LosLauantaios

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jokseenkin tyhjänpäiväinen olo.
tuulenpuiska

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Turbohaltija kirjoitti:Jokseenkin tyhjänpäiväinen olo.
Jumalatua! Lopeta tuo tuommoinen, se tarttuu.
Turbohaltija

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

tuulenpuiska kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jokseenkin tyhjänpäiväinen olo.
Jumalatua! Lopeta tuo tuommoinen, se tarttuu.
Okei, kaadoin lasillisen viiniä. Heti on mielekkäämpi olo.
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onpa unelias olo. Ja vähän ähky, josta seurausta edellinen. En lähde baariin. Yritän sen sijaan olla nukahtamatta aivan välittömästi ja luen pikkaisen Muumikirjaa, josta pitäisi tiistaina keskustella koulussa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:Olen huolissani itsestäni. Viimeisten viikkojen aikana olen selaillut viikonpäiväketjuja ja jopa kirjoittanutkin sinne jotain.

Liikaa aikaa? EI!
Tylsää? KYLLÄ
Alkoholiongelma nostaa taas päätänsä? KYLLÄ
Kuvittelenko, että jotain kiinnostaa? EN

Pelkään vaan sitä, että pikkujoulumiitin jälkeen saatan jumittua pahemmin. Niin kun on käynyt aikaisemminkin.
Mä en niiq ymmärrä mikä vika tässä on. Alkoholi on hyvää ja sinä olet mielenkiintoinen kirjoittelija palstalla. Enemmän voisit kirjoitella. Minua jäi männä viikolla kaivelemaan koskettiko salaperäinen vieras ankkaasi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: Hyvä Sinä! Munkin vois tehdä mieli baariin tänään, mutta kauhukseni huomasin, että tissimekkoni on rikki! Siis todellakin rikki ja vielä tissien kohdalta! Että missä vaatteissa mä sitten muka niinku lähtisin, jos lähtisin.
Tervetuloa tonkimaan vaatehuonettani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Heittivät mut sitten ulos töistä ja käskivät päivystykseen. Nyt on sitten 5 päivää sairaslomaa, vaikka ei ollut kun pikku kuume.
Jee.
Ja remontti on ihan pientä piirua vaille valmis. Tiistaina viim. muuttamaan.
Jee.
Ja nyt on niin väsy.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu8

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Känninen mies on sitten niiin ihana. :lol:
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Harvinaisen känkkäränkkäinen ja keskittymiskyvytön fiilis. Ei oo kivaa kotona, mutta jos lähtisin baariin, niin kuin ihmisten lauantai-iltaisin kuta kuinkin kuuluu tehdä, tekisin sen vain siksi, että niin kuta kuinkin kuuluu tehdä, ja mököttäisin koko illan.

Jos jaksaisin, kirjottaisin tähän kahden sivun otteen Tuuve Aron novellista "Ulla eheytyy" ja sen heterodiskokohdasta, mutta enpä viitsi. Luotan vain siihen, että kun tarpeeksi monta kertaa kirjoitan tuosta, hankitte kaikki sen itsellenne luettavaksi.
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Tervetuloa tonkimaan vaatehuonettani.
Kestäsitkö joskus lähteä mun kanssa vaateostoksille ja makutuomariksi pikkujouluja varten? Hillitön tunne, että pitäis päteä pukeutumisellaan siellä ihan hurjasti. Olo kuin mihin ties kilpavarusteluparaatiin lähtevällä. Ja mulla on vasta yks pari geelitäytteisiä (iik, joo annoin periksi) rintsikoita ostettuna. Ei jaksaisi, ei, mutta pakko kai se on. Olla nainen ja yrittää epätoivoisesti kilpailla miesten katseista ja muuta paskaa.
aimohaiku

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Täten ilmoitan, että minulla on ihan pirun tylsää.

Koko päivä mennyt jälkitautia parannellessa ja netissä roikkuessa. Ihan turhaa hommaa. Mutta kiitos kuitenkin tästäkin päivästä. Ehkä huomenna paistaa aurinko, ehkä huomenna kaikki on toisin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Kestäsitkö joskus lähteä mun kanssa vaateostoksille ja makutuomariksi pikkujouluja varten? Hillitön tunne, että pitäis päteä pukeutumisellaan siellä ihan hurjasti. Olo kuin mihin ties kilpavarusteluparaatiin lähtevällä. Ja mulla on vasta yks pari geelitäytteisiä (iik, joo annoin periksi) rintsikoita ostettuna. Ei jaksaisi, ei, mutta pakko kai se on. Olla nainen ja yrittää epätoivoisesti kilpailla miesten katseista ja muuta paskaa.
Tottakai kestän! Juu, lähden mielelläni. Tunnustan myös omistavani geelitäytteiset rintsikat... Jos mahani olisi pienempi, en käyttäsi rintsikoita kompensoimassa kumpua lainkaan.

Ja tuo kilpavarustelu. Halveksin itseäni ja halveksin muita asian suhteen. Välillä tulee vaan olo etten vittu välitä ja lähden ihan sellaisenaan liikenteeseen. Sitten kun olen aikani katsellut viimeisen päälle itsensä puunanneita ja pukeneita ja kun kukaan ei kahta kertaa minun suuntaan katsahda, alkaa tulemaan katumus, miksen minäkin vähän panostanut. Ja taas halveksun itseäni, kun en muka kelpaa tälläisenä.

Kaksi siideriä vaikuttaa aika tavalla ajatusten purkuun kirjoitettuun tekstiin. Höh.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisköhän vielä lähtee baariin?
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Tottakai kestän! Juu, lähden mielelläni.
IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?

Mä ostin noista geelitäytteisistä muuten vaan semmoiset varovaisesti puolikuppigeelitopatut. Voi olla, että sorrun vielä niihin täystopattuihinkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?
Käy. Palailkaamme astialle.
Mä ostin noista geelitäytteisistä muuten vaan semmoiset varovaisesti puolikuppigeelitopatut. Voi olla, että sorrun vielä niihin täystopattuihinkin.
Joo, sellaiset puolitopatut mullakin on. Ja toiset missä se geelipussi vaeltelee vapaasti, mutta niissä tulee järkyttävän isot tissit. Hennompana ja vielä pienitissisempänä käytin aina Gossardin ultrabra:ta. Kallis intohimo opiskelijalle, mutta tosi hyvän näköiset. Jotenkin en vaan enää saa itseäni ostamaan mitään kovin suuresti topattua, kun eksyn välillä ties mihin ja mikään ei ole nöyryyttävämpää kuin miehen kommentti "missä sun tissit on!?" rintsikoiden riisumisen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?
Käy. Palailkaamme astialle.
Hienoa. Noin teemme. Ja nyt sen Muumikirjan pariin. Jos oot menossa baariin, pidä lystiä!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei oikeestaan hassumpi päivä.
Tiedän nukkuneenikin.

Enää kaks yötä töitä,
sitte keskityttävä opintoihin ja seksuaalisuuteen. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:Ei oikeestaan hassumpi päivä.
Tiedän nukkuneenikin.

Enää kaks yötä töitä,
sitte keskityttävä opintoihin ja seksuaalisuuteen. :)
Lähdetkö oikein "harrastaan" seksualisimia :D

Olen ottanut muutaman kaljan ja hieman huvittaisi lähteä naarasta khateleen, mutta saa nähä jaksaako... liikaa vaivaa ja saanti tuskin on taattu ;D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Camilla »

slam kirjoitti:pitäisköhän vielä lähtee baariin?
No totta helvetissä!

Värjäsin hiukset ja korkkasin punkkupullon. Ajattelin lähteä baariin huomisesta työpäivästä huolimatta.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:
Lähdetkö oikein "harrastaan" seksualisimia :D

Olen ottanut muutaman kaljan ja hieman huvittaisi lähteä naarasta khateleen, mutta saa nähä jaksaako... liikaa vaivaa ja saanti tuskin on taattu ;D [/quote]

Juu, jos opiskelua voi harrastamiseksi kutsua...
Maanantaina alkaa seittemän viikon opintojakso, nimeltä "Seksuaalisuuden ammatillinen kohtaaminen". Jos tuosta tulis vaikka hullua hurskaammaksi ja opintoihin perustuen saisi vongattua SäPiä... :wink:

Kyl naaraitten kattelu aina kannattaa, etenki jos vähänki huvittaa! Vaikka... itse vertaankin moista kalastamiseen ongella... itseni mielestä ajankuluksi ihan mukavaa, mutta kun kala ei kuitenkaan siihen koukkuun nappaa, tulee pitkästynyt ja turhautunut olo. Etenkin jos kaveri siinä vieressä saa fisun toisensa perään.... :?

Jos lähet paariin, ni onnea matkaan!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tein taas lähempää tuttavuutta sukuni perintökalleuden kanssa.

Nautin myös valkosipulia niin monessa eri muodossa, etten taida olla kelvollinen esiintymään julkisesti pitkiin aikohin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tiikeriankka

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vituttaa hullusti, että pääsin just töistä kotiin ja aamulla pitää herätä viideltä takaisin. Perkele. Minäkin haluan ulos!!!!!!!!!!!!
1108

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti:Känninen mies on sitten niiin ihana. :lol:
Anteeksi rakkainpani, kusipää mikä kusipää. KUSIPÄÄ.

PS: Anteeksi.

TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja nexie »

1108 kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:Känninen mies on sitten niiin ihana. :lol:
Anteeksi rakkainpani, kusipää mikä kusipää. KUSIPÄÄ.

PS: Anteeksi.

TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ
Siis vitsi kun nää trailerit on tällasia, että kupletin juoni jää arvauksen ja mielikuvituksen varaan :roll:

Ehkä ensi jaksossa...
Don't Panic!
Exsat

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
banaani-pekonikastikkeessa
:shock:

Selitäs vähän...nyt mun makunystyrät meni ihan kalpeeks...
Sitä pitää kokeilla, jotta tietää. :wink:

1 banaani muussattuna
purkki kermaa (ei mitään kevyt)
paketti pekonia pieneksi pilkottuna
suolaa
pippurisekoitusta

Paistetaan pekoni pannulla ja sotketaan muut jutut sekaan. Tarjotaan hyvin maustetun (sian-)lihan kanssa. Toimii.
Vastaa Viestiin