Timpuriton tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vitsi:

Oli kerran maanviljelijä ja huonokuuloinen renki. Maanviljelijä hankki lisää kotieläimiä, kolme pahkasikaa. Karju, emakko ja pieni porsas. Pahkikset laitettiin karsinaan, ulos. Kerran sitten karsinan portti unohtui auki ja pahkasiat karkasivat läheiseen metsään. Isäntä antoi rengille käskyn: Tuo tänne "pahkaperhe"!
Renki lähti metsään, bongasi Homeboyn ja ryhtyi raahaamaan häntä maatilalle. Isäntä ihmetteli:
- Mitä sä tota tänne raahaat?
- No sähän sanoit. Tuo tänne PASKAPERSE! :paska: :bullshit: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eilen illalla en meinannut saada unta, joten nukkulääkkeenä lämmitin mikrossa ja söin kaksi säilykepurkillista savustettua kilohailia (suosittelen). Valitettavasti söin sängyssäni ja kun nukutti, unohdin kertaheittolautasen rasvoineen patjalleni ja nukuin päällä, vaatteisillani kuten aina. Tänään haisen kokonaan kalaöljyltä. Tarkoittaako tämä, että minun pitäisi peseytyä uudestaan ja taas vaihtaa vaatteita? En millään viitsisi. Se on niin vaivalloista ja vasta viisi päivää sitten peseydyin, vaihdoin alusvaatteita, farkkuja´ja paitaa ekaa kertaa kolmeen viikkoon.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Eilen illalla en meinannut saada unta, joten nukkulääkkeenä lämmitin mikrossa ja söin kaksi säilykepurkillista savustettua kilohailia (suosittelen). Valitettavasti söin sängyssäni ja kun nukutti, unohdin kertaheittolautasen rasvoineen patjalleni ja nukuin päällä, vaatteisillani kuten aina. Tänään haisen kokonaan kalaöljyltä. Tarkoittaako tämä, että minun pitäisi peseytyä uudestaan ja taas vaihtaa vaatteita? En millään viitsisi. Se on niin vaivalloista ja vasta viisi päivää sitten peseydyin, vaihdoin alusvaatteita, farkkuja´ja paitaa ekaa kertaa kolmeen viikkoon.
Kenen tahansa muun kirjoittamana tämä olisi tietysti vitsi. Sinun kohdallasi tämä on varmaan totta.

Minä käyn nykyään suihkussa joka päivä. Ei se nyt niin suuri vaiva ole. :suihku: :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: Kenen tahansa muun kirjoittamana tämä olisi tietysti vitsi. Sinun kohdallasi tämä on varmaan totta.

Minä käyn nykyään suihkussa joka päivä. Ei se nyt niin suuri vaiva ole. :suihku: :wink:
Ei ollut vitsi. Mutta liioittelin. Edellisten suihku-ja vaatteenvaihtopäivien välillä ei ollut kolme vaan vähintään neljä viikkoa. Ja nyt haisen kalaöljyltä, itsekin huomaan.

Sitten joissakin viikoissa kun muutenkin alkaa haistaa oman paskansa, hikensä ja runkkinsa, ja farkkujen takamus on pukamaveriruskéana, jopa minuakin vähän nolottaa vaikkei pitäisi silleen zeniläisesti valaistuneena.

Peseytymisessä on hankalinta, että kun minäkin tapaan vaihtaa silloin puhtaat vaatteet, niitä on vaikea löytää. Nyt esimerkiksi musta T-paitani oli ennen kalaöljyä pyykin jäljiltä puhdas, mutta se on täynnä hiirten järsimiä reikiä. Kokisivatko naiset ne machoina ja seksikkäinä? Jaa ei? Entäs jos narraan, että ne ovat rotansyömiä? Jaa ei? No Mäyrä? Susi?

Olenkin joskus maininnut, että tarvitsisin vaimon, joka pesisi pyykkiä ja pakottaisi minut suihkuun. Tarkemmin ajatellen ei käy, sellainenhan häiritsisi luontaisia "Elämän"tapojani!!

Edit: Tavoillani en vaimoväkeä saa, mutta enhän saisi muutenkaan edes irtopillua ilman maksua. Joten miksi vaivautua turhan takia? Suurin osa kivuistani johtuu yrityksistä ottaa kontaktia ihmisiin, ja se on aina vain satuttanut. Ilmeisesti olen ylimääräinen. (Ai vittu, traagislevy meni taas päälle :D )Pitäkää yliolennot tunkkinne ja erinomaisuutenne. Minä haisen ja pysyttäydyn erilläni, näitä nettipieraisuja lukuun ottamatta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eikö niitä vaatteita voisi laittaa vaatekaappiin tms. yhteen paikkaan ja vielä lajitella sukat, paidat ym. eri paikkoihin siellä? Niin ne voisi helposti löytää.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Timpuriton tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:Eikö niitä vaatteita voisi laittaa vaatekaappiin tms. yhteen paikkaan ja vielä lajitella sukat, paidat ym. eri paikkoihin siellä? Niin ne voisi helposti löytää.
Voisihan sitä. Mutta olen masennustani niin aloitekyvytön. Vaatteeni ovat vieläkin Varkaudesta tuomissani muovisäkeissä sekaisin, säkit taas vielä olohuoneen lattialla. Osa taitaa olla kadonnutkin, toivottavasti ei roskina poltettu.

Sori edellisestä angstauksesta. Mikä lie traumaperäinen yleisvitutus, alkava pimeä vuodenaika, kuukautiskierto tai laskuhumala. Tänään harkitsen käydä suihkussa ja jopa vetää vessan. Saas nähdä onnistuuko.
Vastaa Viestiin