Menomono Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ammattilaisten liikehdintää amatöörivapaassa ympäristössä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole Katariina Suurestakään kuultu mitään? Nyt kuultiin, olen kyllä samaa mieltä asiasta arhin kanssa, vaikka Räppi on aivan samantekevää..

Denial
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin tulee. Heräsin painajaisistani kahdenmaissa ja uni ei tullut silmään senkoommin. Päässä pörrää ja pitäisi laatia exceli satoine lukuineen kuuden desimaalin tarkkuudella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleensä jo kolmas desibeli on tarpeeton?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kohtuullinenkin määrä alkoholia haittaa unta. Oltiin eilen työkaverin läksiäisten merkeissä syömässä ja sen jälkeen vielä parilla. Nyt väsyttää, vaikka ajoissa nukkumaan menin ja alkon määrä oli kohtuullinen.

Aamulla kävi vielä näin.

Kuva
Onneksi olin vielä kotona.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

THL:n ja STM:n mukaan alkoholin määrä on aina kohtuuton?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:multitasking my arse
Siis muutakin kuin paskaa ja pierua?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tuli käytyä neuvolassa pojan kanssa. Meidät otti vastaan upealla kropalla varustettu nuori hoitsu hyvin istuvissa vaatteissa, niin että kaikki muodot varmasti näkyy. Yritin olla tuijottamatta, mutta en tiiä kuinka hyvin onnistuin :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:Tuli käytyä neuvolassa pojan kanssa. Meidät otti vastaan upealla kropalla varustettu nuori hoitsu hyvin istuvissa vaatteissa, niin että kaikki muodot varmasti näkyy. Yritin olla tuijottamatta, mutta en tiiä kuinka hyvin onnistuin :oops:
Eikö noin epätoivoisessa tilanteessa ole aivan sama tuijottaako?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei tästä tu mitn. Täytyy lukea joku linux-for-fucking-idiots -opus, että tajuaa tästä purkista jotain...
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vagabondo kirjoitti:Tuli käytyä neuvolassa pojan kanssa. Meidät otti vastaan upealla kropalla varustettu nuori hoitsu hyvin istuvissa vaatteissa, niin että kaikki muodot varmasti näkyy. Yritin olla tuijottamatta, mutta en tiiä kuinka hyvin onnistuin :oops:

90% ihmisistä menee väärän kanssa naimisiin? Minulle ei ole tuota virhettä käynyt, paitsi että terkkari teki kovin hommia saadakseen joogaamaan? Suorastaan ykitöitä kanssani, avatakseni mieltä vaihtoehdolle alkaa harrastaa joogaa, ehkä joogaryhmastä puuttuu joku tai ainakin minä, vastisaikakin piteni kaksikertaiseksi , siis vastaanottoaika piteni, pituus mitattiin minuuteissa ei muissa pituutta arvioivissa yksiköissä.. hänellä oli aika paksut reidet ja niissä oli selluliittiakin pikkasen. Nuorin lapsikin oli juuri muuttanut opiskelemaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:Eikö noin epätoivoisessa tilanteessa ole aivan sama tuijottaako?
Mä en nyt millään keksi tähän hyvää vitsiä :(

En mä nyt kuitenkaan toisen työpaikalla kehtaa avoimesti tuijotella. Vähän vaan ujosti vilkuilla. Siitäkin huolimatta, että olen ymmärtänyt naisten sen kyllä huomaavan, joten kiinni jää kuitenkin. Avoin tuijottelu noissa olosuhteissa vaan tuntuu epäkohteliaalta, enkä herrasmiehenä voi moiseen sortua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:Aamulla kävi vielä näin.
Nää on niitä ensimmäisiä merkkejä siitä, että alkaa vissiin palstan keski-ikä olla jo ihan kohillaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Menomono Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:^ Itsellä on samaa pulmaa päivähoidossa. Siellä on pikkuisen puolella sellaisia kissoja, että kuolalappu voisi tehdä terää. Ole siinä sitten fiksu ja filmaattinen. :oops:
sulla on kai vähän koulutetumpi vaimoke, ei kantsi vaihtaa lastenhoitajaan..
Vaikka benefits menisikin, niin aina vaimo tuo sentään massin kotiin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin