Turbosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti: Jos mä noiden tulppien avulla oppisin soittamaan jotain musiikki-instrumenttia - jota nyt siis en osaa - halba hinta! :D
Avasin oman ketjun Elacien hankinnasta. Jos löytyisi muita tekemään sijoituksen seurana, niin voisi sen 10-15 hengen porukalla saada halvemmalla.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aivan ihanat tulpat. Eduksi mainittakoon etteivät koske korviin kuten pienikorvaisella jokaiset vaahtomuoviratkaisut. Hupikäyttöön ehdoton ratkaisu, jos olisi ammattilaiskäyttöä suosisin AA:n tilaamia mittatilausvehkeitä joiden hinta onkin sitten seitsenkertainen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
aimohaiku

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

aimohaiku kirjoitti:.. suosittelee kuulon suojaamista...
Kuva
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Uusi sänky raahattu kämpille. Kun yläkertaan viel jaksais sen tuoda.. ja kasata... ja vanhalle tehdä päinvastainen operaatio.

Muutakin tavaraa tuli. Äippä ku tekee koko kämpänsä uusiksi poimin minkä halusin ja vein kotio :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Turbohaltija

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Sannu kirjoitti:Mehän voidaan kohta perustaa "lenkkeilykerho", kun tuota Töölönlahtea taitaa kiertää vielä useampikin kityläinen. :)

Todellakin!!! Mä liikun kanssa Töölönlahdella kun täältä ulkoilemaan lähden!
Aivan, siitähän minäkin mennä viipotan harva se päivä, myös juosten.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Tervepä teille! Sunnuntaitöissä ja edelleen kanuuna päällä. Työt ei maistu, ei luista. Kotiin pitäis päästä ottamaan yks tasoituskalja. :beer:
ninnithequeen

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ruthlessboy kirjoitti:Tervepä teille! Sunnuntaitöissä ja edelleen kanuuna päällä. Työt ei maistu, ei luista. Kotiin pitäis päästä ottamaan yks tasoituskalja. :beer:
Tervetuloa vaan takaisin runkkareitten pariin! :D
tonttu8

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Työpäivä ohi. Ja onneksi koko saatanan vloppukin. Aion nukkua ensi yönä sata tuntia vähintään. :tiistai:
Enthu

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tampereella käyty teatterissa... voi jeesuksenperkele mä haluun lunta tai edes vähän valkoista maahan tänne rannikolle :!:
1108

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Tampereella käyty teatterissa... voi jeesuksenperkele mä haluun lunta tai edes vähän valkoista maahan tänne rannikolle :!:
Pieni infoisku, NÄSIJÄRVI on ihan oikeasti järvi. Ei MERI, joten se ei kuulu sanan RANNIKKO alueeseen.

PS: Samaan hommaan liittyy PYHÄJÄRVIKIN.
Runkkis

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Katsotaan uutiset ja sitten Thai-ruokaa lähiravintolasta... hmmm. TV-ateria...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palattu maanseutumatkalta..
Terveenä ja sielunvoimissa? Minkä sielun?
Avataan TV sekoituslaatikko, ei lahtikko..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kauheasti ne antaa kaikenmaailman monisteita koulussa, vei nimittäin aika hyvin aikaa kaikkien papereiden rei-ittäminen ja laittaminen mappeihin. Löytyipä pari äärimmäisen tärkeää paperia ja sopimusta *pyyhkii tuskanhikeä pois* joita olin etsinyt jo pari päivää.

Eräs tärkeä osa yhtä tärkeää projektia tuli kuin ihmeenkaupalla tehtyä.

Nyt voin hyvällä omatunnolla pulahtaa kylpyyn ja relaxata siellä.

Huomisesta on tulossa kiva päivä. Menemme äidin kanssa shoppailemaan, viimeksi ollaan tehty jotain äiti-tytär -juttuja keväällä Hampurissa.
Edith

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näh, mulla on teetä, mansikkamehua ja kahdenlaisia keksejä, mutta silti en vaan saa luettua. Edes muumikirjaa. Mutta puolustuksekseni on sanottava, että tuo Pappan och havet on niistä tylsin. Ens viikonloppuna juon kyllä oluen.
Turbohaltija

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Ens viikonloppuna juon kyllä oluen.
Aika radikaali unelma! :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sain sitten viimein pitkän venkoilun jälkeen käytyä siellä kämpillä vääntämässä jotain. Ahistaa kun ei hommat oikein toimi.
Ja muuttoautossani on kuulemma vielä kesärenkaat. Jee. Toivottavasti siihen ilmaantuu talvikumit ennen huomisiltaista puuduttavaa ajomatkaani.
Jos näette maanantai-torstai välisenä aikana isoa kirkuvanoranssia mersua Iisalmi-Heinola-Lahti-akselilla niin varokaa. Ratissa olen todennäköisesti minä.

Vielä viikko ja sitten on hommat järjestyksessä, toivoakseni. Vielä sen kun jaksaa. Ja lauantaina alkaa iloinen 7:n päivän työputki, se vituttaa jo valmiiksi. PRKL.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun ihana, kiltti, täydellinen mieheni vei meidät ulos syömään. Ruoka oli loistavaa, punaviini ihanaa ja seura kaikkein parasta :h:
Liekö murusella huono omatunto kun pitää olla seuraavat 4 yötä töissä?

Itis oli hieno joulukoristeissaan, ja siinä, ettei siihen aikaan illasta enää ole porukkaa nimeksikään. Voi kökkö, mä haluun jouluostoksille jo!!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Seksi tuntuu erittäin hyvältä pitkähkön selibaatin jälkeen, olkoonkin että kyseessä oli vain soolosuoritus. Miltäköhän seksi tuntuisi, jos sitä harrastaisi toisen ihmisen kanssa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Seksi tuntuu erittäin hyvältä pitkähkön selibaatin jälkeen, olkoonkin että kyseessä oli vain soolosuoritus. Miltäköhän seksi tuntuisi, jos sitä harrastaisi toisen ihmisen kanssa?
Aika liukasta ja hikistä hommaa se tais olla.. muistaakseni. Vai sekotankohan mä ny taas...
nokkaelain

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Taas tämä helsinginreissu venähti maanantain ja työpäivän puolelle. Ja työpaikan pikkujouluihinkin unohdin ilmoittautua; eipähän sitten ole kaksia peräkkäisinä päivinä.
Edith

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti:Taas tämä helsinginreissu venähti maanantain ja työpäivän puolelle. Ja työpaikan pikkujouluihinkin unohdin ilmoittautua; eipähän sitten ole kaksia peräkkäisinä päivinä.
IRL pikkujouluineen ja muine lieveilmiöineen on niin yliarvostettua. Käytät myös muuten ihailtavan paljon aikaa kityilemiseen vieraillessasi IRL-kavereiden luona. Ansaitsisit diplomin. *muistaa, että on myös elcosmicolle melkein luvannut Hyvä veronmaksaja -diplomin ja tajuaa, että näin joulun kaupoista löytyisi myös valikoimaa askartelutarvikkeissa*
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti:Miltäköhän seksi tuntuisi, jos sitä harrastaisi toisen ihmisen kanssa?
En suosittele. Sen jälkeen ei voi ajatellakaan muuta, kuin sitä mitä tapahtui sen toisen kanssa. Työt kärsii, ajatus jää jumiin, kummallinen virne vain naamalla, kumma kutinaa munasarjoissa ja sellainen olo, ettei paikoillaan pysy. Voi aiheuttaa myös riippuvuutta. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nokkaelain

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti: IRL pikkujouluineen ja muine lieveilmiöineen on niin yliarvostettua. Käytät myös muuten ihailtavan paljon aikaa kityilemiseen vieraillessasi IRL-kavereiden luona.
Pikkujouluissa olisi kuitenkin ollut ilmaista jouluruokaa, halpaa viiniä (ja työkavereiden hehkeää seuraa).

Ja täytyyhän tässä kityillä kun tuo kaveri vaan irkkaa, on Messengerissä tai muuten vaan kirjoittelee (netti)naisystävilleen.
Edith

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Ja täytyyhän tässä kityillä kun tuo kaveri vaan irkkaa, on Messengerissä tai muuten vaan kirjoittelee (netti)naisystävilleen.
Viehättävää. Jos mulla ei ois tätä vitun kirjaprojektialustusta, veisin sut vastaväitteitä kuuntelematta baariin. Mutta kun on.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Seksi tuntuu erittäin hyvältä pitkähkön selibaatin jälkeen, olkoonkin että kyseessä oli vain soolosuoritus. Miltäköhän seksi tuntuisi, jos sitä harrastaisi toisen ihmisen kanssa?
Aika liukasta ja hikistä hommaa se tais olla.. muistaakseni. Vai sekotankohan mä ny taas...
Sekoitat. Kyllä kuvaamasi toimenpide viittaa ensisijaisesti vastentahtoisen koiran pesemiseen. Sekin tosin sujuu paremmin kahden ihmisen toimesta.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin