Mätkyt 2013

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pakko taas aloittaa, sain edelleen välituksen jälkeen samat 1100 mätkyä, vaikka tulot ei ole lisääntyneetkään. aika hyvin 22000 netolla? Ai niin ei mulla ookkaan omistusasuntoa jne. Suomessa tuetaan omistus ei vuokraaumista, ihan järjetöntä ostaa asuntoa kun ei sitä saa täältä mukaansa, paitsi tietysti että vanhuksena pitää muuttaa havumajaan vuokralle..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saisi pikkuhiljaa tulla päätös. Tai mitäpä väliä kun reissukin on tullut jo varattua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tule mätkyjä kun hoitaa verokortin muutokset verovuoden aikana. Ei ole kertaakaan tullut, eikä tule nytkään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palautuksia 802€, kanarian reissu 798€. Aika hyvin osui siis vaikka meninkin varaamaan matkan ennen päätöksen saapumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Ei tule mätkyjä kun hoitaa verokortin muutokset verovuoden aikana. Ei ole kertaakaan tullut, eikä tule nytkään.
Ei se aina ole näin yksinkertaista. Pyysin verovirkailijaa pari vuotta sitten selvittämään mistä ainaiset mätkyni johtuivat ja syy löytyi alhaisista koroista. Niihin on vaikeampaa vaikuttaa pitkin vuotta.

Mutta tänä vuonna ennätyksellisen minimaaliset mätkyt, muistaakseni jotain 26 erkkiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mätkyt 2013

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Ei se aina ole näin yksinkertaista. Pyysin verovirkailijaa pari vuotta sitten selvittämään mistä ainaiset mätkyni johtuivat ja syy löytyi alhaisista koroista. Niihin on vaikeampaa vaikuttaa pitkin vuotta.
Mun asuntolainassa korko vaihtuu kerran vuodessa. Kun palkkakin vaihtuu yleensä kerran vuodessa, niin ei samalla verokortilla koskaan pärjää koko vuotta.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin