Kiinnostava Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai duuniporukalla kittaamaan kaljaa? Sopii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Vitun typerää vääntää asiasta kahden ignorantin kanssa joilla joko a) ei ole asiasta mitään käytännön kokemusta tai b) ei mitään muistoja
Sun väittämä oli "Viittasin tähän ND:n harhakuvaan, että maailmasta löytyisi joku joka ei olisi kalleimmassa hintaluokassa vielä. Siis joku, joka on edes joskus töistä kuullut" ja kaiken muun käytettävissä olevan aineiston paitsi pertin omakohtaisen perttituloihin perustuvan perttimaailman perttikokemuksien perusteella 3/4 jengistä ei ole ylimmässä maksuluokassa, joten mä nyt tässä lähtisin siitä että ignorantti sulla on housuissas sen kakin lisäksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Liika töitä !

Mutta kuitenkin muuten: puss ja nuss !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ja yt:tä se pukkaa. Taas.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Joka korjaantuu puolitotuuksilla ja väärin lasketuilla laskelmilla?
Sopii taas osoittaa puolitotuus ja väärä laskelma faktoilla ja omilla laskelmilla, mutta taitaa olla vaan kivempi aivopieruilla prööt prööt prööt.
Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

exsu kirjoitti:Sä oot valinnut moottoripyörän ja sukelluksen.
Noup. Moottoripyöräily alkoi vasta kun sukellus loppui ja ne kamat oli myyty. Ei mun perse kestäis molempia mainittuja harrastuksia. Mopo ja kamat maksoi lähes 1:1 sen verran, mitä käytetyistä dyykkikamoista sai.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Stetson-Harrison veikkaus on, että korkeimmassa maksuluokassa maksu on n 10% todellisista kustannuksista.

Edit 2009 päivähoidon kustannus näytti olevan n 1500 kuussa

http://www.thl.fi/fi_FI/web/kasvunkumpp ... stannukset

Korkein maksu ilmeisesti 254 euroa?

Eli alle 20%:n jää.
Mulla on jopa ihan jonkinlaista faktaa tarjolla. Viimeisimmän laskun mukana Espoo ilmoittaa kokopäivähoidon kustannukseksi keskimäärin 1062€/kk ja täysi päivähoitomaksu yhdestä lapsesta on tänävuonna 264€, eli 24,9% keskimääräisistä kokonaiskustannuksista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ostin Ideaparkista popot, paidan ja farkut. Ihan must laittaa kohta päälle koko setti, kun haen vanhemman tytön päikystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sjoelta Treelle ihmettelemään Champions Cupia.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kymmenen pinnaa lisää liksaa. Kurjistettu jama * 1,1 = Kurjistettu jama.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Joka korjaantuu puolitotuuksilla ja väärin lasketuilla laskelmilla?
Sopii taas osoittaa puolitotuus ja väärä laskelma faktoilla ja omilla laskelmilla, mutta taitaa olla vaan kivempi aivopieruilla prööt prööt prööt.
http://www.stm.fi/sosiaali_ja_terveyspa ... paivahoito

"Seuraavista lapsista maksu on 20 prosenttia ensimmäisen lapsen laskennallisesta kokopäivähoidon maksusta. Perheen ensimmäiseksi lapseksi katsotaan aina nuorin päivähoitopalveluja käyttävä lapsi. Alin perittävä maksu on 24 euroa."

= Jos sinulla on kaksi lasta päivähoidossa niitten maksut eivät ole samat koskaan.
Joo, mutta maksuluokka on sama, vaikka toinen lapsi onkin halvempi. Se totuus, että vaikka molemmat vanhemmat olisivat täysipäiväisesti töissä, niin ei tartte kuin toisen tienata hiukan alle palkkamediaanin niin ei päädy täysmaksujen luokkaan. Saati sitten että olisi vain toinen töissä. Ei sun brainfartti yhtään sen todemmaksi muuttunut.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja yt:tä se pukkaa. Taas.
Sen näki jo naamakirjasta aamulla. Tsemppiä.
Kiitos, kiitos, mutta eihän mulla tässä hätää ole. Mulla on irtisanomissuoja, eikä tarvi osallistua neuvotteluihin. Tympii vaan tommonen ainanen päähän potkiminen, aina sama porukka saa turpaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:Onpa epäkiinnostava ketju.
Mietin just samaa harppoessani noita viestejä yli. Mietin miten tähän on tultu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ne on noi kukat ja mehiläiset.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Perjantai-illan kohokohta. (N)iilo (P)aasivirta katsoi aiheelliseksi lisätä minut oma-aloitteisesti fb-ystäviinsä. Henkilö, joka on joutunut esitutkintaan vaaleanpunaisen näkymättömän yksisarvisen pilkasta, on kyllä sellainen legenda, ettei paremmasta väliä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Xättiin sieltä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kiinnostava Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Xättiin sieltä!
En saatana jaksa. Heräsin jo neljältä ja odotan, että lamppu sammuu.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin