Hieno Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Yritän tässä hillitä itseäni etten kävisi ostamassa GTA V:tä, mutta turhaa se kai on kun pelin PS3-versio on saanut 9.5 - 10 bointsia käytännössä joka ikisestä arvostelusta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:Yritän tässä hillitä itseäni etten kävisi ostamassa GTA V:tä, mutta turhaa se kai on kun pelin PS3-versio on saanut 9.5 - 10 bointsia käytännössä joka ikisestä arvostelusta.
En ole GTA sarjaa koskaan pelannut. Onko se käytännössä seikkailupeli vai räiskintäpeli? En oikein noista seikkailupeleistä oikein koskaan saanut kiksejä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:En ole GTA sarjaa koskaan pelannut. Onko se käytännössä seikkailupeli vai räiskintäpeli? En oikein noista seikkailupeleistä oikein koskaan saanut kiksejä.
Räiskintää ja erilaisilla ajoneuvoilla ajelua höystettynä sarkastisella huumorilla ja jonkilaisella juonella.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En ole GTA sarjaa koskaan pelannut. Onko se käytännössä seikkailupeli vai räiskintäpeli? En oikein noista seikkailupeleistä oikein koskaan saanut kiksejä.
Räiskintää ja erilaisilla ajoneuvoilla ajelua höystettynä sarkastisella huumorilla ja jonkilaisella juonella.
Joo-o. Ja tämä tapahtuu yksinpelinä, eli ei räiskitä online vastustajia vastaan? Luin, että online pelimuotokin on, mutta onko se co-op eikä toista vastaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan kuitenkin odotella tätä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kait se olisi syytä ihan yleissivistyksen takia tuohon GTA V:een tutustua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MrM kirjoitti:Yritän tässä hillitä itseäni etten kävisi ostamassa GTA V:tä, mutta turhaa se kai on kun pelin PS3-versio on saanut 9.5 - 10 bointsia käytännössä joka ikisestä arvostelusta.
En ole GTA sarjaa koskaan pelannut. Onko se käytännössä seikkailupeli vai räiskintäpeli? En oikein noista seikkailupeleistä oikein koskaan saanut kiksejä.
Muistelen pelin muuttuvan kiinnostavaksi siinä kohtaa kun saat varastettua FBI:n käyttämän mustan maasturin. :)
Ajellaanko siinä bussikaistalla??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

^Juu ja hakataan prostituoituja, eli ihan lääkärin normiviikko.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä mäkin varmaan tuon GTA V:n ostan, mutta vasta sitten uudelle sukupolvelle.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:^Juu ja hakataan prostituoituja, eli ihan lääkärin normiviikko.
Työn ja vapaa-ajan pitäis erottua toisistaan, en osta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Viime viikon itkupotku- ja paskaraivarit höystettynä epätoivolla on muuttuneet seesteisyydeksi. Epätoivoraivo loppui, kun päätin, että en vaan välitä. Välinpitämättömyys tuo rauhan. Pussnuss!

:krooh: :lala:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Viime viikon itkupotku- ja paskaraivarit höystettynä epätoivolla on muuttuneet seesteisyydeksi. Epätoivoraivo loppui, kun päätin, että en vaan välitä. Välinpitämättömyys tuo rauhan. Pussnuss!

:krooh: :lala:
Juu, kyllä se rima pysyy paikallaan myös kun sen alittaa.
Toistuvasti luulen, että tuo pulju ei voi rimaa alittaa, mutta se yllättää mut jatkuvasti. Luulen, että nyt yllättyminen loppui, koska I don't care.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Monet pelaajat ovat löytäneet Grand Theft Auto V -peliä jo kaupoista ympäri maailmaa (muun muassa Espanjasta) ja sitä myötä se on päätynyt verkkoon laittomasti jaettavaksikin. Cinemablend kertoo, että pelin X360-versiosta löytyvä datatiedosto sisältää viittauksia siihen, että ainakin PS4- ja PC-versiot olisivat myös tulossa. Samantapaisia tiedostoja on ollut muun muassa Borderlandsissa.

Lisätodisteina 'tehokkaimpien laitteiden' versioista pidetään sitä, että osa pelistä esitellystä materiaalista on ollut huomattavasti paremman näköistä, kuin sen X360- tai PS3-versiot.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ääni pusnuzzille, elämä on jälleen aikasta hienoa :) Ainoa pieni särö on uhkaava korva/päänsärky, eikai se yritä sitä romuskaa takas?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

En mää saatana osaa näitä nykyajan konsolipelejä!

Lisäks framerate on kyllä ihan hanurista. Päähän sattuu tuijottaa tollasta diaesitystä. Mut mä nyt oonkin poikkeus.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:Äänestän tyhjää. Mun polvet alkaa vituttamaan. Ens viikolla on viimenen ortopedin seuranta ja mun pitäis päättää annanko puukottaa vai alanko sopeutumaan siihen, ainoa liike mitä voin jatkossa harrastaa on kävely tai pyöräily.
Voi ei, I feel your pain. Sulla on kyllä aika pahaksi sitten päässeet. Mulla on vielä toivoa täydellisestä toipumisesta, mutta kaikenlaiset lenkit on toistaiseksi edelleen pannassa. Tai siis fillarilla kyllä voisi päästellä menemään, mutten jaksa vesisateessa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pilasitte tän ketjun.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska en saanut pusnussia niin taidan siirtyä kotiin itkemään ja vääntämään parit pulled pork purilaiset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Pilasitte tän ketjun.
Mä olen yrittänyt koko päivän pistää jotakin, mutta olen vaan niin pusnusruosteessa, ettei irtoa mitn!

Lähdetkö mun kanssa joraamaanbylsimään?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pilasitte tän ketjun.
Lähdetkö mun kanssa joraamaanbylsimään?
No nyt kun noin kauniisti pyysit niin toooottakai!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:Pilasitte tän ketjun.
Se oli tarkoituskin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Jo 3-1, nyt tarvittaisiin Gattis heittämään kolmonen sisään!
Nääh. Kaikkihan on ihan perseestä.
Kärsimystasoni vaihtelee, silloin minulla on vähän parempi olo kun ei satu niin paljon kuin yleensä vaikka aihetta on. Se on suhteellista. Viime yö meni ilman painajaisia, aamulla ei paljoa krapulaoksettanut ja juuri nyt ei ahistakaan niin paljon kuin tavallisesti. Hyvähkö päivä minun asteikollani siis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On ollut hyvä päivä :h:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hieno Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:On ollut hyvä päivä :h:
Todellakin, tuli ennätyspienet mätkyt! :cheer:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin