas varmaan joku ihan yksinkertainen juttu, mutta kun ei keksi.

:kele: :kele: :kele:
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä muistuttaa kuulemaani IT-tukihenkilöitten kännikeskustelua Kotitalon jollain parvekkeellä..
Joo, laitoin 4squaren toimittamaan mielipidettä Lumiasta, täytyy pistää neliö vielä etunäkymään..
Olen kuullut että pois ei saa? Mutta eipä siinä mitään, vien vaan vehkeen servicedeskiin jos ei.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:^ Jouduin tunkkaamaan tuota 32-bittistä testikonetta koko aamupäivän, joten tunnen tuskasi. Loputon custom-usb-driver-hässäkkä, mutta lopulta olin voitokas.
Onnee vaan sulle. Ei näköjään riitä, että mikään mikroprosukalla varustettu ei tänään minua tottele, röökillekään ei päässyt kun Ziposta bensa loppu :twisted:
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

OK!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Norjassa. Paikallinen visiiri pyysi muuttamaan tänne. Sanoin pomolle, että pitää olla merkittävä lisäys perheen tulotasossa elinkustannusten (jotka ovat 160-170% Suomesta) jälkeen. Keskustelu päättyi siihen.

Paikalliset naiset ovat kyllä niiiin kuumottavia, että käy mielessä unohtaa perheen tulotaso ja muuttaa yksin! Tänään aamulla juna-aseman ulkolaiturilla uskomattoman ihana blondi kysyi jotain. Vastasin ylä-C kiekaisulla, että ei tule norjaa ei (eikä oikein englantiakaan näköjään). Tyttö sanoi, että oletko menossa pohjoiseen vai etelään. Kieuin Trondheimiin. Tyttö sanoi, että tule perässä, pitää mennä asemalla olevan junan läpi toiselle laiturille, kun pitää mennä toiseen suuntaan menevään junaan. Kiittelin vähän henkisestä tasapainostani kiinni saatuani kauniisti ja hymyilin särmänä pukumiehenä taskuliina tanassa. Tyttö hymyili takaisin ja sydän jätti pari iskua väliin.

Sitten turvatarkastuksessa just äsken. Laukku meni erikoistarkastukseen ja oli kuulkaa jeesus sellainen blondi tarkastaja, etten olisi hirveästi pannut vastaan ruumiintarkastusta. Tiesin heti, että tuliaiskosmetiikkapulveria luullaan nesteeksi ja ohjasin viikinkijumalattaren oikealle taskulle. Sanoin, että tuliaispuleverit kyseessä ja muutenkin alle 100 grammaa. Taas hymyilyä tytöltä ja melkein-pökrääminen minulta.

Henki menisi, jos tänne pitäisi muuttaa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:jee:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Henki menisi, jos tänne pitäisi muuttaa!
Tuliaiskosmetiikkapulverit kannattaa lähettää tai laittaa ruumaan, kuka nyt varattuja pokailis! Vai valehtelitko olevan mutsille?

Itse jallitin tänään Vianorin tatuoitua kuulapäätä talvikiekkoja hakiessani. Hyvä ettei pudonnut tikapuilta. Mutta kasasi kyllä loppua kohden itsensä, heitti mukanokkelan ja väläytti valkoisen hymyn. Päivä pelastettu, nyt voin keskittyä hyväntekeväisyyteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

^^^ ja ^^

Uskomaton mielenhallinta. Dave olisi kaivanut jo seteleitä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vuonojen maassa on kyllä nättejä jenttoja. Muutenkin mukavaa sakkia ovat, etenkin swedupelleihin verrattuna.

Ai niin, keksin ratkaisun siihen SCCM-ongelmaan - ennen Gurua (tm). Yhtä asennusparametriä oli vailla. Mutta oli syyn kaivamisessa kyllä melkoinen homma, noi mikkisoftan virhelogit ovat kohtuullisen hirveitä jöötejä ja niitä on Paljon.

Lisäksi sain vaihdettua mediatoistimeen vanhasta pc:stä vapautuneen DVD-ROM-aseman SATA-aseman tilalle ja sain ohitettua firmiksen region-rajoitukset. DVD-soitin kirpparille ja mikä parasta, yksi kaukosäädin ja yksi viihdelaite vähemmän pölyä keräämässä. BluRay-asemalle ei olisi mitään käyttöä, kun niitä ei tule ikinä vuokrailtua.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kengänpohjat olivat murtuneet joten ruuttailin niihin jotain supersikaflexiä. Jos korjaantuu niin kiva, jos ei niin tappiokaan ei ole suuri.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

elco kirjoitti:Norjassa. P

Paikalliset naiset ovat kyllä niiiin kuumottavia, että käy mielessä unohtaa perheen tulotaso ja muuttaa yksin!

Henki menisi, jos tänne pitäisi muuttaa!
Hengestä tiedä mutta hyvässä kunnossa on syytä olla. Vietin kerran kaksi viikkoa Mykenoksella kahden Norskin röntghoitajattaren kanssa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

BrianW kirjoitti:Hengestä tiedä mutta hyvässä kunnossa on syytä olla. Vietin kerran kaksi viikkoa Mykenoksella kahden Norskin röntghoitajattaren kanssa.
Sä oot kyllä niin sonni! Huima kaataa shampanjalla ja vaahtokylvyillä, mikä on sun salaisuus?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Koska en ole rikas enkä kuuluisa niin kaipa ratkaiseva tekijä on charmi ja rajastajan lahjani.

Ekana iltana he ilmestyivät viereiselle parvekkeelle ja kun vähän aikaa oli siemailtu Camparejamme ja juteltu niin kysyivät, että voidaanko tulla sille puolelle.

Itse asiassa tapasin eilen ainoata tuntemaani Kitinälästä (ex) ja juteltiin miksi ihmiset valittavat ja ovat onnettomia ja miksi eivät saa mitä haluavat ja esitin mielipiteenäni, että merkittävin syy on rohkeuden puute. Valittavat mieluummin kuin tekevät mitään missä on pienintäkään riskiä. Ovat nynnyjä eivätkä uskalla yrittää. Em tapauksessa kyllä riitti ettei juossut karkuun.

Minä olen jo aikoja sitten tullut kaapista ja myöntänyt, että oikeasti tykkään naisista kovastikin ja siinä on sitten ollut motivaattoria rohkaistua ja toimia näissä asioissa toisinaan tuloksiakin tuottavalla tavalla.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Hengestä tiedä mutta hyvässä kunnossa on syytä olla. Vietin kerran kaksi viikkoa Mykenoksella kahden Norskin röntghoitajattaren kanssa.
Sä oot kyllä niin sonni! Huima kaataa shampanjalla ja vaahtokylvyillä, mikä on sun salaisuus?
Suuret jutut ja surffilauta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Hengestä tiedä mutta hyvässä kunnossa on syytä olla. Vietin kerran kaksi viikkoa Mykenoksella kahden Norskin röntghoitajattaren kanssa.
Sä oot kyllä niin sonni! Huima kaataa shampanjalla ja vaahtokylvyillä, mikä on sun salaisuus?
Suuret jutut ja surffilauta.
Brajjani on oman elämänsä suuri yksinäinen keulija.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW:ssä ärsyttää palstapersoonaa vaivaava itseironian puute.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Vaikea sanoa. Ironiamittaria huutaa. Kai sen voi lukea niinkin, että tämä on kitinähistorian itseironialla rajuiten ladattu viesti:
BrianW kirjoitti:Koska en ole rikas enkä kuuluisa niin kaipa ratkaiseva tekijä on charmi ja rajastajan lahjani.

Ekana iltana he ilmestyivät viereiselle parvekkeelle ja kun vähän aikaa oli siemailtu Camparejamme ja juteltu niin kysyivät, että voidaanko tulla sille puolelle.

Itse asiassa tapasin eilen ainoata tuntemaani Kitinälästä (ex) ja juteltiin miksi ihmiset valittavat ja ovat onnettomia ja miksi eivät saa mitä haluavat ja esitin mielipiteenäni, että merkittävin syy on rohkeuden puute. Valittavat mieluummin kuin tekevät mitään missä on pienintäkään riskiä. Ovat nynnyjä eivätkä uskalla yrittää. Em tapauksessa kyllä riitti ettei juossut karkuun.

Minä olen jo aikoja sitten tullut kaapista ja myöntänyt, että oikeasti tykkään naisista kovastikin ja siinä on sitten ollut motivaattoria rohkaistua ja toimia näissä asioissa toisinaan tuloksiakin tuottavalla tavalla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Voi tosiaan olla, että ironianpuute on vastaanottajassa eikä lähettäjässä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ootte vaan kateellisia kun ette saa mitään kunnon toimintaa aikaiseksi kunhan leuhkitte rahoillanne, autoillanne ym.

Juttu on tosi ja todistettavissa, ei mulla ole mitään syytä tuntemattomille leuhkia kunhan kerron, että kaikenlaista voi tapahtua kun tietää mitä haluaa ja uskaltaa toimia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

BrianW kirjoitti:Ootte vaan kateellisia kun ette saa mitään kunnon toimintaa aikaiseksi kunhan leuhkitte rahoillanne, autoillanne ym.

Juttu on tosi ja todistettavissa, ei mulla ole mitään syytä tuntemattomille leuhkia kunhan kerron, että kaikenlaista voi tapahtua kun tietää mitä haluaa ja uskaltaa toimia.
Oliko tämä nyt itseironiaa vai tosissaan kirjoitettu?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: onxjokeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BrianW kirjoitti:Ootte vaan kateellisia kun ette saa mitään kunnon toimintaa aikaiseksi kunhan leuhkitte rahoillanne, autoillanne ym.
Tämähän se on erikoisalaani.

http://www.sosiaalisestirajoittuneet.fi ... en-elkeet/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin