Kalasnikov Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta kun sisäinen juutalainen huutaa korvaan kuudenmaissa, että nyt työpisteelle ansaitsemaan. Ja sitten ei kummiskaan jaksa nousta tuntiin sängystä, mutta ei saa uudelleen untakaan. Ja tämä myös viikonloppuisin, mutta ilman työpisteelle siirtymistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Toi arveluttava naiskuva oli kait hyysärissä, mutta jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli ollut juttu missä kerrottiin prostituoitujen kanssa pelehtemisestä ja marin polttamisesta. Meinasi, että ei ole lapsille sopiva peli.
Mitäs sillä on sun pelaamisen kanssa tekemistä?
Noh. Onhan se tietty tosiasia, että poika sitä pelaisi ja kun itse pelaan yläkerran aulassa tykillä, niin lapset altistuisivat. Mutta joo. Onhan tuo liioittelua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Mä just näin niitä jossain. Mistä löysit?
Honkkari. Nyt pitää vielä päättää kuinka ison mä haluan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Toi arveluttava naiskuva oli kait hyysärissä, mutta jommassa kummassa iltapäivälehdessä oli ollut juttu missä kerrottiin prostituoitujen kanssa pelehtemisestä ja marin polttamisesta. Meinasi, että ei ole lapsille sopiva peli.
Mitäs sillä on sun pelaamisen kanssa tekemistä?
Noh. Onhan se tietty tosiasia, että poika sitä pelaisi ja kun itse pelaan yläkerran aulassa tykillä, niin lapset altistuisivat. Mutta joo. Onhan tuo liioittelua.
Ihan samoja juttuja näkee paljon realistisempina klo 21 sarjoissa, onko ne teillä teinikielletty?
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No eihän ne käytännössä ole, joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:No eihän ne käytännössä ole, joo.
Niissä sarjoissa isi tai poika eivät ole aktiivisia toimijoita. Peleissä on ikärajat ihan syystä, samoin viihteessä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No eihän ne käytännössä ole, joo.
Niissä sarjoissa isi tai poika eivät ole aktiivisia toimijoita. Peleissä on ikärajat ihan syystä, samoin viihteessä.
Niin, mä edelleen puhun isän pelaamisesta, en pojan.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No eihän ne käytännössä ole, joo.
Niissä sarjoissa isi tai poika eivät ole aktiivisia toimijoita. Peleissä on ikärajat ihan syystä, samoin viihteessä.
Niin, mä edelleen puhun isän pelaamisesta, en pojan.
No eiks Dave just sanonut, että oli sisältö millaista sontaa tahansa, hän pelaa joka tapauksessa sitä avoimesti eteläsiiven juhla-aulan tykillä eikä myöskään rajoita lasten pääsyä pelin pariin. Lisäksi voi olla, että Daven pelaamisen rajoittaminen on pelin sisällöstä riippumatta ihan toivottavaa noin niinku perheharmonian kannalta. Ja kaiken lisäksi mä luulen, että Dave tykkää, kun vaimo komentaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:No eiks Dave just sanonut, että oli sisältö millaista sontaa tahansa, hän pelaa joka tapauksessa sitä avoimesti eteläsiiven juhla-aulan tykillä eikä myöskään rajoita lasten pääsyä pelin pariin. Lisäksi voi olla, että Daven pelaamisen rajoittaminen on pelin sisällöstä riippumatta ihan toivottavaa noin niinku perheharmonian kannalta. Ja kaiken lisäksi mä luulen, että Dave tykkää, kun vaimo komentaa.
Kello 21 sarjoissa näytetään enemmän seksiä ja väkivaltaa kuin GTA-sarjassa. Mä en ole ihan vakuuttunut tuosta aktiivinen toimija -teoriastakaan, mutta mun on jotenkin vaikea nähdä mikä ero on väkivaltaisen ohjelman ja väkivaltaisen pelin katselussa. Paitsi että tietty ohjelman väkivalta on karumpaa ja realistisempaa.

Se nyt on kiusallisen selvää, että vaimo kieltää koska tykkää kieltää.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon pelannut yhtä pleikkaripeliä, jossa ohjattiin ihmistä, Heavy Rainia. Siinä piti tehdä erilaisia valintoja, esim. pahoinpiteleekö mahdollisesti viattoman ihmisen saadakseen informaatiota, hoitaako kiireessä hylättyä vauvaa vai jättääkö hoitamatta, paneeko nättiä tyttöä vai jättääkö panematta jne. Peli oli hyvin rakennettu ja elokuvamainen, mukaansatempaava. Ja mulle ne oli ihan valintoja. Ei tietenkään samoja, joita tekisin arjessa samoissa tilanteissa, mutta tietoisia valintoja silti. Tv-sarjaa katsoessa en tee samalaisia valintoja, käsikirjoittaja on päättänyt kaiken mun puolesta. Välillä teen valinnan vaihtaa kanavaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minä aavistuksen haluaisin kukkahattuilla Exsun kanssa samoilla linjoilla. Vaikkakin toinen puoli minusta arvelee, että NDlle voisi virtuaalinen setelien laittaminen stringeihin riittää irl typeryyksien sijaan.
Vonkaava puoli kukkahattuilee, daven asemaan asettuva ei.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan liian vähän pusnussia. Mulla on syksyä rinnoissa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Mulla on syöksyä rinnoissa!
:kainalofartti:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On nyt jostain kummansyystä pussnussivarastot tyhjillään. Eikä mielipiteelläni ole väliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tarvitsen pinppaa, viskiä ja kokolihaa. Mieluiten tässä järjestyksessä.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:Tarvitsen pinppaa, viskiä ja kokolihaa. Mieluiten tässä järjestyksessä.
Ggrrrrrrauh! KKK is back.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti: NDlle voisi virtuaalinen setelien laittaminen stringeihin riittää irl typeryyksien sijaan.
Ehkä tätä ei kuitenkaan kannata esittää argumenttina pelin ostamisen puolesta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Puspus!

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti tehdä illalla etätöitä pari tuntia.
Läppäri on eri mieltä. En valita :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Windows Phone, arvaan? :)

Nykyään todennäköisin syyllinen on usb liitin.
Joo, niin arvelinkin. Muistaakseni muilla ollut saman tyyppistä ongelmaa. Jonkun verran virtaa tuonne edelleen kulkee, kun se oli lataukseen laittaessa lähes tyhjä.
Vika on ilmeisesti piuhassa. Työkaverin laturilla latasi ihan normaalisti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Onko laturissa irroitettava piuha kuten kaikissa muitten valmistajien latureissa? Sittenhän vaihto ei olisi paha keissi.
Joo on, pitää hakea siihen uusi naru väliin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tollanen maksaa Clas Ohlsonilla alle kympin. En ihan kauheasti viitsi nähdä vaivaa ilmaisen metsästämiseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Tollanen maksaa Clas Ohlsonilla alle kympin. En ihan kauheasti viitsi nähdä vaivaa ilmaisen metsästämiseen.
Mistä löydät Clas Ohlsonilta alle kympillä?

Halvin mitä mä CO:lta löysin oli tämä

http://www.clasohlson.com/fi/Matkalatur ... r384675000

ja tuossa on siis se laturi mukana.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sieltä piuhoista mä katselin. Mulla on se pistokepää olemassa, tarvii vaan uuden piuhan väliin. Clasu on kotimatkalla, verkkokauppa kaukana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kalasnikov Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on puhe-elimenä vain Nokialainen, mutta Simpukkamallia mihin olen tyytyväinen. Koska se toimii omana kotelonaan ja on taskussa pieni ja avattuna riittävän isolla näytöllä ja näppiksella. Nettikin siinä on, mutta sen verran hankala ilman qwerty:ä että en käyttäisi jos ei ole ihan pakko. En tarvitse älypuhelimia.

Taskussa nujutessaan se kuitenkin kerää tomua tai napanöyhtää. Jonka takia laturin Aukko täytyy ylimääräisellä. Kerran olen kaivellut neulalla pois. Mutta nytkin sen lataaminen on hankalaa. Joko pitää puristaa Käsin töpseliä Värkkiä vasten latauksen ajan tai sitten löytää pöydällä oikea Asento ja sitten olla hengittämättäkään sinne päin. Muuten lataus katkeaa heti.

Mutta siis latausPimppa voi tukkeutua ja itse voi koettaa aukaista kuten vessanpyttyä.
Viimeksi muokannut Gat, 19.09.2013 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin