Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lääkäriaseman vastaava lääkäri (jäänyt nyt jo eläkkeelle), jonka kanssa toimin samassa työpaikassa us. vuosia luonnehti minua kerran "urheilulliseksi" ja toisen kerran "pitkäksi ja hoikaksi". Mikään ei viitannut siihen, että kyseessä olisi ollut sarkasmi. Mies ei myöskään ollut sokea tai dementti. Ikuiseksi arvoitukseksi jää, miksi hän sanoin näin. Hän oli tosin minua lyhyempi, eli ehkä se selittää pitkäksi luonnehdinnan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joskus lastensuojelutyön aikoina 3v. maahanmuuttajapoika tulistui mulle ja nimitteli pahimmalla keksimällään termillä: "Sammakkotätiiiiii!"

Ruumiinrakenteeseen liittyen ex-puoliso nimitti viikko takaperin "ällöttäväksi läskiksi". Erokilot ovat katsojan silmissä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kaverin entinen tyttöystävä, jolla on hyvä kirjo mielenterveys-ongelmia osasi kertoa minulle että " Sinä olet ihan pesunkestävä psykopaatti ,kykenemätön tuntemaan mitään oikeita tunteita tai ymmärtämään toisia ihmisiä"

Mielenkiintoinen tulkinta,varsinkin kun yleensä meikämanne nivotaan hyvin tunteellisen puolen tyypiksi, jolla on juurikin pelisilmää ihmisille.

Toinen ikuisuussuosikkini oli jehovan todistaja joka lähestyi väärällä hetkellä asematunnellissa. Hän totesi lopuksi minun olevan " Sellainen militantti-ateisti".

Aluksi olin ihmeissäni, mutta sitten reaktioi oli:
Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Näytätte olevan aika hyvissä väleissä. :o
Mussa on vaan niin paljon luovuttavaa kun oon niin hirrrrvee läski!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:"Sinä vaikutat helvetin tylyltä tyypiltä kunnes sinut oppii tuntemaan. Ja sitten paljastut tosi mukavaksi ihmiseksi"

Kuulin tämän luonnehdinnan jo parikymmentä vuotta sitten eräältä tytöltä illan päätteeksi. Jotenkin pisti ajattelemaan omaa itseäni ja suhdettani ympäristööni.
Nah, kyseessä on bitchy resting face. Kärsin siitä myös itse.

Mulle on sanottu "rohkea, itsevarma" jne silloin kun tunsin itseni todella avuttomaksi ja ujoksi. Samaten lukion lopussa kuultu "pelottava" on hauska. Leuhka on ehkä mielenkiintoisin ja omituisin kuvailu. Ymmärrän nämä kaikki; hyvä ryhti, pituus, suora katse ja bitchy resting face on sellainen yhdistelmä, että tuolla lailla voi ajatella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

En tiedä mikä niistä olisi omituisin, kun ne omituisimmat on olleet musta just parhaimpia ja ehdottomasti osuvimpia! "Sopivan renttu" erään tälläkin/sillä edellisellä palstalla vaikuttaneen Kelan tädin suusta on jäänyt päällimmäisenä mieleen.

Bubbling under: "Teillä on pojat jumalaiset vartalot" jonkun keski-ikäisen naisen suusta heitettyämme parhaan kaverini kanssa full monty -tyyppinen pöhöttynyt duetto laivan karaokehelvetissä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Hans Jörgen kirjoitti:"Teillä on pojat jumalaiset vartalot"
Buddhamaiset?


Mä olen kuulemma pelottava. En ymmärrä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei tule mitään varsinaisia omituisia kuvauksia mieleen mutta muutama vuosi taaksepäin lentävässä lautasessa (pystybaari) multa tuli yks äijä kysymään että oletko sä mies vai nainen? Kieltäydyin vastaamasta kysymykseen, omalla kohdallani väittäisin että se pitäisi olla erotettavissa kohtuullisen helposti. Se äijä hiiltyi siitä ja tivas vastausta, oli kuulemma lyönyt kaverinsa kanssa vetoa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Positiivistakin välillä! Sain postia, joka oli THL:n mukaan osoitettu "johtaville asiantuntijoille". Tarviin uudet käyntikortit!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Komia poika." :dumb:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vuosia sitten (silloin kun mulla oli vielä hiukset, olin tumma ja tulinen) enon häissä morsiamen suvun edustaja kävi varovaisesti siskolta kysymässä, että kuka toi ulkomaalainen on.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pari nelikymppistä naista kymmenisen vuotta sitten tultuani ulos ruokakaupan ovasta: "Ompas komea mies, ihan kuin poliisi, palomies tai taksikuski" :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei ole kukaan luonnehtinut :(
Mä taidan nykyään tuijotella niin itsekriittisenä omaan napaani, etten edes huomaisi tai kuulisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Vuosia sitten (silloin kun mulla oli vielä hiukset, olin tumma ja tulinen) enon häissä morsiamen suvun edustaja kävi varovaisesti siskolta kysymässä, että kuka toi ulkomaalainen on.
Vuonna miekka ja nakki eräs opiskelukaverini (nainen) oli kuullut, että hänet oli nähty ratikassa italialaisen näköisen miehen kanssa. Toivottavasti eivät tarkoittaneet italialaisen taskuvarkaan näköisen :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Intissä eräs lapin mies (olin Sodankylässä) sanoi mua "kauniiksi pojaksi". Ikuinen arvoitus on, mitä hän tarkoitti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Intissä eräs lapin mies (olin Sodankylässä) sanoi mua "kauniiksi pojaksi". Ikuinen arvoitus on, mitä hän tarkoitti.
Munarikasta pääsiäistä olisi ollut tarjolla. Ihan up yours -meiningillä nääs, eikä pelkästään exit only.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Intissä eräs lapin mies (olin Sodankylässä) sanoi mua "kauniiksi pojaksi". Ikuinen arvoitus on, mitä hän tarkoitti.
Munarikasta pääsiäistä olisi ollut tarjolla. Ihan up yours -meiningillä nääs, eikä pelkästään exit only.
Tämä ei kuitenkaan tullut esiin missään väijyssä kahdestaan, vaan hemmo oli enemmänkin tuohtunut. Veikkaan, että håmoksi haukkui joo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:kele:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Omituisin luonnehdinta, jonka olet kuullut itsestäsi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Älä huoli, expertit näyttää tältä.

Kuva
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin