VäsynytMatkustajaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hola amigos, välillä niin tekis mieli kirjottaa tänne ja välillä ei. Eniten pitäis lukee tenttiin, joten hello vaan!

Koulujen alun jälkeen pakko pitää natsikuria himassa, onhan se hirveetä kun kersan pitää tehdä läksyjä ja mennä nukkumaan ja herätä ei-vapaassa aikataulussa, ja mun sitten käskyttää sitä koskan homma ei täysin omatoimisesti toimi. Vatura. Uskon kuitenkin vakaasti, että tässä syyskuun aikana jopa me vapaat sielut alistumme tähän oravanpyörän aikataulutettuun elämään.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Meillä taas lapsi hoitaa herätykset. Tänäänkin tömisteli meidän huoneeseen, kiipesi sänkyyn ja aloitti höpöttelyn kuudelta. Olis kuulemma halunnut jo lähteä eskariin. Mä olisin mielelläni nukkunut vielä tunnin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden Vanajanlinnaan, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Unohdin ajaa parran aamulla (miten niin voi tapahtua?!). Nyt näytän krapulaiselta. Yritin tasapainottaa tilannetta pesemällä silmälasit.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kurista ja järjestyksestä: meidän keskimmäinen, poika 14 (kohta 15) on sellainen, että jos ei pää olisi hartioissa kiinni, niin se katoaisi. Koulukirjoilla ja vihoilla kun ei ole orgaanista yhteyttä ruumiiseen, niin ne katoilevat. Yökaudet ollaan tabletilla jne.

Waimo yrittää pitää kuria. Hyvä. Itse tulen paikalle pelotteeksi pyyydettäessä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Olin aivan samallainen, siksi kai insinööriydyin. Tai sitten kopautin pääni joskus liian lujaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, mullakin on tää mantra "bussikortti, puhelin, lompakko, avaimet" kun lähden himasta. Välillä tilanne on niin paha, että pitää kattoo että on housut jalassa!11 Lapsiraukka itsekin totesi, että on ehkä multa perinyt osan hajamielisyydestään, ja osan isältään. Mä totesin, että myös isovanhemmilla on samaa taipumusta.

Eniten mua huolestuttaa ns. terveen järjen puute. Vaje, josta en itse ole onneksi koskaan joutunut kärsimään. Ruotsin kirja oli jääny luokkaan, joka oli jo lukossa. Ei sitten tullut mieleen pyytää jotakuta avaamaan sitä? Koululla ei ollut enää ketään. Klo 14.30? Sanoin suoraan, etten aina tiedä vedättääkö se mua vai ei. Joko se siis on oikeasti tyhmä tai esittää sellaista(tätä en sanonut ääneen). Oloni ei ole mukava kummankaan vaihtoehdon kanssa. Optimistina pistän nämä edelleen alkukankeuden piikkiin. Ja toisaalta, vanhempainillassa kuulin samansuuntaista muiltakin vanhemmilta, eli ehkä se on ihan normaalia, ärsyttävää silti. Nostaa mun stressleveliä ja tulee antioksidanttikato ja alan näyttään vanhalta, ei sillä niin muuten välii.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Se on se addun paita. Mä voisin niin kuvitella ex-aviomieheni selittämässä tuota ruotsinkirjajuttua. Ja ihan aikuisena.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Samaa meillä. Itsekin olen välillä miettinyt, että onko pojalla kaikki piuhat ihan oikein yhdistetty...

Itse olen ajatellut, että johtuu osittain geeneistä, osittain ympäristöstä. Vaimo oli pitkään kotona ja nytkin tekee sitä puolipäivähommaa. Lisäksi pikkuveljen status. Poika ei ole oppinut huolehtimaan itsestään.

Aina toimivan kitinäanalogian aika: sudenpennut eivät pyydä ihmiseltä apua. Koiranpennut osaavat katsoa ihmistä anovasti.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 05.09.2013 9:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^^ Kiitti ku muistutit! Katottiin eilen yhdessä Housea, tuntu olevan tosi kiinnostunu kun selitin homman juonen. Sanoin, että sustahan vois tulla vaikka lääkäri. Se sano että no ei tiedä, vähän ällöttää nuo leikkaukset välillä. Sanoin, et niitten näkemiseen ehtii vielä hyvin tottua. Pappa aina muistuttaa, että videopelien pelaajista tulee hyviä kirurgeja. Toivoo on!
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^^^^ Kertomuksesi poika kuulostaa yhdeltä sankarilta, jota koetin (turhaan) kasvattaa vuosikausia. Luovutimme lopulta.
Onko sulla Pertsa uusioperhe?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

DAve joo, meilläkin mä hyysään edelleen liikaa. Pitäis oppia sietämään se epämukavuus, että toinen syö tyyliin kuivaa leipää kun ei tajua katsoa jääkaapista että mitähän kaikkee siellä vois olla.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:DAve joo, meilläkin mä hyysään edelleen liikaa. Pitäis oppia sietämään se epämukavuus, että toinen syö tyyliin kuivaa leipää kun ei tajua katsoa jääkaapista että mitähän kaikkee siellä vois olla.
Voin kuvitella :evil: ...mä taas olen usein vaimon mielestä liian rento.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^^^^ Kertomuksesi poika kuulostaa yhdeltä sankarilta, jota koetin (turhaan) kasvattaa vuosikausia. Luovutimme lopulta.
Onko sulla Pertsa uusioperhe?
iroc-iron, whatever. :)
öö?

Miten tätä vain, kun olen saanut käsityksen, että sun vanhin lapsesi olisi teini-ikäinen tyttö.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:DAve joo, meilläkin mä hyysään edelleen liikaa. Pitäis oppia sietämään se epämukavuus, että toinen syö tyyliin kuivaa leipää kun ei tajua katsoa jääkaapista että mitähän kaikkee siellä vois olla.

Niin. Kyllä se siperia varmaan opettaisi. Vaikeaahan se on löytää se oikea kompromissi. Itse olen varma, että poika osaisi pitää paremmin huolta asioista, jos ei kaikesta huolehdittaisi sen puolesta. Mutta sitten siinä on se toinen puoli, että jos ei pidä huolta, niin repussa on mitkä kirjat sattuu ja vihot jossain ulkoavaruudessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miten tätä vain, kun olen saanut käsityksen, että sun vanhin lapsesi olisi teini-ikäinen tyttö.
Juu vanhin "lapseni" on teinix ja tämän olen ihan omakseni ottanut. Oma generaatio alkaa juniorista.
Mutta oliko sulla sitten jossain aiemmassa suhteessa teinix-poika myös huollettavana?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Unohdin ajaa parran aamulla (miten niin voi tapahtua?!). Nyt näytän krapulaiselta. Yritin tasapainottaa tilannetta pesemällä silmälasit.
Tais kuulua illalla ainakin viinipullon korkin narskahdus?
JOs kyynärpää on kipeä niin ei tä tarvi kumauttaa pohjaan ennen avaamista? Yleensä ne on terveyskeskuslääkärit jotka näyttää krapulaiselta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Btw. Minä olen natsi aina halutessani, suljen kaikki kanavat vastaväitteiltä, en ole siis pelkkä osapäivänatsi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Menossa hoitamaan raskasta reissua hämeenlinnaan. Eilen tuli tieto että anoppi oli nukkunut pois kotonaan. Hivenen epäselvää on kuonka tätä ruljanssia kuuluu eteenpäin viedä mutta kai tähän jonkun järjen saa. Ei vaan oma psyyke kestä yksiäkään hautajaisia enää toviin, niitä on ollut nyt vähän liikaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivottavasti Pertsa ei ole liian väsy?
Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Unohdin ajaa parran aamulla (miten niin voi tapahtua?!). Nyt näytän krapulaiselta. Yritin tasapainottaa tilannetta pesemällä silmälasit.
Tais kuulua illalla ainakin viinipullon korkin narskahdus?
Ei.

Veikkaan, että mulla meni jotenkin vuokaavio sekaisin, kun vaimon vaatimuksesta vein koirat ulos heti herättyäni (yleensä räplään kännyä vielä 15 min ennen kuin nousen ylös). Muuten ne välillä käy pissaamassa "hiekkalaatikolleen" kylppärissä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 05.09.2013 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Muuten ne välillä käy pissaamassa "hiekkalaatikolleen" kylppärissä.
Mä en osaa päättää onko tuollaiset epäkoirat mun mielestä huvittavia vai surullisia. Eikö niitä voisi vain lenkittää riittävästi?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voihan nyt valaan hetulat! Näyttää siltä, että töitä on niin paljon, että ei tartte paljon mökkeilemään lähteä. Snadisti jurppii. Taidan mennä Tavastialle illalla nauttimaan sielunvoimaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Muuten ne välillä käy pissaamassa "hiekkalaatikolleen" kylppärissä.
Mä en osaa päättää onko tuollaiset epäkoirat mun mielestä huvittavia vai surullisia. Eikö niitä voisi vain lenkittää riittävästi?

1)Mielipiteenne on rekisteröity
2)Voisi
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VäsynytMatkustajaTorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en osaa päättää onko tuollaiset epäkoirat mun mielestä huvittavia vai surullisia.
Mielipiteenne on rekisteröity.
No minkä mielipiteen sä rekisteröit? Eiks Exsu just sanonut, että mielipide ei vielä ole kiinnittynyt?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin