Tyhjä Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tyhjä Maanantai, vaikka alkaa juhlava makkaraviikko ja kotona vuokranantaja tarjoaa sopatonta viikkoa alkaen tiistai aamusta päättyen torstai iltaan, vielä pitäs tänään myöhemmin roudata tavaraa laatikkoon ja pois tieltä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Näin yöllä todella omituista unta. Olin jääkiekko-ottelussa Hakametsässä, mutta katsomo oli toisenlainen kuin oikeasti. Unen katsomo oli sellainen kuten jossain sisäliikuntahalleissa, tasaiset pitkät penkit, joiden alle pääsee kävelemään ja joiden välistä näkee kentälle, eli tässä tapauksessa jäälle. Mulla oli koiratkin mukana, sidottuna penkin laitaan. Olin jonkinlaisessa toimitsijavastuussa, mutta istuin kuitenkin penkin päässä odottamassa pelin alkua. Mun edessä istui joku tyyppi, jota ajattelin superfaniksi. Sillä oli maalivahdin varustus päällä katsomossa, ainoastaan jalkojen tyynyt olivat jotenkin epätyypillisen muotoiset. Selässä luki "Saku" ja oli joku pelinumero. Paita oli kuitenkin Ilveksen väreissä.

Ennen varsinaisten joukkueiden tuloa kentälle tyyppi lähti kävelemään jäälle päin, ja ihan pokalla eteni maalille saakka. Tässä kohtaa minä ja toinen toimitsija (mun ex) noustiin penkistä ja lähdettiin perään, mutta jään edustalta siitä osiosta vastaava henkilö heilautti kättä, että tilanne hallinnassa. Joku oman joukkueen pelaaja oli tullut treenaamaan siihen, ja päättivät antaa superfanin kokeilla ottaa pari kiekkoa oikealta pelaajalta. Jäätiin seuraamaan tilannetta sieltä portaakon takaa. Ehdin juuri sanoa exälle huvittuneena, että "Mä jo ajattelin, että se räjäyttää itsensä sinne tai jotain", kun tyyppi heitti mailan pois, kiskaisi jostain paitansa alla, ja helvetti räjäytti itsensä sinne jäälle. Ehdin kiskaisun aikana huutamaan, että "Se hitto teki sen oikeasti, ja painauduttiin sinne portaideen alle tiiviimmin. Räjähdyksen voimasta maalin takana ollut jäänpuhdistuskone (mikä sen nimi on? Se millä ne ajelee erätauoilla) nousi ilmaan ja lensi ihan meidän taakse. Jotenkin tajuttiin, että sekin tulee vielä räjähtämään, ja sännättiin portaiden välistä jään halki pihalle hallista. Koko ajan oli kova huoli koirista, mutta ihmismassa vyöryi ulos, ja vastavirtaan kulkeminen olisi ollut itsemurha. Toivoin vain, että joku nappaa ne mukaansa.

Olin ensimmäisten joukossa pihalla, ja siellä oli jo karmea määrä jotain toimittajia kyselemässä. Vedin kauheita raivareita niille, ja samalla vahdin, näkyykö koiria tai apua tarvitsevia ovella. Koiratkin lopulta pääsivät ulos ehjinä. Uni jatkui vielä pitkään, jouduin erilaisiin pönötystilaisuuksiin ja muualle ja olin tosi ahdistunut koko ajan. Minne tahansa meni, niin otsikot liittyi vain tuohon ja kaikki puhuivat siitä. Heräsin useamman kerran omaan paniikkiini, mutta joka kerta sama teema tuntui jatkuvan. En tiedä olisinko puhunut ääneenkin jossain kohtaa, kun heräsin kertaallen koiran huolestuneeseen tönimiseen.

Mutta kaikesta sitä voikin nähdä painajaisia!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Tuosta voisi saada hyvän action elokuvan.
Tamperalainen äksön elokuva :D

Voi nääs nääs nääs

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Etäpäivä ja hammastarkastus&hammaskiven poisto. Aah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eka fysioterapia, pientä harjoitusta loput teen itse taas yksi päiväkirja, harjoituspäiväkirja, nyt ymmärtää miksi harjoitukset yleensä samanlaisia, helpottaa kirjanpitoa, pidän kolmeakirjaa erikseen, josko yhdistäisi niin päivittäin helpompi päivottää, tietenkin voisi yhdistää taulukot isomman osaksi niin siitä se lähtisi, pikku Ecxel harjoitus vain.. netissä ei jaksaisi kuitenkaan sql itetokantoja tällä tiedolla ulläpitää.. suraavaksi marras kuussa fys. terbia, arska terapiaan? Kuinkahan paljon mussa tihkuu itrotesto? ei oo lapsia eikä muutakaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli rahat kämpästä. Täytyy äkkiä tuhlata ne tylsiin juttuihin, kuten lainojen maksuun, ettei tule tuhlattua niitä kivoihin juttuihin eli turhuuteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei helvetti. Oon onnistunut tallentamaan mun ppt- esityksen johonkin sellaiseen muotoon, jota mun koneen PowerPoint- ohjelma ei tunnista, vaan käskee lataamaan Officen uudemman version. Latasin nyt jonkun ilmaisversion, että saan tallentaa taas toisessa muodossa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

AIka nami tuli räiskäletaikinasta tuunattuna pannarin muotoon..
Täytyy ostaa sunnuntaiksi uusi kaasu? tai sitten jättää se kahden viikon päähän tai sitten ensi vuoteen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt voi taas huoletta pussailla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tämäpä sattui!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^ Tämäpä sattui!
Nuuh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täysi vatsa..

What else can u ask?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, löysin tori.fistä 350 eurolla kivan leikkimökin. Taidan ostaa sen tytöille, kunhan hankin luvan isännöitsijältä ja naapurilta hyväksynnän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jahas, löysin tori.fistä 350 eurolla kivan leikkimökin. Taidan ostaa sen tytöille, kunhan hankin luvan isännöitsijältä ja naapurilta hyväksynnän.
Senkin senkin Jugurttivaras! 8)

Mihinhän tuo vielä johtaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Nyt voi taas huoletta pussailla!
Kävin hammastohtorilla minäkin! Ällistyttävä yhteensattuma!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jösses millasta haaremia se skootterityttö pyörittää!! Vai onko sille oma termi?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nyt voi taas huoletta pussailla!
Kävin hammastohtorilla minäkin! Ällistyttävä yhteensattuma!
Kulta! Koska pussaillaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nyt voi taas huoletta pussailla!
Kävin hammastohtorilla minäkin! Ällistyttävä yhteensattuma!
Kulta! Koska pussaillaan?
Käykö lauantai 5.10?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Käykö lauantai 5.10?
Illalla kyllä, päivällä syvennyn palveluiden ja myynnin kehittämiseen ja johtamiseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Käykö lauantai 5.10?
Illalla kyllä, päivällä syvennyn palveluiden ja myynnin kehittämiseen ja johtamiseen.
OK, nähdään illalla. Tarvitaanko me jotain muutakin ohjelmaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tyhjä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Käykö lauantai 5.10?
Illalla kyllä, päivällä syvennyn palveluiden ja myynnin kehittämiseen ja johtamiseen.
OK, nähdään illalla. Tarvitaanko me jotain muutakin ohjelmaa?
Yllätä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin