pinkki-harmaa keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hmh, jos tyttöystäni olisi avioituvaa sorttia, ja itse myös, niin sain kyllä lisäsyitä harkita peliliikkeitä tehtäväksi, nimittäin:

Eilen neiti yllättäen soittaa illalla akrobatiatreenien jälkeen:

" Moi, onks sulla tekemistä? Et haluaisi tulla kotiin, pelaamaan GTA5:sta? Haluaisin katsella vielä lisää kun pelaat, jäi sunnuntailta pienet kitkut"

Neiti siis sunnuntaina erikseen pyysi ett jos pelaisin GTA:ta.. Uskomatonta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:^ Ja paikalla ei siis ollut piilokameraa? :)
Joo ei ollut piilokameraa :D

Kyll sitä itekin mietti että hetkinen, tää menee nyt aivan päinvastoin, yleensä kuulee valitusta että nainen ei anna pelata..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Illallismekon väri edelleen valitsematta. Kynnetkin pitäisi lakata, mutta sitä ei voi tehdä ennen mekkovalintaa. Kyllä on kuulkaa taas vaikeeta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harrasta epäsovinnaista out-of-box ajattelua ja valitse mekon väri kynsilakan mukaan. Kynsilakan taas saa valittua helposti pistämällä silmät kiinni ja kouraisemalla yhden putelin sokkona.


Juuri nyt märkänä unelmana alanvaihto kun vain keksisi sopivan homman mihin näillä vajailla staateilla kykenee ilman radikaalia elintason tippumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulikin kokomusta yllättäjä vasemmalta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kyseinen tätihän on näyttänyt aika monta kertaa "varoittavan esimerkin" lyhyen hameen käyttämisestä tuulisella säällä. Huomihuoraamista ja tekosiveyttä tuollainen mukamas peittely, kun kaikkihan on jo niin nähty. Ja joku muu kuin huomiohuora oppisi kerrasta.

Ei sillä, että mun persettä kaivaisi. Tyhmyys (ei siis sun - siitähän en mitään tiedä) se vaan kyllästyttää.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti: Olihan tuo aika "voi ei miten tässä kävi" tyylinen kuvio. Onneksi me miehet olemme yksinkertaisia tai sitten sallivia. :)
Mäkin olen aika salliva, jos tulee tällaisia eteen (tai taakse) :P

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jaahas, lento myöhässä. Luottaiskohan vai painuisko kuitenkin kentälle....

Edit: Finavian mukaan ajoissa, millähän viiveellä päivittyy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Kyseinen tätihän on näyttänyt aika monta kertaa "varoittavan esimerkin" lyhyen hameen käyttämisestä tuulisella säällä. Huomihuoraamista ja tekosiveyttä tuollainen mukamas peittely, kun kaikkihan on jo niin nähty. Ja joku muu kuin huomiohuora oppisi kerrasta.

Ei sillä, että mun persettä kaivaisi. Tyhmyys (ei siis sun - siitähän en mitään tiedä) se vaan kyllästyttää.
Hyvänen aika.
Eihän hyvämuotoisen pyllyn vilauttelussa ole mitään tyhmää.
Miinusta vain, ettei saa selvää onko tuolla sittenkin stringimalliset alkkarit vai olisiko helman heiluessa etupuolelta näkynyt myös "SE". Oleellista tuon tyyppisen hameen käytössä on, että "unohtaa" pikkuhousut kotiin. Paljastuksen jälkeen tekosiveä peittely on vain söpöä!

Sinä kun et kuulemma läheskään aina käytä rintsikoita (kannatettavaa), niin kerro nyt mun mieliksi ettet käytä pikkareitakaan hameen alla!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himskatti!

Päähän iski himo, haluan sängynpäädyn. Ja tietenkin se on rakennettava itse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Himskatti!

Päähän iski himo, haluan sängynpäädyn. Ja tietenkin se on rakennettava itse.
Muista rakentaa sellainen, että siihen saa käsiraudat helposti kiinni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olis pitänyt uskoa palveluntarjoajaa, lento myöhässä. Hetkellinen lentokenttäkuolema, onneks on edes kylmää valkkaria.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: pinkki-harmaa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Harmaata on toi v*tun operaattori, joka ei saa kuitua toimimaan kunnolla. Speedtesti antaa 2-50 megaa. Yhteys on purskeinen ja katkova alaspäin, ylöspän vakaa 10 Mbps. Stna.

Pinkkiä taas "Batman: Arkham Origins", jonka ostin itselleni isänpäivälahjaksi. Tuttua kamaa Arkham-veteraaneille, samoilla combat-muuvsseilla pärjää edelleen. Sitä ihmettelin, että 1-2 osista poiketen ensimmäistä kertaa kuva nykii isommissa taisteluissa ja hahmot menevät välillä toistensa sisään (!) - näin kävin ainakin Killer Croc-bossfightissa. Onko jäänyt devaajilla optimointi kesken vai onko yritetty repiä vanhasta raudasta liikoja? Rankkaisin tämän jonnekin "Asylumin" ja "Cityn" puoliväliin.

Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin