LosLauantaios

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Selitäs vähän...nyt mun makunystyrät meni ihan kalpeeks...
Tarvikkeet:
Pullo viskiä
Banaani
Pekonia

Valmistus:
Avataan viski, otetaan huikat.
Kuoritaan banaani
Juodaan viskiä
Läimitään pekonit pannuun (juodaan viskiä)
Käännetään hella päälleen
Juodaan viskiä
Kirotaan KUKA PERKELE on juonut viskit
Etsitään kossu
Paistetaan pekonit rapeaksi jääkaapilla
Visputellaan pekonit Bedlamiin
Itketään
Juodaan loput kossut
Heitetään banaani Bedlamiin.
Nauretaan hysteerisesti.
Juodaan kirjoituspöytä
Ihmetellään mitä on tekemässä
Otetaan Bedlam pois pakkasesta
Juodaan loput pekonit.
Kid

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Kid »

[quote="1108"][/quote]
Heheh.
Justiinsa meinasin postata vitsiketjuun juhlakakun ohjeen, joka menee lähes ton ohjeen mukaan.
Dumari

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aijai, kyllä olut maistuu taas illalla, kun kotiin töistä pääsee. Himpun verran vituttaapi kun hommat tyritään, toki meille maksetaan tunneista, mutta olisi kiva pitää yksi vapaailta...
millivanilli

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tilanneraportti: pää edelleen kipeä. Migreenilääkkeet testattu ja ne toimivat eilen kuin unelma (jos olisi ollut tavallinen päänsärky, niin ko lääke ei olisi toiminut) Nyt aamulla olen taas koomaillun pääni takia,olen neljä tuntia odottanut, että särkylääkkeet toimisivat, jotta voisi tehdä muutakin kuin maata. Olo alkaa kohentua pikkuhiljaa.
1108

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja 1108 »

[quote="kid"][/quote]

Arvaas pari kertaa olenko lukenut sen?
Kid

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti: Arvaas pari kertaa olenko lukenut sen?
Et ole.

Jaahans. Se rupee oleen työpäivä taas pulkassa. Hyvä niin.
Huomiseen!
aimohaiku

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Olipa reissu. :shock:

Työpaikan pikkujoulut ja myöhemmin illasta tonttuilua ytimessä.
SingleMalt

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Rautakaupassa ja viinakaupassa käyty. Katossa roikkuvat ruokapöydän päällä uudet valaisimet, seinään nekerrettu kahden himenninkatkaisimen varran tilaa, sähköt vedetty, katkaisimien pohja istutettu ja nyt odotetaan pakkelin kuivumista, että päästää kytkemään valokytkimet.

Kitusiin katosi äsken paketillinen pekonia ja pari sunny side up-kananmunaa ja nyt on vuorossa koskenkorvaa sitruunamehulla.

Kyllä miehen elämä on mukavaa. Pian saunomaan ja sitten KKK*

*kivatkimmatkumoon

Ps.

Ainiin. toivottavasti ylkerran mulkero heräsit aamulla betoniporan, taltan ja vasaran ääneen ja toivottavasti oli hyvä kankkunen. Herätit meinaan mut yöllä, kun saavuit eukkosi kanssa kapakasta.
1108

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:olen vissiin sähkömies
Oletko?
SingleMalt

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti:Oletko?
Kaukana siitä. Mä vaan teen.
1108

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Kaukana siitä. Mä vaan teen.
Tervetuloa kerhoon. Vedin meinaan eilen voimavirran veljen autotalliin. Vähän piti rapsuttaa päätä sulakekaapin kytkentöjen kanssa, mutta ei kipinöinyt vaikka lähellä vissiin olikin.
SingleMalt

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti: voimavirran
Tuo on jo vähän liian riskaapelia puuhaa mun taidoilla. Siinä missä 220 vähän vaan kutitteleee kynsille, antaa 380 jo paskahalvauksen ja pääsee oikojalkaisten pataljoonaan, jos oikein tumpeloi.

Muuten olen kyllä sen mallin seppä, että teen sitä mitä haluan, kun muut tekee sitä mitä ne osaa.
Dumari

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hei! Enää parin tunnin rypistys, sitten pääsee korkkaamaan. Kyypon otsameisseli ei riitä kuvaamaan omaani, joka on mulla nyt. Huomenna synttärit, just joo... siivoon jos kerkeen karpulalta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mummon asumus tyhjennetty. Ei siinä lopulta niin kovin kauaa edes mennyt, kun kerran aiemminkin oli jo muuttanut omaan kaksioonsa ja kalustoa vähennetty.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hebuli

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Marinoitua possun suikaletta tuli ostettua ja valmistettua liikaa, joten söin sitä juuri äsken puoli kiloa(*), lisukkeena spagettia ja kasviksia. Örf!

(*) raakapaino ennen valmistusta.
Viimeksi muokannut Hebuli, 19.11.2005 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi laitella puhelimia päälle... on tullunna hieman nukuttua... :)
Pikku-Akka

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pikkujouluihin käypi tieni tänään, Ouluun siis. Ekat siiderihömpsyt on jo mahassa ja saunaan mars.
Terrorizer

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

aika vetämätön päivä ollut taas, pari DVD:tä tullut katsottua ja muutama pannu teetä mennyt :D
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Laiska lehmä juoppolutka on saanut tänään aikaiseksi enemmän kuin moneen viikkoon yhteensä. Kotia on järjestelty, laatikoita tyhjennetty, kellarikomero järkestetty, painavia huonekaluja siirretty, silitetty ja laitettu verhot ikkunaan. Mikä tärkeintä, kassillinen siideriä ostettu. Hyvä minä! Vielä kylpy, laiskottelua, siiderin juontia ja sitten harkintaan baariin lähtö.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nokkaelain

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Helsingissä taas. Pitäisi ehtiä tänään vielä uimaan ja baariin. Terveet harrastukset.
Edith

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Laiska lehmä juoppolutka on saanut tänään aikaiseksi enemmän kuin moneen viikkoon yhteensä. Kotia on järjestelty, laatikoita tyhjennetty, kellarikomero järkestetty, painavia huonekaluja siirretty, silitetty ja laitettu verhot ikkunaan. Mikä tärkeintä, kassillinen siideriä ostettu. Hyvä minä! Vielä kylpy, laiskottelua, siiderin juontia ja sitten harkintaan baariin lähtö.
Hyvä Sinä! Munkin vois tehdä mieli baariin tänään, mutta kauhukseni huomasin, että tissimekkoni on rikki! Siis todellakin rikki ja vielä tissien kohdalta! Että missä vaatteissa mä sitten muka niinku lähtisin, jos lähtisin.
Runkkis

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen huolissani itsestäni. Viimeisten viikkojen aikana olen selaillut viikonpäiväketjuja ja jopa kirjoittanutkin sinne jotain.

Liikaa aikaa? EI!
Tylsää? KYLLÄ
Alkoholiongelma nostaa taas päätänsä? KYLLÄ
Kuvittelenko, että jotain kiinnostaa? EN

Pelkään vaan sitä, että pikkujoulumiitin jälkeen saatan jumittua pahemmin. Niin kun on käynyt aikaisemminkin.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Heräsin taas tänään viideltä. Mikähän mulla on?

Tänään PITI tehdä niitä hommia jotka PITI tehdä torstaina, siirryttyään perjantaille.
Mua ärsyttää kun jos en saa jotain aikaiseksi, en voi ohittaa sitä silleen "no oma vika, teet huomenna ne", vaan ne jää kalvamaan takaraivoo ja ahdistaa ja piinaa mua.

Tänään mennään katsomaan Harry Potter 4, jihuu!
Sitä ennen kaljalle. Nyt meikkiä naamaan hops.

"aarkihuooleesi kaikki heitä"
nami nami
killkill

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vittu.
Vietät perjantai-illan kaasuja sekoitellen. Lasket sekoitussuhteet huolella, tarkistat ja analysoit.
Heräät kukonlaulun aikaan, kannat puoli tonnia tavaraa autoon.
Ajat 200 km jäisillä teillä.
Teet suunnitelmat huolella, opettelet dekoaikataulut ja varasuunnitelmat ulkoa. Kertaat parin kanssa merkit, toiminnan hätätilanteissa ja sovit työnjaosta.
Kasaat kamat pakkasessa, raahustat melkein puoli kilsaa rantaan, taiteilet tappojäisiä portaita alas 60 kg varusteita päällä.

Mikä sitten meni pieleen?

Lamppu kärähti. Pieni polttimo sanoi "tuh!" Eipä taidetakaan mennä luolaan kun ei ole molemmilla valoa. Varavalon voimin puolen tunnin väsynyt avovesidyykki ja kamat kiroillen kasaan ja kanapurilaiselle.

Jee. No, joskus tää on tämmöstä. Onneksi on viiniä
tonttu8

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Ihanaa, päikkärit nukuttu. Kohta saa ruokaa ja kerkee hetken hengähtää. Sitten taas töihin.
Ulkona oli iiiihanan talvista, edelleen sitä lunta ootellaan. Oli sitä jo vähän maassa. Kyllä siitä lumesta jaksaa nyt vouhkata, keväällä se jo lähinnä vituttaa. :D
Vastaa Viestiin