Vaarallinen Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aioin elää vaarallisesti, jotta syömistavoite täyttyy pitää ottaa tiigerijäätelöä(orange-vanilla) Liiterin malliin! Tai sen suuntaista, kunhan ei kurkku kylmettyisi ja uskä tai nuha yllättäisi, sen suuruiset vaarat ne..
eilen taas säästelin syömingissä, onneksi illalla makkaraa riittää, pitää tyhjätä kameran rulla että mahtuu lisää kuvia, kesällä tuli muutamia tuhansia otoksia otettua, mitähän ne lyylit ja tyypiöt jotka kantaa putkea koko ajan ojossa tekee kuvilleen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olipas kevyttä jäätelöä, energiaa näytti olevan vaikka kuinka mutta maistui lihinnä mehupuikolta? Ei ollut kermainen mättö ei..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iltapäivällä haetaan leikkimökki Akaasta. Saas nähdä miten onnistuu. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:^Oliko se sitä anaali-eritteellä maustettua? (http://m.iltalehti.fi/ruoka/2013091517489392_ru.shtml)

Jumppapäivä, üllatuuuuuus!
Mee humppaamaan tai tanssi valssi? Kuka sitä luonnottomia ja keinotekoisia aromeita? ;)

Monia ruoka-aineita on eläimistä kotoisin pihvin lisäksi, gelatiini tehdään siannahasta esim. vai joko susta on tullut joku fruitaraani tai makrobiofoobikko?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Vuorossa maalailua. Ja ohennetta. Sauna lämpenemään.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ollu varsinainen kodinhengetär tänään, nyt voisi vaikka vähän relata. Minkä vaimon maailma mussa (jälleen) menettääkään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mistä niitä "I Survived Korkeasaari with Two Kids" teepaitoja sai tilata? Muumihelvetistä semmoinen on tienattu jo.

Onneks huomenna tulee siippa reissusta. On meinaan ollut melkoinen viikko kun on ollut paimennettavana kaks lasta, koira ja ms-tautinen mutsi. Nyt olis kiva olla muutama tunti niin että KUKAAN ei halua musta/multa MITÄÄN.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vaarallinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jess, leikkimökki saatiin takapihalle. Melkoinen urakka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin