Maanantaita hompit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viimonen lomapäivä tai oikeastaan vapaapäivä. Eka työpäivä olikin tuupattu vapaapäiväksi. Noh, kohta ikkunanpesua eli kaikki yläkerran, kunhan vaimo heräilee. Ohjelmassa myös vaimon veljen saatto lentokentälle, lähtee puoleksi vuodeksi Afganistaniin. Myös pyörälenkki iltapäivällä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Projektissa on kuulma liikaa kalliita konsultteja tuloksiin nähden. Nyt sormet ristiin, että pääsisi pois täältä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

TPK!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olipa viikonloppu. Heitin itseni tilanteeseen jonka kuvittelin handlaavani mutta olin kovin väärässä. Sen sijaan vedin itseni tunnissa suunnilleen ajokuntoisesta pöntönhalailukuntoon. Se siitä suojakännistä. Ainakin ens kerralla jännitän (häpeän) ihan eri asioita! Eilinen meni hyvin epätodellisissa fiiliksissä, mutta aamulla alkoi onneksi jo elämä voittamaan. Ulkona paistoi aurinko, mun talon edessä olevalle työmaalle oli tullut Ryan Goslig- kaksoisolento duuniin ja sovin just lounastreffit mun lempparityökamun kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mistäs tänään riideltäis?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas pöydällinen nättejä naisia lounassyöttölässä. Ei vain uskaltanut mennä vonkaamaan kun niillä kaikilla oli pistoolit vyöllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Olipas pöydällinen nättejä naisia lounassyöttölässä. Ei vain uskaltanut mennä vonkaamaan kun niillä kaikilla oli pistoolit vyöllä.
Jos ei ole niin ei ole, miehessä munaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja KKK »

Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Yritin vastata ainakin kolmeen ketjuun, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa. Joku kumma vetämättömyys on vaivannut jo viikkoja, mitään en saa aikaiseksi. Eilen sentään oli reipas päivä ulkotöissä, mutta tänään vajoaminen takaisin tylsyyteen. Ei sillä ettei tekemistä olisi: pihamaa, ikkunat, pesemättömät matot ja koulutyöt huutavat tekijää, puhumattakaan muksusta, joka kaipaa seuraa.

Ei ole tarvis vastata, kuulostaa huonolta ei voi olla kevätväsymystä vielä, pitäisi selvitä kaamosajan yli. mutta muuten kuulostaa sitlrtä että olen aivan huippuvireessä???
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantaita hompit

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

En jaksa ymmärtää vanhempia, jotka roudaavat kakarat treeneihin vartin ajoissa vain saadakseen itse parhaat paikat. Ja vain tuijottaakseen sen läpi samalla supisten. Itse kuuntelen nimenhuudon ja jätän kaverin sen omiin harrastuksiin. Miten noi vanhemmat selviää lapsen koulunkäynnistä?
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin