Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Niba »



Onhan ne komeita lauluja, kielestä riippumatta.. Kuvassa paljastuu mitä työteliäimmätt miehet? Ainakin jos ruumiita aletaan laskea..

Lisää samalta aatepohjalta MADokumenteissa kakkosella vai jäikö joku punainen ampumatta siellä? Kakkonen on ykkönen paitsi Kyösti.. Vaikka rikkaan ryöstäminen on tuloksellisempaa niin köyhän ryöstäminen on helpompaa.. Köyhähän on jo vapaaehtoisesti luopunut suuresta osasta rahojaan, ainakin Nallen mukaan.. Onse taloustietämys sitten ihmeellistä!

Kun nyt kaivellaan taas Mannerheimin kyvyttömyyttäkin? ;) Ehkä on yhdentekevää ehkä eim :komp: mitä tapahtui 70 tai sata vuotta sitten? Tulokset näkyy vasta nyt.. On pitänyt olla asioist' hissun kissun ettei menisi konsensus pipariksi, vaikka ei mulla piparia vastaan mitään olisi.. :komp:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua pyydettiin kirjoittamaan ammattilehteen siitä, mistä saan voimavaroja työhön ja arkeen. Juttuun toivottiin kuvaa minusta ko. puuhassa. Oon nyt sensuroinut kolme ensimmäistä ajatusta mieleentulojärjestyksessä, mutta ehkä löydän vielä jotain jaettavaakin!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kysäisin vielä esimiehen mielipidettä. Luulen, että vastaus "Ehdottomasti kirjoitat sinne! ;D" kertoo siitä, että jännyydellä odotetaan myös talon sisällä raporttia mun rentoutumistekniikoista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

First world problems.
Mulla on nahkatakki, joka on liian uusi ja siisti ollakseen Hieno. Enkä viitsisi sitä kivikasassakaan pyöritellä... :?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:First world problems.
Mulla on nahkatakki, joka on liian uusi ja siisti ollakseen Hieno. Enkä viitsisi sitä kivikasassakaan pyöritellä... :?

Olisit ostanut valmiiksi kuluneen näköisen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Hiekkapaperi + mehiläisvaha
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja KKK »

... tai vähän moottoriöljyä rotsille ja prätkän kaato hiekkatiellä :)

Onpahan ollu taas haipakka aamu. Helldeskin sivussa koneenvaihtoa, virusohjelmistosotkujen selvittämistä (MS:n tuote halvaannuttaa yhden läppärimallin lähes täysin), työryhmästä-domainiin-iloisesti-skriptillä -projektin valmistelua ja muuta pientä kivaa
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Mua pyydettiin kirjoittamaan ammattilehteen siitä, mistä saan voimavaroja työhön ja arkeen. Juttuun toivottiin kuvaa minusta ko. puuhassa. Oon nyt sensuroinut kolme ensimmäistä ajatusta mieleentulojärjestyksessä, mutta ehkä löydän vielä jotain jaettavaakin!
Kaikki tietenkin haluaisimme tulla tutuiksi juuri noitten sensuroitujen kanssa? Mutta kuka puhui sensuurista ensin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pikkumustani (se vanha LR) takakontissa olevan 20 l muovikanisterin korkki oli itsestään rikkoutunut. Täysi säiliö, joten se ainakin pari viikkoa loiskui ja levitti bensan hajua autoon. Ostin ehkä tyhmästi uuden samanlaisen säiliön ja nyt äsken kaadoin vanhasta bensat siihen uuteen. Vähän falskasi, niin että bensaa roiskui myös jo ennestään saastaisille farkuilleni ja rakkaalle Indiana Jones-tyyliselle nahkarotsilleni. Nyt kun en ole taas yli viikkoon suihkussa viitsinyt käydä, haisen paitsi tavanomaiselta hieltä, runkilta ja ripulipaskalta, myös bensalta.

No bensa haihtuu vaatteista. Mutta tätä kirjoittaessani myös tupakoin, sisällä tietysti. Onko se mielestänne turvallisuusriski?
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Gat kirjoitti:Onko se mielestänne turvallisuusriski?
Ei, vaan luonnonvalintaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mutta voi taata kuolemattomuuden historiankirjoissa. Tai ainakin Darwin awardsien listoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vielä täällä!
Bensan haju oli Väkevä, ja tavalliseen tapaan kännissä tupakoidessani tiputtelin tuhkaakin vaatteilleni. Mutta eihän Myytinmurtajatkaan saaneet edes bensatankkia syttymään kuten leffoissa. (Sadesäällä hyvää laittoman roskanpolttopaikkani sytyttäjää tosin).

Kiukkutipun nahkarotsiongelmiin, että esimerkiksi vanhempieni 50-luvun niljakkaan siistissä tyylissä kasvanut sukupolvi ei ollenkaan ymmärrä, että joidenkin vaatteiden kuten farkkujen ja varsinkin nahkarotsien täytyykin näyttää kuluneilta.

Sitten kyllä minuakin häiritsee, että feikin "katu-uskottavuuden" takia niitä myydään jo valmiiksi kuluneen näköisenä ja farkut joku aika sitten jopa revittyinä. Mikä herättää epäilyn, että nämä nirppanokat trendipellet erottavat jos vaate on ihan oikeasti vanha ja kulunut, ja sitä taas eivät hyväksy ollenkaan!

Hmmm... Douglas Adamsin "Linnunrata" -sarjassa oli äärijupahtava kaveri, joka tuollaisen lentäjäntakkinsa vei tuoreeltaan autotehtaalle ja sai puettua kolaritestinuken päälle useaan törmäykseen. Siitä tuli aito kuluneisúuden vaikutelma.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja MrM »

Gat kirjoitti:Pikkumustani (se vanha LR) takakontissa olevan 20 l muovikanisterin korkki oli itsestään rikkoutunut. Täysi säiliö, joten se ainakin pari viikkoa loiskui ja levitti bensan hajua autoon. Ostin ehkä tyhmästi uuden samanlaisen säiliön ja nyt äsken kaadoin vanhasta bensat siihen uuteen. Vähän falskasi, niin että bensaa roiskui myös jo ennestään saastaisille farkuilleni ja rakkaalle Indiana Jones-tyyliselle nahkarotsilleni.
Jos ostit samanlaisen muovikanisterin, miksi et vaihtanut ainoastaan korkkia?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

MrM kirjoitti:
Gat kirjoitti:Pikkumustani (se vanha LR) takakontissa olevan 20 l muovikanisterin korkki oli itsestään rikkoutunut. Täysi säiliö, joten se ainakin pari viikkoa loiskui ja levitti bensan hajua autoon. Ostin ehkä tyhmästi uuden samanlaisen säiliön ja nyt äsken kaadoin vanhasta bensat siihen uuteen. Vähän falskasi, niin että bensaa roiskui myös jo ennestään saastaisille farkuilleni ja rakkaalle Indiana Jones-tyyliselle nahkarotsilleni.
Jos ostit samanlaisen muovikanisterin, miksi et vaihtanut ainoastaan korkkia?
Olen tyhmä.
Tai sitten koska näissä halpiskanistereissa se itse korkki (joka vanhassa siis hajosi, yläosa halkesi, saattoipa syy olla liian täysi kanisteri ja bensan lämpölaajeneminen) on kiinni muovisessa taipuvassa liuskassa joka taas on alapäästään valettu itse kanisterin pullonkaulan ympärille. Toki olisi voinut leikata ja vaihtaa vain korkin, mutta sitten korkki olisi irrallinen ja kuitenkin tippuisi maahan kun bensaa kanisterista kaatelee. Ruohonleikkuu-puutarhatraktoriin ja joskus autoonkin. Parempihan se toki olisi kunnon metallinen jerrykannu tai sellainen jossa on joku paineentasausventtiili ellei suorastaan pumppu kaatamista varten.
Viimeksi muokannut Gat, 08.10.2013 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Mä leikkaan aina noi ihme muoviset rämmäleet irti joka tapauksessa, koska vituttaa kaadellessa se joka suuntaan tielle pogoileva korkki. En oo vielä toistaiseksi koskaan onnistunut sitä korkkia hävittämään siinä tilanteessa kun bensaa kanisterista ulos kaataa. Sama juttu myös auton tankkaamisen kanssa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turmion Tie Tiistai Täällä Taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

MrM kirjoitti:^ Mä leikkaan aina noi ihme muoviset rämmäleet irti joka tapauksessa, koska vituttaa kaadellessa se joka suuntaan tielle pogoileva korkki. En oo vielä toistaiseksi koskaan onnistunut sitä korkkia hävittämään siinä tilanteessa kun bensaa kanisterista ulos kaataa. Sama juttu myös auton tankkaamisen kanssa.
Mulla on noissa sellainen taipuva suutin, joka ruuvataan kanisteriin ja työnnetään tankkiin. Ilman paineentasausventtiiliä pitää joskus hetkutella että ulos valuu. Mutta mahdollisesti korkin halkeamisen syy oli liian täysi kanisteri ja bensan lämpölaajeneminen.

Bensiksellä auton korkin unohtumista estää, kun tuossa se avataan virta-avaimella joka jää korkkiin kiinni kunnes taas kiertää paikalleen . Jos unohtaa korkin siihen, eipä ajakaan.
Vastaa Viestiin