Nuhainen Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Venyi töihinlähtö tunnilla, kun jäi pusnussailut päälle vielä aamullakin. Kai tän voi merkitä työaikakirjanpitoon tykyliikuntana?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tukin taas vessanpönttöni! On tää hirvee mielitauti!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Tukin taas vessanpönttöni! On tää hirvee mielitauti!

Siis jätitkö sä idiootti taas sen pöntön vetämättä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tukin taas vessanpönttöni! On tää hirvee mielitauti!
Siis jätitkö sä idiootti taas sen pöntön vetämättä?
Kyllä. Masennusta kun en joka pikkuripuloinnin jälkeen viitikään näin yksin asuessani . Varsinkaan jos kesken telkun kattelun käyn pikaisesti spruuttaamassa. Taas kaivoin puolet paperista ja paskasta ulos käsin, mutta muu ei vieläkään mennyt pumpulla. Veden pinta onneksi laski, kohta kaivelen taas kupariputkella ja jos alas menee, sitten vessan lattialla yön haisseet loppujämätkin toisena eränä. Alan jo itsekin huolestua, melko erikoinen oire!!!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä alan tässä jo odotella otsikkoa "mies hukkui paskaan Orimattilassa."
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ alkoi jostain syystä naurattaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sen pöntön vetäminen on suurikin vaiva? :roll:
Ihme touhua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Gattaca on kuin köyhän miehen saarikoski. Puuttuvat vain hauskuus, älykkyys ja naiset. :)
Kyllä hänellä on kahta ensin mainittua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannattaisi varmaan vaihtaa se tolkuton paperin käyttö bideeseen, olisi nopeampaa ja hygienisempääkin vaikka jälkimmäisellä tuskin on mitään merkitystä tässä tapauksessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Kannattaisi varmaan vaihtaa se tolkuton paperin käyttö bideeseen, olisi nopeampaa ja hygienisempääkin vaikka jälkimmäisellä tuskin on mitään merkitystä tässä tapauksessa.
Mä kanssa luulen että paperin käyttö sarjaripuliruikuloijalla on aika turhaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Mä alan tässä jo odotella otsikkoa "mies hukkui paskaan Orimattilassa."
Eihän tämä vielä mitään. Dramaattisempaa oli pari kesää sitten kun enoni yli 30 vuotta tyhjentämättä ollut paskakaivo tuossa pihalla keksi lopulta täyttyä ja tukkeutua silkasta vanhasta paskaliejusta. Koko kylppärin lattian täydeltä viemäristä nousi paksu kerros pukamavereni punaiseksi värjäämää ripulipaskaa! Se oli kuin kauhuleffasta!

Tarvittiin säiliöauto ensni pumppaamaan kaivoon parisata litraa vettä liuottimeksi ja sitten imaisemaan se poís. Nyt on onneksi kunnallinen vesi ja viemärisysteemi. Liian myöhään, vanhan vesikaivoni hajottua olin silloin kahdeksan kuukautta ilman vettä (kanistereilla toin). Ja putkimiehet olivat ihan avuttomia minun tietenkin epäihmismäisen ongelmani kanssa.
Viimeksi muokannut Gat, 19.09.2013 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei nuhaa. Hyvin on lähtenyt pois!!1
Paltsuun kahvia juomaan ->
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Taitaa olla pimeys, joka väsyttää (jos ei siis lensut ja muut). Saisikohan tänä vuonna ostettua ajastimella varustetun kirkasvalolampun, jotta hiilikellaria muistuttavat aamut eivät olisi niin raskaita.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Taitaa olla pimeys, joka väsyttää (jos ei siis lensut ja muut). Saisikohan tänä vuonna ostettua ajastimella varustetun kirkasvalolampun, jotta hiilikellaria muistuttavat aamut eivät olisi niin raskaita.
Mua kans väsyttää melkein koko ajan. Hävettää olla näin heikko. En keksi muuta kun tuo valon vähyys.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Padiin ja puhelimeen puskee viestiä, kun autonpesijä ei ole lukinnut auton ovia. Törkeetä. Lisäksi kaveri sairastui eikä lähde mun kanssa katsomaan tänään Jobsia. Törkeetä sekin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mökille lompsis! Hei teidän heiluville ja roikkuville!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Åke Blomqvist kuollut.

P.S. Tanssiminen hänen haudallaan ei ole korrektia. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä niin tykkään tästä nykyajasta, kun voi chattailla postiin tai vaikka pankkiin. Kätevää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lopulta rohkenin avata vessan just äsken.
Helpompaa kuin viimeksi. Vesi oli laskenut itsekseen. En edes viitsinyt nostella lisää tavaraa ylös, kunhan taittamallani kupariputkella tongin ja möyhin sieltä syvemmältä, paljaan käteni toki sinne suklaapuuroa muistuttavaan työntäen. Sitten veto ja pumppaus ja alas meni. Lopuksi taas sulin käsin nostelin eilen lattialle nakkaamani ripulipaskaiset paperit takaisin pönttöön, veto, ja taas toimi. Pesin kädet, mutta taidan tuoksahtaa taas. Ja vasta maanantaina kävin suihkussa ja vaihdoin vaatteet!

Pitäisiköhän tuo vessa muutenkin joskus siivota? Nytkin ainetta ulos lappaessa tipahteli muutama pikkupökäle istuimelle, jota en ollut muistanut nostaa ylös. Lattiallakin on "jotain". Joskus olen tehnyt kiinteitä kakkojakin, terveyden merkki!

Muuten vessapaperin kulutukseeni vaikuttaa luultavimmin alkoholismista johtuvan ripulin lisäksi myös alkoholismista riippumaton krooninen peräpukamani. Usein pitää palata pyyhkimään lisää, kun housut jalkaan vedettyäkin verta pursuaa persvakoon röörin suipistuessa jolloin verta suihkuaa kalsareihin. Jarrutusjälkeni ovat punaisia.

Vuosia sitten lääkäri sanoi, ettei sitä voi nykytapaan "hirttää" koska se on niin pinnassa etta sellainen sattuisi liikaa. Kuulemma voisi tehdä peräsuolen lyhennysleikkauksen. Joka taas vaatisi pitkiä jälkihuuhteluita, rasvauksia ja kaiken lisäksi riskinä on pidätyskyvyn menetys.
Niinkuin ei olis riittävän huono jo nyt.

Siis eikö edes yksityislääkäri kuristaisi pukamani jos mieluummin kärsin sen kammottavan kivun? Olen niin kova jätkä etten kivusta piittaa!

Niin ja olenko maininnut että tarvitsisin emännän eli vaimoväkeä. Eikö olisi kiinnostava haaste?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:Mä niin tykkään tästä nykyajasta, kun voi chattailla postiin tai vaikka pankkiin. Kätevää!
Eilen kävin tilaamassa Booky.fi:stä kirjan. Oli aikas :shock: -fiilis, ku heti ilmestyi alakulmaan chat-ruutu, jossa asiakaspalvelija kyseli heti voiko auttaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon pystynyt hillitsemään suklaamoussenhimoni monta päivää näitä Gattiksen päivityksiä lukemalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti:Mä oon pystynyt hillitsemään suklaamoussenhimoni monta päivää näitä Gattiksen päivityksiä lukemalla.
Kuten edellisen sivun lopun lopullisessa vessasankaruusraportissa kerroin, "se" näyttää todellakin suklaapuurolta. Se ei minua häiritse edes kättä sinne työntää, nimittäin pidän kovasti OBoy kaakaosta kylmään maitoon sotkettuna ja tosi tiuhana seoksena. Nyttemmin olen siirtynyt "Dark"-versioon. Minusta se on parempaa ja kuulemma terveellistäkin. Vaikka ripulipaskalta näyttääkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En nyt yhtään ihmettelisi jos olisi posliinikupit menneet sekaisin pariin otteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nuhainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menenkäyttämään pideetä! NUUH! puzznuzz! rrrrpppprrrrpppprrr!

Sitten lähen ostamaan murtorautaa Biltemasta 5,99€ oveen, joku oli löysyttänyt ruuveja? Aamulla vetäsin ruuvarilla takas tiukaksi!



PRKL! Mun kanssa ei pelleillä... :evil:

Kohta se ruskettuu puhtainkin!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin