Tung ut Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eihän se mitään merkitse, mutta tein verottomana duunia työajalla, yksi työkaveri kärsi taas kipeästä niskasta ja migreenistä, vähän käsittelin yläselkää ja jo kivut hävisi, heitti ilmaisen leffalipun, ei se ollu siitä itekään maksanut mutta menen elokuviin kuitenkin..
Oon aiemminkin vähän helpottanu häntä, hauskaa että naisella voi olla hartiat kuin painijalla? Kyllä se käy ihan oikealla hierojallakin, mut en oo mitään aiemmin keneltäkään ottanu! Jaa että nautinko itse? Ehkä ekat 10 sekuntia, mutta täytyy pitää taitoa yllä, ollaan tunnettu yli kymmenen vuotta kuiteskin..
Kuulema uudessa töipisteessä ei oo kun yks vika..
En oo kertonu asiasta koskaan, mutta tehän ootte luottojengiä, enkä syö kuormasta.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Una momento..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Raskaita nää aikaiset Hullariherätykset.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

HP ei taida paljon poltella, kun ei rahakaan polttele taskuissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun pitäisi varmaan hankkia jotkut lukulasit tai jotain. Jo pari kertaa olen Kitinää selatessani vähän innostunut Vesperin uuden avatar-kuvan scrollautuessa näyttöön, että Vadim on vihdoin tehnyt kauan kaivatun paluun. Tarkemmalla katsomalla kuvissa ei kuitenkaan taida olla paljoa yhtenevyyttä: kaksi hahmoa punaisella taustalla vain.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Mun pitäisi varmaan hankkia jotkut lukulasit tai jotain. Jo pari kertaa olen Kitinää selatessani vähän innostunut Vesperin uuden avatar-kuvan scrollautuessa näyttöön, että Vadim on vihdoin tehnyt kauan kaivatun paluun. Tarkemmalla katsomalla kuvissa ei kuitenkaan taida olla paljoa yhtenevyyttä: kaksi hahmoa punaisella taustalla vain.
Oon nyt ehkä vähän loukkaantunut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilisen hattarapäivän vastapainoksi nyt sitten vitutuskäyrä nousee eksponentiaalisesti kohti kattoa. Ainoa lievennys on ostamani koripallo, jolla on kiva rullailla selkänikamia suunnilleen oikeaan järjestykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla tuli jotenkin vähän ikkis teitä taas :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Mulla tuli jotenkin vähän ikkis teitä taas :oops:
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
Niin mullakin sua !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuka olet, Dynamo? En voi varsinaisesti sanoa ikävöineeni sinua henkilökohtaisesti.
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mun pitäisi varmaan hankkia jotkut lukulasit tai jotain. Jo pari kertaa olen Kitinää selatessani vähän innostunut Vesperin uuden avatar-kuvan scrollautuessa näyttöön, että Vadim on vihdoin tehnyt kauan kaivatun paluun. Tarkemmalla katsomalla kuvissa ei kuitenkaan taida olla paljoa yhtenevyyttä: kaksi hahmoa punaisella taustalla vain.
Oon nyt ehkä vähän loukkaantunut.
Tämä on kyllä mielenkiintoista (tai sitten ei), mutta kirjoittaessani viestiäni tuli tosiaan mieleen, että ethän vain pahoita mieltäsi kontribuutiostani. Pohdin asiaa hetken ja tulin ikään kuin siihen tulokseen, että ei siinä viestissäni kyllä oikeasti ole mitään loukkaavaa, jos ei sellaista sinne oikein yrittämällä lukija itse konstruoi, ja annoin mennä. Toisaalta, koska asia siis tuli minunkin mieleeni, niin kiistatta jollain tasolla tunnistin viestini loukkaavuuspotentiaalin, vaikka en sitä sitten oikein analyyttisesti osannutkaan eksplikoida kovin vakavaksi. Ehkä näissä asioissa pitäisikin mennä enemmän se intuitiivisen ensireaktion kautta kuin liikaa älyllistävän analyysin. Tai siis pahoittelut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Ehkä näissä asioissa pitäisikin mennä enemmän se intuitiivisen ensireaktion kautta kuin liikaa älyllistävän analyysin..
Onko tämä sinun tapasi pyytää naiselta anteeksi? Ei kannata ihmelellä, jos mykkäkoulu jatkuu :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Luin että intuitiivisen erektion kautta. Ehkä kuppi teetä.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:Luin että intuitiivisen erektion kautta.
Tuo toimisi todennäköisesti paremmin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Luin että intuitiivisen erektion kautta.
Tuo toimisi todennäköisesti paremmin.
Niin, sitähän minäkin tuumasin että urpiaisen yllättävän miehekäs lähestymistapa tekee merkittävästi järkeä, mutta sitten petyin kuin luin uudestaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sama pettymys aina, kun Urpsu on kirjottanut johonkin sexiaiheiseen ketjuun, ja naisjaosto ryntää lukemaan toiveikkaana. Siellä on todennäköisesti jotain analyysiä aiheesta/aiheen vierestä. We are not amused.

Toisaalta, näinhän se jännitys pysyy yllä.
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:Sama pettymys aina, kun Urpsu on kirjottanut johonkin sexiaiheiseen ketjuun
:shock: Mä en tiennyt, että tämä on (vain, pääasiassa tai edes osin) seksiaiheinen ketju!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ehkä näissä asioissa pitäisikin mennä enemmän se intuitiivisen ensireaktion kautta kuin liikaa älyllistävän analyysin..
Onko tämä sinun tapasi pyytää naiselta anteeksi? Ei kannata ihmelellä, jos mykkäkoulu jatkuu :twisted:
Tässä voisi kyllä olla itsetutkiskelun paikka joo.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

urpiainen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Sama pettymys aina, kun Urpsu on kirjottanut johonkin sexiaiheiseen ketjuun
:shock: Mä en tiennyt, että tämä on (vain, pääasiassa tai edes osin) seksiaiheinen ketju!
No ei tämä kai alunperin ollutkaan, viittasin vain niihin ylipäänsä. Pieni erotiikka ketjussa kuin ketjussa piristää sairaspäivääni, joten knock yourself out.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tottakai tämä on seksiketju, olenhan kirjoittanut tähän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:Pieni erotiikka ketjussa kuin ketjussa piristää sairaspäivääni, joten knock yourself out.
Mun tekis mieli vääntää tähän jotain knock up -vitsiä, mutta taidan tyytyä sisäpiirivitsiin youtube linkin muodossa, nyt kun niitä taas innostuin tänne postailemaan :]

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tung ut Torsdag

Viesti Kirjoittaja So Hard »

It takes stand up to knock up.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin