HelpottaaJo Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

No eikö tuolla perusteella ole ihan kohtuutonta rangaista tyyppejä, jotka raivareissaan hajottavat vaikka kauppojen näyteikkunoita? Kun eivät vaan voi mitään temperamentilleen, ja sattuvat olemaan väärään aikaan väärässä paikassa?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:Tai ainakin melkoisella paljoudella tuo valintatilanteen keinukytkin on jumiutunut toiseen ääriasentoon.
Mä olen vähän siinä käsityksessä, että suuri osa ihmisistä ei tosiaankaan osaa käyttäytyä ja tuntuu, että vallankin naiset* pitävät huonoa käytöstään ihan hyväksyttävänä luonteenpiirteenä joka puolison pitäisi vaan tyynenä kestää.


*Siis ne naiset, jotka eivät osaa käyttäytyä. Ei suinkaan kaikki naiset.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei nyt kuitenkaan liioitella. Kengät heitettiin ulos. Big deal.
No ei tässä liiotella. On näitä lapsia ihan tarpeeksi jo ilman, että kodin toinen aikuinen muuttuu sellaiseksi.
Noh. Mä en nyt pidä kenkien ulos heittämistä ihan minään järkyttävänä temppuna. Jos ne nyt eivät olleet mitkään 1000 euron käsin tehdyt.

Itse en tavaroita heittele tai fyysiseen koskemattomuuteen puutu, mutta kyllä liitossamme äänijänteitä tuuletellaan aika usein. Esim. eilen viimeksi olin ärsyyntyneenä tutkimassa ienrajaani kylppärissä (poika huomautti että siinä on tummaa, toivottavasti hammaskiveä) kun vaimo huusi alakerrasta, että jätevesipumppu on taas jumittunut olemaan koko ajan päällä. Kaksi kertaa huusin vastaukseksi "joo", mutta vaimo ei kuullut. Kolmannella kerralla karjaisin "joo" niin kovaa kuin jaksoin. Tarpeetonta toki, mutta olin ärtynyt.

Vaimohan on liittomme aikana tuhonnut ainakin puhelinvastaajan, tietokoneen näppiksen, kännykän, kihlakuva selvisi pienin vaurioin.. Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14917
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaimohan on liittomme aikana tuhonnut ainakin puhelinvastaajan, tietokoneen näppiksen, kännykän, kihlakuva selvisi pienin vaurioin.. Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
Right. No ei ihme, jos symppaat tässä Ylleä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Toki miellän, että olisin itse voinut olla joustavampi ja siirtää kenkäni jo heti ensimmäisestä pyynnöstä.
Onko vaimosi kädetön?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
=D Oi kun olis videomateriaalia. Voisitsä kertoo lisää tosta paidan repimisestä?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
Grrr. Harrastettiinkö tämän jälkeen seksiä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen tasainen luonne, tavaroita en yleensä hajota, joskus töissä imbesillit ei osaa edes maitopurkkia tiputtaa oikeaan lokoseen, tai kukaan ei koskaan tyhjennä astiakaappia, kunnes joku sen tekee. Eli joskus voin mielenosoituksellisesti kolistella tavaroita.

Julkistakaan omaisuutta en yleensä hajota tai kohtele kaltoin, kerran humalassa vittuuntuneesa laitoin yhden bussipysäkin lunastukseen, toivon ettei se ollut osatekijänä yhden tutun irtisanomiseen jostain ylikansallisesta mainosfirmasta?

Tietenkin tavaroitten hajottaminen on parempi kuin ketään turpaan laittaminen? Seukkasin lähes kymmenen vuotta täydellisen raivopäähirviön kanssa, sen jälkeen olin varovaisempi, nyt en enää aktiivisesti naisia edes lähesty, koska pitäisi ensin heidän viimeisimmät psykiatriset epikriisit saada luettavaksi.

Mental practice rules. Niin pahin vikani on lähes täydellinen itsekeskeisyys ja muitten huomiotta jättäminen, töihinkin vien suklaata vain sen takia etten muuten suuremmin heistä välitä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
=D Oi kun olis videomateriaalia. Voisitsä kertoo lisää tosta paidan repimisestä?
Tässä laimea kopio tapahtuneesta?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lapitii kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
=D Oi kun olis videomateriaalia. Voisitsä kertoo lisää tosta paidan repimisestä?
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse kerran heitin maljakon lattiaan revittyäni ensin paidan päältäni.
Grrr. Harrastettiinkö tämän jälkeen seksiä?
Kyseessä oli kauluspaita, eli repiminen tarkoitti tässä tapauksessa, että kiskaisin sen auki ja napit lensivät.

Seksistä en muista. Muistaakseni vaimon välitön reaktio oli nauraminen :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kuvittelin vastanneeni tähän mutta postaus on kadonnut taivahan tuuliin :shock:
Ehkä parempi niin...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Kuvittelin vastanneeni tähän mutta postaus on kadonnut taivahan tuuliin :shock:
Ehkä parempi niin...
Kenties palstaohjelma sanoi, että "väliin on tullut uusia postauksia, haluatko tarkistaa viestiäsi"? Vaatii silloin uuden klikkauksen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistaakseni vaimon välitön reaktio oli nauraminen :)
Erikoista. =D Luultavasti tuun näkeen tän sieluni silmin tästä lähtien aina kun luen Daven juttuja. Nam.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeksi muokannut Niba, 25.09.2013 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:tämän jälkeen seksiä?
Mä jo luulin, että sä et koskaan kysy... :gee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:tämän jälkeen seksiä?
Sopii mulle. Koska sä tuut?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:...
Mä ehdin ensin, vaikka sä ovelasti muilutit tän vastaukses uuden sivun alkuun :kele:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vagabondo kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:...
Mä ehdin ensin, vaikka sä ovelasti muilutit tän vastaukses uuden sivun alkuun :kele:
Jep jep, mutta sä olet pariutunut (ymmärtääkseni) ja me toiset ollaan edelleen panokelpoisia.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Noh. Älä nyt oo noin rajoittunut. Kyllähän modernilla miehellä voi useampikin nainen olla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minulla puolestaan vaimo valitti aamulla keskelle eteistä jääneistä kengistäni. Ehdotin, että siirtää sivuun, kun kerran häiritsevät. Hän vaati minua siirtämään kahdesti, mutta vetosin puuron valmistuksen keskeneräisyyteen. Tästä kimpaantuneena vaimo potkaisi kenkäni ulos eteiskivetykselle. :h:
:D Meilläkin asuu kengänjättäjä. Viimeksi olin vauvan kanssa kulkiessa kompastua kolmeen pariin siroja 46 kenkiä, jotka sijaitsivat askeljärjestyksessä matolla ovesta sisäänpäin tullessa. Toisella ovella sama tilanne kahdella parilla. Asian suhteen olen siirtynyt passiiviseen vastarintaan, potkin kengät kaappien alle syrjään, etsiköön sieltä. Olen tietysti yrittänyt huomauttaa kauniisti, vähemmän kauniisti ja kenkiä heittelemällä tästä useita kymmeniä kertoja. Lapsiperheessä on usein aika paljon muutakin puuhaa kuin järjestää parisuhdekeskusteluja kengistä ja niihin reagoinnista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:Noh. Älä nyt oo noin rajoittunut. Kyllähän modernilla miehellä voi useampikin nainen olla.
Mun mielestä tämä teidän meno vaikuttaa samalta kuin Hämiksen suhteilut.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:Mun mielestä tämä teidän meno vaikuttaa samalta kuin Hämiksen suhteilut.
Toteuttajia ja paskanpuhujia vai miten se meni?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kovin kirjaimellisesti pidempiaikaisetkin kirjoittelijat tuntuvat ottavan palstahupailun.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Kovin kirjaimellisesti pidempiaikaisetkin kirjoittelijat tuntuvat ottavan palstahupailun.
Kehen viittaat?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HelpottaaJo Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen edelleen kokematon vaikka en koskematon..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin