TGI Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlailin Gat vanhoja tekstejä ja sulla ainakin oli joskus Surmontil käytössä, joka on kanssa vanhoja trisyklisiä, joita voi pieninä annoksina käyttää myös unilääkkeenä. Mutta oliko sulla siis uudempi depressiolääke myös käytössä? Kannataisi olla.

Edit: on sulla ollu Zoloft käytössä. Saat tk:kin reseptin varmasti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Se olis sitten 'kolme pikku-ukkoa kaksiossa ja yks kalju' -ilta edessä. Joten ei huumehia tai vesiseksiä tässä osoitteessa, vaan tiukkaa kuria, että saan komppanian ajoissa lakanoiden väliin. Huomenna olis paikallisen kaupunginosan päivät, joten eiköhän me aamusella eksytä sinne ihmettelemään kojuja ja leikkimestoja. Ja tietenkin grillimakkaraa!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Googlailin Gat vanhoja tekstejä ja sulla ainakin oli joskus Surmontil käytössä, joka on kanssa vanhoja trisyklisiä, joita voi pieninä annoksina käyttää myös unilääkkeenä. Mutta oliko sulla siis uudempi depressiolääke myös käytössä? Kannataisi olla.
Surmontil oli hitaampi mutta minulle odotellen yhtä hyvä kuin pamit nukahtamislääkkeenä. Nykyään olen joskus hätätilassa saanut Surmontilin äiteeltäni, joka pihtaa lihasjännitysvaivansa takia hirveitä määriä käytämiään Oxepameja tai Oxamineja. Serotoniinin takaisinoton estäjiä kokeilin useita (se lekuri oli itsekin niin kamoissaan että teki reseptin pyynnön mukaan). Joo, enköhän mä jostain onnistune kaivamaan se viimeisimmän toimivan mömmön nimen reseptistä esille. Kun vaan jaksaisin etsiä, ei tänään :D

Edit: ZOLOFT se taisi ollakin!! Kiitos vaivannäöstä! Nyt kun vielä reseptinkin laittaisit, vaikka lääkärin pitäisi tuntea potilas, niin etköhän sinä jo minut tiedä :D
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Se olis sitten 'kolme pikku-ukkoa kaksiossa ja yks kalju' -ilta edessä.
Mulla on huomisesta lähtien viikko kahden karvapään ja yhden karvahännän yksinhuoltajana. Jei. Olen varmaan passikuvani näköinen, ennen kuin toi savotta on ohi. Onneks lääkkeitä piisaa kaapissa, jos kuuppa oikein rupee pykimään.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonloppu taitaa mennä kaksi valtikkaani, muna ja kake, käsissä. Ihan omissa oloissa. Kaappi on täynnä saskiaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gattacan juttuja lukiessa tuntuu uskomattomalta, miten niin moni kuolee alkoholismiin. Kaverin äitikin viime vuoden lopulla keuhkokuumeen kautta, yksin siistissä ja kauniissa kerrostalokodissaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Gattacan juttuja lukiessa tuntuu uskomattomalta, miten niin moni kuolee alkoholismiin. Kaverin äitikin viime vuoden lopulla keuhkokuumeen kautta, yksin siistissä ja kauniissa kerrostalokodissaan.
Miksi se tuntuu uskomattomalta? Minusta tuntuu uskomattomalta, että Gat on vielä hengissä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ehkä Gattiksella olla hyvä geeniperimä? Meilläkin on suvussa alkomahoolistia, mutta silti eletään keskimäärin aika iäkkäiksi. Paitsi ne, jotka ovat lähteneet oman käden kautta, mutta niitä ei lasketa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti: Miksi se tuntuu uskomattomalta? Minusta tuntuu uskomattomalta, että Gat on vielä hengissä.
No jos vuosien veriripuli-oksennuskierteeseen ja ulkorakennuksessa asumiseen ei kuole, niin mihin sitten?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ostin hopeatoffeeta. On yhtä hyvää kuin ennenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Ehkä Gattiksella olla hyvä geeniperimä? Meilläkin on suvussa alkomahoolistia, mutta silti eletään keskimäärin aika iäkkäiksi. Paitsi ne, jotka ovat lähteneet oman käden kautta, mutta niitä ei lasketa.
Voi olla. Iso-isoäitini eli muistaakseni 103- vuotiaaksi. Isosetäni, vanha juoppo, on elossa, tolkkuna kotonaan ja on 97-vuotias. Kahdeksankymppiset vanhempanikin onneksi selviävät nyt kaksistaan ilman apua tai vanhainkotia. Äitini puolella tosin tavataan kuolla nuorempana syöpään, tupakoimattomatkin.

Mutta lienee tutkittukin (telkusta näin :D ) että pitkäikäisimmille ei ole vaikuttaneet heidän elämantapansa, miten turmioillisia tavan kansalle olisivatkin.

So Hardille, että sinun kaltaisesi varmaan kuolisikin siihen veriripulointiin ym tai mihin vaan muiden hinttariallergiaan eli keliakiaan ja että sulla on edelleenkin minun Jack Daniels -pulloni!!! Jos olet juonut niin osta uusi ja lähetä!!
Viimeksi muokannut Gat, 13.09.2013 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Se olis sitten 'kolme pikku-ukkoa kaksiossa ja yks kalju' -ilta edessä.
Mulla on huomisesta lähtien viikko kahden karvapään ja yhden karvahännän yksinhuoltajana. Jei. Olen varmaan passikuvani näköinen, ennen kuin toi savotta on ohi. Onneks lääkkeitä piisaa kaapissa, jos kuuppa oikein rupee pykimään.
Onko sulla muuten apuja käytössä tarpeen tullen eli naapureita, mummoja jne?

Vaimo lähtee kohta Bremeniin neljäksi päiväksi ja mä olen lomalla, joten melkein sama homma edessä täällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Siskon seurassa kotikylässä. Miellyttävä yllätys että sain iPadin, kai sillä jotain tekee. Huono frisbee mutta kokeilla voi.

Vittu viikonloppua!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tää ketju on niin toiselta planeetalta etten voi tajuta. Jengi vaan miettii mitä nappeja/viinaa/huumeita/lääkkeitä vetää ja miten ne vaikuttaa. Huh-huh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Georgina kirjoitti:Tää ketju on niin toiselta planeetalta etten voi tajuta. Jengi vaan miettii mitä nappeja/viinaa/huumeita/lääkkeitä vetää ja miten ne vaikuttaa. Huh-huh.
Älä nyt ole tylsä. Katso vaikka hämistä, sillähän menee paremmin kuin meillä muilla yhteensä. Sillä on ainakin Texasin kokoinen tajunta ja ymmärrystä, josta Ben Fuhrmankin olisi kateellinen.

Taidankin tästä lähteä Apteekkiin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä se on keneltäkään pois jos joku muu syö jotain mistä tulee subjektiivisesti parempi olo?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko sulla muuten apuja käytössä tarpeen tullen eli naapureita, mummoja jne.
Mutsi lupas heittää pikavisiitin. Ja onhan ne onnex arkipäivät tarhassa. Luojan kiitois.

George - oma kroppa, oma lupa. Muistuttaisin muuten että nykyisin illegaalit substanssit eivät kaikki ole aina olleet kriminalisoituja. Enkä ihmettelisi vaikka osa laillistettaisiin mun elinaikanani.

Esimerkiksi kannabistuotteiden käytöstähän on runsaasti positiivisia kokemuksia mm ms-taudin oireiden lievittämisessä.

Veden juominenkin on pahasta jos sitä vetää liikaa. Niin oudolta kuin se mun sanomanani kenties kuulostaakin - kohtuus kaikessa olis se paras lähestymistapa.

Huumekeskustelussa mua ei koskaan lakkaa huvittamasta se, miten osa ihmisistä niputtaa kaikki nykyisin laittomat päihteet samaan nippuun.
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tää ketju on niin toiselta planeetalta etten voi tajuta. Jengi vaan miettii mitä nappeja/viinaa/huumeita/lääkkeitä vetää ja miten ne vaikuttaa. Huh-huh.
Älä nyt ole tylsä. Katso vaikka hämistä, sillähän menee paremmin kuin meillä muilla yhteensä. Sillä on ainakin Texasin kokoinen tajunta ja ymmärrystä, josta Ben Fuhrmankin olisi kateellinen.

Taidankin tästä lähteä Apteekkiin...
Jätkä kyllä jaksaa rääppiä meikäläistä aina kun sulla on saumaa. No, koirat haukkuu ja karavaani kulkee, toivottavasti nuo purkauksesi auttavat jotenkin sinun henkistä hyvinvoitiasi.

Kuten Ilkka Kalevi Tillanen muistuttaa:

"Ite rakensit vankilasi, ei kukaan lusimaan pakota. Myy kaikki ja katoa.."

EDIT: Mutta kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua unohtui toivottaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suuntana Sipoo ja meri. Molskisjaloiskis!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, pian ystäväporukkaa tapaamaan, kunhan saa muksun isälleen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kottarainen kirjoitti:Ketamiinista puheenollen, jossain tutkimuksissa sillä on saatu suorastaan hämmentävän nopeita ja dramaattisia vaikutuksia masennuksen hoidossa. Syvästi masentuneiden akuutisti itsetuhoisten potilaiden olo korjautui nips naps vaan. Ainoa vaan että vaikutus ei kestänyt kauaa ja n-luvut oli kai pieniä. Ehkä siitä jotain vielä kuitenkin kehkeytyy? En välttis suosittelisi kotona kokeilemaan, aine kun on normisti vain anestesialääkäreiden käytössä ja sertifioitua tavaraa.
Kyllä juurikin näin. MAPS on juuri tekemässä laajaa tutkimusta ketamiinin käytöstä masennuksen hoidossa. Lupaavia tuloksia, mutta lisätutkimuksia tarvitaan.

MDMA post-traumaattisen stressi reaktion hoidossa vaikuttaa myös todella lupaavalta työkalulta, muutama kerta tuottaa tuloksia, annokset ovat hyvin turvarajan alapuolella ja saadut hyödyt tuntuvat olevan pitkäkestoisia.Suosittelen tutkimaan tuosta julkaistuja papereita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TGI Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eli rintamalta reiveihin?

On muuten syytä muistaa, että merkittävimmät tieteelliset keksinnöt tai upeimmat taideteokset ovat harvoin kilttien auktoriteettejä kumartavien laumasielujen tekemiä.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin