Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288597861280.html

olen
1
25%
en ole
0
Ei ääniä
en ole isä
3
75%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:En nyt diagnosoinut tässä ketään masentuneeksi, puhun ihan terveistä ihmisistä.
Kitinässä?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:En nyt diagnosoinut tässä ketään masentuneeksi, puhun ihan terveistä ihmisistä.
Bluntly on pitänyt itseään luuserina niin kauan kuin muistan. Toisaalta olen kysynyt häneltä, onko hän masentunut, mutta kun ei ole. Veikkaisin, etten ole ainoa, jolle jää asiasta hämmentynyt kuva.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen hämmentävä ihminen. En ole masentunut, en edes käytä alkoholia huomattavia määriä, mutta välillä vain vituttaa.

Ja joo, ajattelin lopettaa sen vähäisenkin vapaa-aikani ja mennä kouluun niin ei ehdi vituttamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Mun paketteja on tullut monestikin aika raadellun ja teippaillun näköisenä. Oon ajatellut, että ne on postin lajittelussa niin kivoja, että ne vetää vähän teippiä kulmaan, jos näyttää siltä että paketit ei ole kestäneet lajittelukoneen rynkytystä.
Ei tarvitse olla kummoinenkaan analyytikko laskeakseen 1+1: xspede on kontaktiensa vuoksi poliisin most wanted tarkkailulistalla. Sinä kirjoittelet tuon yhteiskunnan epäillyn vihollisen numero yksi kanssa samalla palstalla niin kai ne nyt avaavat sunkin paketit!

Miten muuten niitä huumeiden hupikäyttäjiä kiinni saataisiin jollei just noin?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen tänään vastaanottanut ihan "muutamat" onnittelut naimisiinmenon johdosta. Täytyy varmaan laittaa hesariin etusivu, että olen korkeintaan nainut itseni, lahjalista löytyy Stockan kenkäosastolta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole yhtään ahdistunut, vaikka syytä olisi, diilasin uuden kaapin työpisteeni poistoista, nyt on sitten kaappi lipaston tillalla, hyvää toimistolatua vaikka raahasin pitkin asfalttia, mutta lainahevosen suuhun ei oo katsomista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: Juuri sitä mitä me itsellemme puhumme, sillä on aika voimakaskin merkitys. Tässä ensimmäisiä googlaamalla löytyneitä linkkejä:
Itselle tai toisille. Mä muutin tapaani ajatella ja ilmaista asioita kun aloittelin valmentajana. Aikansa piti seurata omia ajatuksiaan tarkkaan, että oppi ilmaisemaan asiat positiivisen kautta, mutta pikkuhiljaa siitä tuli automaatio. Mun mielestä on paljon mukavampaa, että elämässä on paljon ihania asioita ja mahdollisuuksia, kuin tarpoisi epäonnistumisten suossa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: Mun mielestä on paljon mukavampaa, että elämässä on paljon ihania asioita ja mahdollisuuksia, kuin tarpoisi epäonnistumisten suossa.
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Mun mielestä on paljon mukavampaa, että elämässä on paljon ihania asioita ja mahdollisuuksia, kuin tarpoisi epäonnistumisten suossa.
Mä luulen että jossain vaiheessa ihana mahdollisuus vetää käteen kotonurkissa alkaa jurppia.
Universaali disclaimer.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:Olen tänään vastaanottanut ihan "muutamat" onnittelut naimisiinmenon johdosta. Täytyy varmaan laittaa hesariin etusivu, että olen korkeintaan nainut itseni, lahjalista löytyy Stockan kenkäosastolta.
Ehkä onnittelijat olettaa noin tapahtuneen. Pokerina kiittelee vaan ja ohjaa lahjalistan suuntaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Leevi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olen tänään vastaanottanut ihan "muutamat" onnittelut naimisiinmenon johdosta. Täytyy varmaan laittaa hesariin etusivu, että olen korkeintaan nainut itseni, lahjalista löytyy Stockan kenkäosastolta.
Ehkä onnittelijat olettaa noin tapahtuneen.
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Say what??

Kuva
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Taidan vastata mieluummin tähän kuin SH:n kommenttiin, koska...no tästä tulee parempi mieli :]
Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Mun mielestä on paljon mukavampaa, että elämässä on paljon ihania asioita ja mahdollisuuksia, kuin tarpoisi epäonnistumisten suossa.
:h:
:dream:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

^^^ :facepalm:
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Anteeksisaanto Keskiviikko (nevö)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Selffacepalm?
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin