HelpottaaJo Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koskin itseäni..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Noh. Älä nyt oo noin rajoittunut. Kyllähän modernilla miehellä voi useampikin nainen olla.
Mun mielestä tämä teidän meno vaikuttaa samalta kuin Hämiksen suhteilut.
Onx tää joku kitinäläinen??

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 33588.html
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

^Eiköhän tää ole Sanoman tätä monimediahupailua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Noh. Älä nyt oo noin rajoittunut. Kyllähän modernilla miehellä voi useampikin nainen olla.
Ja modernilla naisella useampi mies. Älkää tapelko, ei se järvi soutamalla kulu. Puspus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:^Eiköhän tää ole Sanoman tätä monimediahupailua.
Aika riskialtista, jos olisi. Surinan hupailu just meni ikävästi mönkään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:^Eiköhän tää ole Sanoman tätä monimediahupailua.
https://www.facebook.com/soxja/about

https://www.facebook.com/elina.purhonen

Naispari kihloissa keskenään ja joku mies kihlaa molemmat. Aika polyamoriseltahan tuo vaikuttaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei kai järvi saati valtameri kulu. Mutta lutkaako lammen laidat kuten aiemmin ?? !!111!!

Meinasi tulla aamulla kolari musta Volvon kanssa. Daami sen ratissa puhelin korvalla. Jäi metri väliä, kiitos paniikkijarrutukseni, kun tuo syöksähti kiertoliittymään mitään näkemättä. Meinasi jo ajaa suojatiellä pyöräilijän päälle, mutta onneksi pyöräilijäkin oli hereillä. Volvo jatkoi ajoa samaan tapaan lähimmälle pysäkille. Ei ollut palstamme Volvoilija vaan tuo ajeli XC70:pillä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Enkä mä ajele puhelin korvalla, koska hands free.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Niin tietysti. Mut kaikki Volvo blondit ei ymmärrä käyttää, saati osaa ajaa kuin Sä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Mut kaikki Volvo blondit ei ymmärrä käyttää, saati osaa ajaa kuin Sä.
No tässä nyt ei ole mitään epäselvää.

ps. en oo enää blondi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Mut kaikki Volvo blondit ei ymmärrä käyttää, saati osaa ajaa kuin Sä.
No tässä nyt ei ole mitään epäselvää.

ps. en oo enää blondi.

Tekoälyä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Tekoälyä?
No mitäpä muutakaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Sen muuten lapset tietää siitä että flunssa on lähtenyt että haisee nokkaan hevonen kahden suihkun jälkeen vieläkin nenässä. Tommosen 24v heppatytön auttaminen suhteen parissa on muuten sitten helevetin haastava tehtävä, onnistuin kuitenkin tsemppaan neitokaisen kuntoon. Mutta oli pitkästä aikaa kivaa päästää maastossa lämpösellä niin kuin vaan uskalsi.

Ensviikolla uudestaan :]

Nyt kanasalaatin tekoon ja siirteleen romut pois että pääsee huomenna listottaan kämpän loppuun, kehtaa enää tänään.

Olen oudon iloinen, tiedän.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:ps. en oo enää blondi.
Niin et. Ja nimikin on af Bondsdorf ! Vai mikä se nyt olikaan.

Talo kuumenemaan, että tarkenee yön ilman kuumaa seuraa. Ja pihakiveykseltä pois pari säkillistä männyn neulasia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mutta kai nyt Ylle tajusit, että tänä aamuna Teillä kotona oli saatava riita jostakin.
Mä en kyllä ymmärrä tollasta ollenkaan, enkä pitäisi sitä hyväksyttävänä käytöksenä puolisoltani.
Komps komps.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:
Kuis kävi? Se ristiside vai?
Se just. Aikamme höpöteltiin ja kun kuvista ei monen ortopedin toimesta voineet päättää, että onko kokonaan poikki ja kun polvi ei petä alta, niin yhteistuumin päätettiin olla leikkaamatta ja panostan kuntoutukseen. Vasen polvi on mennyt kaksi kertaa, eikä sitäkään ole leikattu. Eturistiside on polvea tukeva side, mutta lihakset hoitaa saman asian, jos ne on kunnossa. Nyt on monen ortopedin toimesta todettu, lihakset tukee polvia riittävästi, että ei tarvitse puukotella. Uskon kyllä, kun monta kertaa sanotaan. Otin vielä ajan seurantaan, jos nyt sattuis tuntumaan siltä, että haluan puukkoa.

Siitä mä olen iloinen, että en ole missään vaiheessa käyttänyt yksityisiä palveluja. Mua olis puukoteltu monta kertaa dollarinkuvat silmissä vilkkuen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mullakin epäiltiin hetki kierukkaa, koska polvi lukkiutui pari kertaa kesän aikana, mutta aukes ihan kivun kautta. Löysä toi on vielä, mutta kun jumppaa lihaksia ja käyttää tukea, niin hyvä siitä tulee. Sinällään harmi, että noissa liikkumisen kannalta isoissa nivelissä on vikoja, mutta pitkän aikaa sain nauttia niiden hyvästä toiminnasta. Jos tosta ei enää tule pelipolvea, niin voi alkaa keskittymään vaikka nuss... häss.. siis kirjojen lukuun.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt ahdistaa. Huomisesta ei taaskaan tule kiva päivä, itseasiassa melko paska. Pienikin onnistuminen voisi jelppiä, mutta valitettavasti niitä ei myydä kaupassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yritin tänään pistää vauhtia talouden rattaisiin, mutten löytänyt oikein mitään ostettavaa. No, kahdet kengät, mutta niistäkin toiset oli alennuksessa ja molemmat oli ns. tarpeeseen. Ja sarjapöytä, mutta sitä mä olin katsellut vähän sillä silmällä pidempäänkin. Miten se onkin niin, että kun lähtee tuhlaamaan niin mitään ei löydy, ja sitten kun taas ei pitäisi törsätä, ostettavaa olisi hyllyt pullollaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin