Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä me tänään tehtäis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihana olla kotona! Ihmisähky on alkanut jo vähän helpottaa, mutta luulen, että tarvitsen tänään vielä varmistukseksi tehokuurin palauttavaa hoitoa. Lisäksi ohjelmassa runofestareita ja Kauko Röyhkää, juoksentelua ja mahdollisesti vähän taikinaterapiaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Mitä me tänään tehtäis?
Töitä tietenkin, että saa ens viikolla lomailla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mitä me tänään tehtäis?
Töitä tietenkin, että saa ens viikolla lomailla.
Ehei! Loma on vaikkei töitä tekisikään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin joillakin onnellisislla ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kävin jo heti aamusta ampumassa hirvimerkin. Ohjelmassa on tänään wanhoja markkinoita ja risottoa. Illalla saunaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tänää mennää chilifesteille!

annepa: kävin itse ampumassa viikolla, närää aiheutti se että väittivät että kaikki laukaukset ei ollu taulussa. Mutta kun eläkeläiset aikansa tutkivat niin totesivat että on ne kaikki siinä vaikka taulussa oli vain yksi reikä. Ammuin piruuttani kokeen kaverin aseella:

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keravalla olisi valkosipulifestarit, mutta koska krapula niin takaisin punkkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei mitään tänäänkään, vitun jalka. Pakko taas vetää rännit.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:Pakko taas vetää rännit.
Pakolaiselle tarkennus; rännit tarkottaa monta päivää putkeen ja kokoajan kännissä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:
annepa: kävin itse ampumassa viikolla, närää aiheutti se että väittivät että kaikki laukaukset ei ollu taulussa. Mutta kun eläkeläiset aikansa tutkivat niin totesivat että on ne kaikki siinä vaikka taulussa oli vain yksi reikä. Ammuin piruuttani kokeen kaverin aseella:
Sama kai se on nykyään millä sitä ampuu kokeen, kun metässä hirvi on harvoin paikallaan 75 metrin päässä valkoinen ympyrä kyljessään. Vanha koe oli parempi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei tuo mielestäni ole kovinkaan valkoinen ympyrä. Ohjeen(?) mukaan valkoinen, mutta tuollaista vaaleanruskeaa käytettiin ainakin kun ammuin kokeen (tulos ysiä ja kymppiä n 40mm kasassa).
Ei oikein erotu varsinkaan aivan samanväriselle taustalle laitettuna ja 75m pästä katsottuna ilman suuri suurenoksista kiikaritähtäintä.
http://www.asesivut.net/hirvi.jpg
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ En tiedä mistä puhut.

Tämä on virallinen kokeen maalitaulu: http://i1.wp.com/riista.fi/wp-content/u ... ikuvio.jpg
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Näyttää olevan erilaisia "virallisia" tauluja käytössä.. Siellä missä ammuin oli tuommoinen esttämäni kaltainen, johon piti osua (hirvi/karhu/jne) kokeen mukaiselle alueelle. Oli sen verran hankala nähdä 6* suurennoksellakin, että helpotti kun kävi ensin läheltä luuraamassa alueen minne kohtaan hirvessä napakymppi on laitettu :D Paljain silmin sitä ei 75 metristä nähnyt sumuisena päivänä. Ei kaksi vuotta sitten, eikä tänä kesänä. Kävin siis varmistamassa metsästysaseen käynnin.
Tuon esittämäsi löysin kyllä kuukkelista ja siitä valkoisesta ympyrästä mainitsinkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ehkä ampumisluvan saamiseksi pitäisi tehdä joku muukin testi? Ampumatestissä voi kylläkään kusettaa ellei ammu valmiiksi ammuttuja tauluja tai ammu tarkastajia, mikä sekään olisi hyvä juttu luvan saamista ajatellen?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin