VääräHälytys Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VääräHälytys Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Sä et ole ollut noin jäässä sitten sen surullisenkuuluisan M'boko-väännön. Ihan kun sä et yht'äkkiä enää ymmärtäisi lukemaasi ollenkaan. Ihmettelen.
Näissä väännöissä on aina kaksi puolta. Täältä katsottuna kumpikin keskustelu on ajautunut tilanteeseen jota sä et vain pysty käsittämään. Sä et hahmota omien sanomiesi loogista jatkumoa. Ilmeisesti esittämäni tilanne on niin vieras käsityskyvyllesi ja perusarvojesi vastainen, ettet pysty niitä hyväksymään ja ylimielisesti kuvittelet että vika olisi minun ymmärryskyvyssä. Älä kuitenkaan kuvittele, että voisit näitä keskusteluja käyttää lyömäaseena minua vastaan, koska minusta ne molemmat vain osoittavat sinun hahmotuskykysi vajavaisuutta ja niiden esiin nostaminen on mielestäni noloa lähinnä sinun kannalta.

Itse viestisi asiasisältöön SH vastasikin jo loistavasti. Sä kaivaudut samanlaiseen poteroon kuin homoliittojen vastustajat ja argumentaatiosi on ihan yhtä huteralla pohjalla, joten inttämisen jatkamisesta ei tule hyvää mieltä kenellekään.
Sä puhut tässä ihan silkkaa roskaa parhaaseen EW-tyyliin. Mä olen argumentoinut aika tarkkaan, mitä minusta näistä asioista pitäisi ajatella ja miksi, eikä sulla ole kertakaan ollut mitään sellaista huomautettavaa argumentaatiooni, jota en voisi kumota sekunnissa. Jäljelle on vain jäänyt sinun (perustelematon ja epätosi) julistuksesi, että mulla on jotain ihme konservatiivisia arvoja joille muka rakennan johtopäätökseni. Kertaakaan et ole onnistunut osoittamaan, että näin olisi (etkä toki voikaan, koska olet väärässä), mutta ei se sun sekoilusi sielunvarmuutta tunnu järisyttävän. Se sun oma, Pertsalle tässä ketjussa osoittamasi, Dilbert sopii suhun itseesi ihan täysin tässä yhteydessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: VääräHälytys Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Urpiaiselle tiedoksi: Lisäsin edelliseen viestiin editin. Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: VääräHälytys Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Urpiaiselle tiedoksi: Lisäsin edelliseen viestiin editin. Kiitos, anteeksi ja näkemiin.
Joo, mutta siinä on edelleen pelkkiä täysin perustelemattomiksi jääviä, epätosia väitteitä, jotka olen vieläpä jo osoittanut vääriksi. Sun argumentit on revitty palasiksi, ja jäljelle jää pelkkä sormet korvissa älämölöttäminen. Luulisin, että pystyt parempaankin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin