Lauantai - teille kaikille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorvipäivää pukkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sorvipäivää pukkaa.
Vitun siat. Antaisitte ihmisten edes viikonloppuisin olla kyyläämättä!
Muuten missä haitarissa päiväsakko tai 50 sellaista liikkuu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nuori orhi mököttää, niin piti lähteä täyttämään puspuskiintiötä muualle. Onneks on kummitytön tytär, joka jaksaa pussailla :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sorvipäivää pukkaa.
Vitun siat. Antaisitte ihmisten edes viikonloppuisin olla kyyläämättä!
Muuten missä haitarissa päiväsakko tai 50 sellaista liikkuu?
Kiitos, maalaispossu. Tuohan riippuu ihan tuloista. Muistaakseni 6 juurosta aina kohti pilvipeitettä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sorvipäivää pukkaa.
Vitun siat. Antaisitte ihmisten edes viikonloppuisin olla kyyläämättä!
Muuten missä haitarissa päiväsakko tai 50 sellaista liikkuu?
Kiitos, maalaispossu. Tuohan riippuu ihan tuloista. Muistaakseni 6 juurosta aina kohti pilvipeitettä.
Vittu.
Syyttäjä esittää peräti 50 päiväsakkoa. 3 kk ajokieltoa. onko normaalia vaatimattomasta tavallisesta rattiksesta?
Lappuun saa näköjään itse piirtää tulonsa. Mikä on minulla vaikeaa kun säännöllisiä palkkatuloihin rinnastettavia ei paljoa ole. Jos ei siihen sävellä jotain, paperin mukaan sakottavat 2012 tulotason mukaan. Joten jos saan selville papereistani, että esimerkiksi tämän vuoden odotettu tulotaso on vähäisempi kuin 2012 (en vittu vieläkään muista minkä vuoden puolella viimeinen myrskytuho oli ja verotietoni eivät ole tulleet tai olen hukanna ne, tilaan uuden), niin voinko kirjoittaa lappuun oletetun keskimääräisen tämän vuoden kuukausituloni? Ja toimiiko vaikka ilman uutta verotietoa eivät voi tarkastaa. kuin jälkeenpäin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kunhan pystyt dokumentein osoittamaan tulosi muuttuneen, määräytyy päiväsakon hinta päivitetysti. Tuo 2012 on vain oletusarvo. Sanktiosi tulee taulukosta. Ainiin, kuka käski ajaa känässä :lol:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kunhan pystyt dokumentein osoittamaan tulosi muuttuneen, määräytyy päiväsakon hinta päivitetysti. Tuo 2012 on vain oletusarvo. Sanktiosi tulee taulukosta. Ainiin, kuka käski ajaa känässä :lol:
Aha, kunhan saan dokumentit niin räknään. Niin huono juopon muisti, etten tiedä koska viimeksi enempi rahaa sain, kuukausituloja en toki ollenkaan. Otan edullisemman vuoden ja jos viime vuosi oli niukempi, en kirjoita mittään, jos tää vuosi oli niukempi, laitan siitä arvion jonka pystyn todistamaan loppuvuodenkin osalta myöhemmin. Tosin kysytään nettotuloja, ja niiden arviointi on etukäteen hankalaa. Saatanpa laittaa kirjallisen vastineenkin jossa selitän.

Ja hei, en tarkoittanut ajaa kännissä, krapulakarhuvirhe!! Maksan yliarviointi! I'm not a criminal, I was just a little drunk!! (0,33 mg)
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Lauantai - teille kaikille

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

@ Zoo 2013 (C64-demoparty). Kavereilla on 9 entryä.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Vastaa Viestiin