LosLauantaios

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Luvassa päivä kaupungilla.. (joulu)shoppailua, ja velanmaksua systerille ravintola-aterian merkeissä luultavasti. Sitten illalla lapsenlikaksi. Viimeinen 'vapaa' viikonloppu, tästä lähtien onkin sitten loppuvuoden viikonloput buukattu, lähestulkoon ainakin :?
safi

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja safi »

Huomenta vaan kaikille. Uuh univelkoja nukuttu pois ja elämä näyttää heti paljon valoisammalta. Tänään alkaa sitten tuo joka viikonloppuinen pikkujoulu härdelli. Tänään siis suuntaan erään hmm.. mielenkiintoisen miehen seuralaisena Vermoon raveihin ja tapahtuman jälkeen raviväen pikkujoulut samaisessa paikassa. Hauskat vkl:t kaikille tasapuolisesti.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pimpelipom. Olen jo ehtinyt syödä aamupalan, ulkoiluttaa koiran ja muokata hieman käännöstä. Huoneiston muut elolliset asukit tuhisevat vielä rauhassa. Mokomat.
Don't Panic!
Tiikeriankka

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

tonttu8 kirjoitti: studio julmahuvi
Kun se on niin uitun hyvä.
Kid

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tere. Töissä taas ja viimestä lauantaita täällä!!! Huomenna vielä ja sitten lomailen ennen seuraavan duunin alkua!
Selkäkipuisenakin kävin eilen shoppailemassa hyvässä seurassa. Löysin ittelleni ihanan takin ja neuleen. Tänään pitäs sit ukolle lähtee takkia metsästään... Huoh!
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

huhu, nukkusin lähes 24h putkeen ja edelleen pystyy jatkaan... *haukotus*

taisi jäädä vähän univelkaa... :lol:

kahden ensimmäisen tunnin (50%) ylittävästä osuudesta (100%) ylitöistä pitäisi tienata nyt lähemmäs 20e tunti, mutta kummasti niitä ei onneksi enää löydy, niin paljoa naur*
Gina

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Gina »

Vittu, mä en parane ikinä *yskii*
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

Gina kirjoitti:Vittu, mä en parane ikinä *yskii*
yski tarpeeksi, niin se loppuu... :roll:
Turbohaltija

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tulipa katsottua Vaolan synttärikeikan kuvat ja videotkin. Karmaisevaa todistusaineistoa allekirjoittaneesta, jälleen kerran :shock: Vaan näkyi siellä kuitenkin kivojakin immeisiä. :) Aarnelle kiitoksia, kamera oli käynyt taas kuumana!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Moikka

Taalla on ulkona lampoa nyt jotain 25, ja aurinko paistaa. Lahen rannalle moikka.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti: :shock:
Mitä ihmettä siellä pöydän alla oli? Jäinkö mä paljosta paitsi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja slam »

jospa jatkaisi lepäämistä ;) ruokoa vähän naamariin :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hooo.... eräskin ketju katosi just kun olin klikannu vastatakseni Ginalle, että sillä, mistä sanon etten mitään kerro, ei ole sitten niin mitään tekemistä Ginan ja mun keskinäisten asioiden kanssa. Muu juttu jonka lupasin pitää salassa. Ja äh.. senkin korostaminen oli vaan malliksi etten minä ehken ihan kaikkea privaa vuoda..
SikaMika

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onpas piristävää herätä kerrankin "aikaisin"! Laitoin kellon kiekaisemaan yhdeltätoista, nyt on ammutoimet suoritettu ja olen valmis uusiin seikkailuihin. Kaupungille pitäisi lähteä heilumaan, opiskelumateriaali on saapunut kirjakauppaan joten ainakin noudan sen pois kuljeksimasta.

Ihanan kiireetön olo, kun tietää ettei tarvitse lähteä illalla rypemään minnekään. Ja kun tietää, että huomenna saa aikaiseksi muutakin kuin kuorsausta ja kattoon syljeskelyä. Ugh, lähden liikenteeseen...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Työntäyteinen olo, kun iso kasa tiskejä puhdistuu. Minä kityilen ja astianpesukone pesee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Jasså, yöllä vilkaisin mitä on päivän mittaan palstalle oksenneltu, mutta rättiväsyneenä en jaksanut selata koko "sulkettua aihetta" läpi..
Oli se vielä hetki sitten olemassa, yritinkin siihen vastailla mutta sain viestin notta "vain moderaattoreilla oikeus kirjoittaa ko. foorumiin". Ja sitten kuuluikin vain "tsup", ja koko roska oli kadonnut!

Vittu, mokasin: menin laittamaan Pearl Jamin soimaan, ja nyt nyt mulla ei olekaan enää kiire kaupungille... :( :twisted:
Kid

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jyrki73 kirjoitti: Taalla on ulkona lampoa nyt jotain 25, ja aurinko paistaa. Lahen rannalle
Missä hemmetissä sä olet?
Tällä Helsingissäkin aurinko paistaa mutta taitaapi olla -1 astetta.
Tulispa jo lunta!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olisin halunnut kiittää Snapan viimeistä kontribuutiota samalla vieläkin jankuttaen oikaista käsitystään motivaatiostani, syistä ja seurauksista.. ehkä meilaan äijälle...
ninnithequeen

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Toistan taas itseäni: hemmetti tätä väsymystä :swirl:
Sain nukkua pitkään, melkein seitsemän tuntia, mutta silti, täysin vetämätön olo. Vitamiinit popsittu ja kahvia kiskottu kaksin käsin. Ääh.
kid kirjoitti: Tällä Helsingissäkin aurinko paistaa mutta taitaapi olla -1 astetta.
Tulispa jo lunta!
Missä sä auringon näät? Täällä se on visusti pilven takana piilossa.
Ja joo, sais tulla jo sitä lunta!!
Kid

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Missä sä auringon näät?
Keskustassa :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti: Missä sä auringon näät?
Vantaalla :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Missä sä auringon näät?
Keskustassa :lol:
No onhan täälläkin sinistä taivasta juu ja aurinkokin alkoi pilkahdella. Mä en huomaa kaikkea aamuärtymykseltäni...
Turbohaltija

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: :shock:
Mitä ihmettä siellä pöydän alla oli? Jäinkö mä paljosta paitsi?
Hyvä kysymys! En edes muista olleeni pöydän alla, mutta pakko kai uskoa kun kuvasta näkee....
Exsat

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sotkamossa. Eilen piti lähteä katsomaan HumpanpiNputtajia, mutta sohvalle asettautuminen koiutui kohtaloksi, uni tuli ihan yllättäen. Tänään mennään katsomaan mitä kivaa mies on keksinyt, vaikka hieman epäröivältä äsken tuntuikin.

Ruoaksi ajattelin tehdä possupihviä banaani-pekonikastikkeessa, alkuruoaksi fetasalaatti ja ekaksi jälkkäriksi uuniomenajätskiä. Ruokajuomaksi haettiin puNkkupullo. Toinen jälkkäri on sitten saunan jälkeen. :h:
ninnithequeen

Re: LosLauantaios

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
banaani-pekonikastikkeessa
:shock:

Selitäs vähän...nyt mun makunystyrät meni ihan kalpeeks...
Vastaa Viestiin