Christine Havrilla Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

TaidaNpa poiketa tyttöjen kanssa uudessa Pikku Kakkosen puistossa tuolla ytimessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Absinttia? No tottakai.





Voi v....
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Halloweenin teemana kauhu. Jep, toteutui täällä, lapsivapaa viikonloppu meni kuunnellessa kolmen ihmisen kitinää, kaikki asioista, joihin mulla ei ole osaa eikä arpaa. Luovutin ja menin yhdeltätoista nukkumaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No ohhoh, olipas juhlat! Laitettiin taas rimaa vähän korkeamalle seuraavia kekkereitä varten. Kaikki meni hyvin, musiikki soi sinne 05:30 asti ihan kiitettävällä volumella. Kertaakaan ei tullut kukaan valittamaan, joten hommat meni hyvin. Tehtiin äänen eristykselle eritystoimenpiteitä jotka ilmeisesti tuotti tulosta!

Paikalla oli joku 35 ihmistä, joilla kaikilla vaikutti olevan vilpittömän hauskaa, juhlat vielä jatkuivat kun lähdin kotia päin. Paikat oli nättinä kun DecoTukoksen pojat kävi vähän laittamassa paikkoja, ja saatiin myös elävää taidettakin kun kuvataitelija ystäväni piirsi UV-väreillä taulua minun DJ- setin aikana.

Kaiken kaikkiaan kannatti nähdä vaiva ja stressata!!

Siinä vielä kehno räpsy decoista:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mukava kuulla!

Etukäteen olin kovasti epäileväinen, miten 35 hengen bileet kerrostalossa aamuun asti onnistuu ilman virkavaltaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Oikein hyvin meni. Tuo kommuuni on ollut monta vuotta tuossa ja on hyvissä kommunikaatioväleissä naapureiden kanssa. Asiaan tietty vaikuttaa myös se, että kovin moni ei päihtynyt alkoholista kyseissä tapahtumassa, joten täysin turha mielipuolinen huutaminen ja älämölö jäi uupumaan.

Jos miettii, että mitään ei hajonnut, kadonnut tai muutenkaan käynyt huonosti, en nähnyt edes kaatuneita juomia. Kukaan ei oksentanut, sotkenut tai sammunut . Kyllä, välilepoa otti ihmiset, mutta sitä varten oli varattu ihan erillinen tila.

Ja vielä hyvän mielen lisäksi käteen taisi jäädä erikoisboonuksena keikka ihan oikeissa reiveissä :) :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti: Asiaan tietty vaikuttaa myös se, että kovin moni ei päihtynyt alkoholista kyseissä tapahtumassa, joten täysin turha mielipuolinen huutaminen ja älämölö jäi uupumaan.
Oliko jotain muita aineita käytössä? Jos et halua kommentoida, niin ok.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ No mitäpä luulet?

Raskasta on, tarvitsisin tuplaviikonlopun!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Asiaan tietty vaikuttaa myös se, että kovin moni ei päihtynyt alkoholista kyseissä tapahtumassa, joten täysin turha mielipuolinen huutaminen ja älämölö jäi uupumaan.
Oliko jotain muita aineita käytössä? Jos et halua kommentoida, niin ok.
Kyllä oli ihmiset päihtyneitä, kukin tavallaan ja valtaosa vieläpä ihan silminnähden, aiheuttamatta silti harmia, sotkua tai meteliä. Mutta kuten usein olen sanonut, tuollaiset tapahtumat on yleensä aina rauhallisempia kuin ne missä alkoholi on pääosassa päihteenä.

Eilen käytiin itseasiassa yhden Barcelonan asukin kanssa keskustelua yöelämän eroista mitä tulee ihmisten humalatasoon, ja hän esitti ihan asiallisen havainnon paikallisen silmin: Siellä hyvä osa ihmisistä päihtyy satunnaisesti alkoholin lisäksi jostain stimulantista kun ovat ulkona, jolloin alkoholin negatiiviset vaikutukset eivät korostu läheskään niin vahvasti. Kyllä, ongelmatilanteita tulee tuolla kombinaatiolla myös, mutta perusjuhlija ei päihdy alkoholista niin vahvasti, ja sitä myöten silmiinpistävä sekava käytös uupuu katukuvasta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäsköhän mun alkaa vetää jotain kamaa. Alkaa toi viina vähän kyllästyttää nääs. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen ollut piittaamaton muista päihteistä paitsi kahvista ja parista Kohiba ja Monte Cristo -sikaarista 493 päivää, ensi viikonloppuna olen korjannut asiaa tai sitten olen vain vähän viisaampi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

No voihan muna. Ompun touchpad oikutteli, kursori liikkui miten sattuu eikä käytöstä tullut enää yhtään mitään. Käytin monta tuntia kaikenlaisiin korjailuyrityksiin, resetoin SMC:n, PRAM:n, kokeilin recovery-tilassa, kokeilin laturilla ja ilman, avasin ja tarkistin ettei akku ole turvonnut, jne.

Sitten törmäsin ohjeeseen että pitäis painaa jokaisesta touchpadin kulmasta yhtäaikaa.

Toimii taas ihan moitteetta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ens viikko toimistolla ja asiakkaan luona Jyväskylässä.
Seuraavalla viikolla pari päivää Ranskassa ja toiset pari Espanjassa.
Rasittavaa toi työreissaaminen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti:No ohhoh, olipas juhlat! Laitettiin taas rimaa vähän korkeamalle seuraavia kekkereitä varten. Kaikki meni hyvin, musiikki soi sinne 05:30 asti ihan kiitettävällä volumella. Kertaakaan ei tullut kukaan valittamaan, joten hommat meni hyvin.
Älyvapaalta toiminnalta tommonen kuulostaa, mutta ilmeisesti ei sitten häirinnyt naapureita. Meikäläinen olisi huomauttanut kahdesti ja soittanut sitten poliisit. Kaupungilla on riittävästi vuokrattavia juhlatiloja, jotta asuintaloja ei ole mitään tarvetta käyttää moiseen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Älyvapaalta toiminnalta tommonen kuulostaa, mutta ilmeisesti ei sitten häirinnyt naapureita. Meikäläinen olisi huomauttanut kahdesti ja soittanut sitten poliisit. Kaupungilla on riittävästi vuokrattavia juhlatiloja, jotta asuintaloja ei ole mitään tarvetta käyttää moiseen.
+1. Megakusipäisyyttä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos mietin työni kautta, niin onhan jokainen isompi kauppala täynnä kaupungin vuokrataloja, joissa vallitsee white trash todellisuus. Eli melua, perseilyä ja öykkäröintiä on koko ajan jossain huoneistossa, joten loppujen lopuksi kukaan ei koe asiakseen puuttua, koska on itse yhtä white trash. En tiedä oliko hämiksen bileet tällaisessa talossa, mutta luulen, että oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

sivustahuutaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:No ohhoh, olipas juhlat! Laitettiin taas rimaa vähän korkeamalle seuraavia kekkereitä varten. Kaikki meni hyvin, musiikki soi sinne 05:30 asti ihan kiitettävällä volumella. Kertaakaan ei tullut kukaan valittamaan, joten hommat meni hyvin.
Älyvapaalta toiminnalta tommonen kuulostaa, mutta ilmeisesti ei sitten häirinnyt naapureita. Meikäläinen olisi huomauttanut kahdesti ja soittanut sitten poliisit. Kaupungilla on riittävästi vuokrattavia juhlatiloja, jotta asuintaloja ei ole mitään tarvetta käyttää moiseen.
Laadukkaan äänentoiston sijoitteluun käytettiin vaivaa, subbari eristettiin rakenteista ja talon omaa optimoitua huonerajoitinta käytettiin hyödyksi. Kyseessä on iso asunto, niin huone jossa ääni oli ,sen seinänaapurit olivat samaa huoneistoa. Alakerran naapureille jaettiin puhelinnumero tai pyydettiin tulemaan käymään, seinänaapuri taisi käydä bileissä vieraana. Alakerrassa oli myös lappu missä yhteystiedot. Olohuoneen lattia, missä oli valtaosa ihmisistä+musiikki, pehmustettiin ettei töminää kuuluisi alakertaan. Monet juhlat, ei tosin tuollaiset, tuolla on ollut eikä koskaan ole valitettu, vaikka ihan normaalilla seudulla asunto sijaitsee, hyvin lähellä keskustaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos mietin työni kautta, niin onhan jokainen isompi kauppala täynnä kaupungin vuokrataloja, joissa vallitsee white trash todellisuus. Eli melua, perseilyä ja öykkäröintiä on koko ajan jossain huoneistossa, joten loppujen lopuksi kukaan ei koe asiakseen puuttua, koska on itse yhtä white trash. En tiedä oliko hämiksen bileet tällaisessa talossa, mutta luulen, että oli.
Väärin luulet, arvostettu vuokratalo jossa ihmisillä on kommunikaatiosuhteet kunnossa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Älyvapaalta toiminnalta tommonen kuulostaa, mutta ilmeisesti ei sitten häirinnyt naapureita. Meikäläinen olisi huomauttanut kahdesti ja soittanut sitten poliisit. Kaupungilla on riittävästi vuokrattavia juhlatiloja, jotta asuintaloja ei ole mitään tarvetta käyttää moiseen.
+1. Megakusipäisyyttä.
Musiikki ei soinu kertakaan volumella ettei voisi keskustella korottamatta ääntään, kiitos laadukkaan genelec järjestelmän ja hyvin konffatun huonerajoittimen ansioista.

Pakko vielä tarkentaa että asunnossa asuu aikamoinen muusikko-hifistelijä jonka kotivehkeillä juhlat pidettiin. Minä tarkkailin äänentasoja kokoajan, ja jos kukaan olisi soittanut, tekstannut tai tullut sanomaan olisi vedetty kriittisesti tasoja alas. Mutta kuten totesin, kokoajan volume pysyi tasolla ettei ääntä tarvinnu korottaa vaikka siinä ihan vieressä jutteli. Eihän tuolla koskaan saavuta mitään oikeiden reivien fiilistä mutta pitää ymmärtää missä ollaan. Ja tilaisuus oli siis psykeä ja kavereita-hengessä, missä pääpaino oli sosiaalisoinnissa.

Pahoitteluni jos jätin alunperin faktoja mainitsematta jolloin varmaan syntyi väärä mielikuva asiasta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:No ohhoh, olipas juhlat! Laitettiin taas rimaa vähän korkeamalle seuraavia kekkereitä varten. Kaikki meni hyvin, musiikki soi sinne 05:30 asti ihan kiitettävällä volumella. Kertaakaan ei tullut kukaan valittamaan, joten hommat meni hyvin.
Älyvapaalta toiminnalta tommonen kuulostaa, mutta ilmeisesti ei sitten häirinnyt naapureita. Meikäläinen olisi huomauttanut kahdesti ja soittanut sitten poliisit. Kaupungilla on riittävästi vuokrattavia juhlatiloja, jotta asuintaloja ei ole mitään tarvetta käyttää moiseen.
Laadukkaan äänentoiston sijoitteluun käytettiin vaivaa, subbari eristettiin rakenteista ja talon omaa optimoitua huonerajoitinta käytettiin hyödyksi. Kyseessä on iso asunto, niin huone jossa ääni oli ,sen seinänaapurit olivat samaa huoneistoa. Alakerran naapureille jaettiin puhelinnumero tai pyydettiin tulemaan käymään, seinänaapuri taisi käydä bileissä vieraana. Alakerrassa oli myös lappu missä yhteystiedot. Olohuoneen lattia, missä oli valtaosa ihmisistä+musiikki, pehmustettiin ettei töminää kuuluisi alakertaan. Monet juhlat, ei tosin tuollaiset, tuolla on ollut eikä koskaan ole valitettu, vaikka ihan normaalilla seudulla asunto sijaitsee, hyvin lähellä keskustaa.
Kuten sanoin: Naapurit eivät valittaneet, joten silloin heillä ei ollut valitettavaa. Kaikki siis kunnossa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Haemaeraemies kirjoitti:...kiitos laadukkaan genelec järjestelmän...
Jaa, genemiehiä. No kun huomioi eron musiikkimieltymyksissämme, niin ei liene yllättävää, että äänenlaadullisestikin ollaan eri leireissä :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Mikäs sinä sitten olet, infinitymiehiä ja JL audiot autossa? :)
Mä tiedän, että sun voi olla vaikea käsittää tätä, mutta mä en varsinaisesti ole merkkiuskovainen, vaan ominaisuudet merkitsevät mulle paljon enemmän, joten en tosiaankaan vanno minkään yksittäisen merkin nimeen. Tähän on tietysti lisättävä, että jotkin merkit pitää luotettavasti linjastaan kiinni ja toimittaa tasaisen varmasti sitä mitä odottaakin ja tarkkuutta palvovat hifistit tuntuvat kovasti tykkäävän ja arvostavan Geneä ja mitä noita hämiksen linkkejä on kuunnellut, niin istuu varmasti ko. musiikkityyliin.

Loppuun asti hiottua tarkkuutta tärkeämpiä mulle on tunnelma, äänen sävyt, etc, minkä puolestaan ei pitäisi olla mikään yllätys, jos on seuraillut mun tänne linkkaamaa musiikkia. Diggailen mielelläni analogimaailman sävykästä soundia ja siihen ei oikein istu kaiutin joka tuo siihen pakollisena liittyvät suhinat ja räksähdyksen liian voimakkaasti esiin, vaan mieluummin kaiutin joka on yläpään tarkkuudessa armollisempi, mutta soi lämpimästi ja toistaa soitinten sävyt kauniisti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9423
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:^ En minä sillä, itse kuuntelen mp3-tasoista musaa autoradiolla ilman vahvistinta. :)
mp3 on oikein hyvä tapa pakata musiikkia, jotta sen saa paremmin kulkemaan mukana, kunhan ei pakkaa liikaa. Niitä minäkin autossa ja töissä kuuntelen nykyään.

Ajattelin vain hieman avata tuota hifi maailman kahteen koulukuntaan jakautumista, kun et selvästikään ole siitä täysin tietoinen, vaikka sen selittäminen lyhyesti on kovin vaikeaa, kun rajat on niin häilyvät. Yksi tapa hahmottaa jakoa olisi ehkä jakaa sitä digitaalinen vs analoginen akselilla, joskaan jako ei ole niinkään kirjaimellinen kuin tyylillinen. Maailmasta kuitenkin edelleen löytyy putkivahvistimia ja levysoittimia, sekä musiikkiakin tuotetaan edelleen tai taas ihan puhtaasti AAA periaatteella, vaikka DDD tarjoaa takuuvarmasti puhtaamman äänen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Christine Havrilla Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aiheeseen liittyen katsoit varmaan tämän Pro Tools vihaajien dokkarin http://areena.yle.fi/tv/2050947
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin