Turbosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

irmelianneli kirjoitti:Aika liukasta ja hikistä hommaa se tais olla.. muistaakseni.
Mä voin tarjota sulle miellyttävämmän kokekemuksen. Lupaan, että toimitus ei kestä kahta minuuttia kauempaa ja takaan, ettet edes tunne mitään. Se on siistiä puuhaa se.
santtu

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja santtu »

Kyllä seksi kahdestaan aina miehen sukupolvelta toiselle siirtämän ajatuksen hauesta kastraatiopelon kantajana voittaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustaenkeli kirjoitti:En suosittele. Sen jälkeen ei voi ajatellakaan muuta, kuin sitä mitä tapahtui sen toisen kanssa. Työt kärsii, ajatus jää jumiin, kummallinen virne vain naamalla, kumma kutinaa munasarjoissa ja sellainen olo, ettei paikoillaan pysy. Voi aiheuttaa myös riippuvuutta.
Toi kuulostaa niin kamalalta, että taidan pysytellä vain näissä yksilösuorituksissa. Varsinkin, kun humalaisen miehen yllätyssuudelma vei eilen jo jalat alta. Enemmästä ois varmaan mennyt taju.

Hikistä ja liukasta... tulee ihan kylpyammeen pesu mieleen, eroottisia väristyksiä minä kyllä siitäkin saan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti: Enemmästä ois varmaan mennyt taju.
[/color]
Todennäköistä tuokin.
Seksi on vaarallista kahdestaan.
Vaikka silloin voikin leikkiä hengenpelastusta ja elvytystä...

Toivottavasti olit niin ihastuttava, että se soittaisi vielä, tai jotain!
Vaikken varsinaisia tajunnantason häiriöitä kohdallesi toivoisikaan... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Gina

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Haluuko joku tehdä tänne kityyn mies-suomi-mies sanakirjan? Tiedän että naiset osaa olla moniselitteisiä mutta kun se ei onneksi ole mun ongelma. Mutta mitä ihmettä nuo miehet meinaa? Olen ihan ymmälläni. :shock:
aimohaiku

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Loistava elokuva, "Tyttö sinä olet tähti". Menkää katsomaan. :)
Viimeksi muokannut aimohaiku, 21.11.2005 8:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olipa kiwa päivä. Aamulla oli krapula ja muuten vaan kiukutti (enimmäkseen rahatilanne ja se auto-jutska). Sitten päätin ryhdistäytyä ja juhlin hiukan eri tavalla syniäni, kuin yleensä. Menin siskoja moikkaan ja ostin matkalla kekkanaa, jädeä ja leffan Dogma. Katseltiin Dogma:a ja syötiin kekkanoita&jädeä, kissanpennutkin olivat kasvanee huimasti :D

Leffan jälkeen menin suosikkibaariin Ogeliksen J:n ja J:n morsion kanssa. Siellä Maidenit ja muut hevit olutta ja Ginger Alea kitatessa. Paarissa oli ihan kiva blondi-tsiksikin, mutta jutut jäi väliin kun krapula vaikutti vielä motoriseen liikuntakykyyni aukoa suuta, joten päätin jättää väliin heruttamisen.

Pari tuntia riitti ja sitten kyyditsin heidät himaan. Kotona on Maidenia sekä Sentencediä, jonka t-paita on ollut koko päivän päällä. Nyt tekisi vain mieli kuunnella IM:n herkempiä biisejä ja hengailla koneella, mutta nukkumatti sekä herätyskello kehoittavat menemään bunkkaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustaenkeli kirjoitti:Toivottavasti olit niin ihastuttava, että se soittaisi vielä, tai jotain!
Mä olin ihana ja hurmaava ja täydellinen, mutta ei ole soittoa kuulunut. Mikä lie krapulapäivä ihmisillä tänään. En pidättele hengitystäni odotellessani. Niin ihania kuin humalaiset miehet ovatkin, niin aika epäluotettavia eikä niitten muistikaan oikein pelaa seuraavana päivänä.



Dumari-mussukalle oikein isot synttärionnittelut vielä näin myöhään illalla. On sentään vielä just ja just oikea vuorokausi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen pitkästä aikaa todellakin taas tilassa, josta kityriippuvuus ei helpolla pahemmaksi mene. Nytkään saa tätä näköjään suljettua niin millään. Onneksi huomiseksi on muutakin ohjelmaa kuin pelkkää kotona istumista.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti:Onneksi huomiseksi on muutakin ohjelmaa kuin pelkkää kotona istumista.
Missäs aattelit istua?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

mustaenkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Onneksi huomiseksi on muutakin ohjelmaa kuin pelkkää kotona istumista.
Missäs aattelit istua?
Ainakin luennoilla, kirjastossa ja kuntopyörässä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ninnithequeen kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:(...)
No kerro nyt ees kumpaa sukupuolta olet. Me pohditaan päämme puhki sätissä :)
No on teillä keskustelut siellä chatissanne! Mihinkäs lopputulokseen päädyitte ja millä perusteella?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Koska ketjut katoilevat alta aina just kun tämä tulee esille:

Kun olen sanonut Ginalle PUOLUSTAUTUAKSENI että tiedän hänestä(KIN) asioita joita en yksityisjuttuina paljasta, en ole tarkoittanut sillä vihjailla että "meidän" "välillämme" olisi "sillai" tapahtunut jotain. Kun ei ole. On sitä nyt helvetti muitakin priva-asioita, kiero mieli joka tuonkin luulee "sillai"-vihjailuksi.. itsellä ei sellaista tarkoitusta.

Sillä Ginan jutulla, johon viittaisin ei ole sitten niin MITÄÄN tekemistä Ginan ja minun keskinäisten asioiden kanssa. Muu asia jonka lupasin salata. Tuliko nyt varmasti selväksi? Ja vielä kerran: tarkoitus oli sanoa että tiedän monesta yksityisasioita ja en paljasta niitä, vastineena siihen kuin minua sellaisesta syytettiin.

Mut joo.. minulle saa toistaen ja toistaen kaataa paskaa päälle, mutta jos minä puolustaudun, se onkin "jankkausta". Vitun ylimieliset kieroilijapaskiaiset!

Ja tokaks.. se oli EXAT joka äsken halusi puhua köh.. jostakusta kukkaisilmaisuin, en minä. Hauku nyt Exat, pliis.
Enthu

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Tampereella käyty teatterissa... voi jeesuksenperkele mä haluun lunta tai edes vähän valkoista maahan tänne rannikolle :!:
Pieni infoisku, NÄSIJÄRVI on ihan oikeasti järvi. Ei MERI, joten se ei kuulu sanan RANNIKKO alueeseen.

PS: Samaan hommaan liittyy PYHÄJÄRVIKIN.
PÖLÖ... en tarkottanu et Tampere on rannikkoa...olin juuri palannut Helsinkiin
*vääntää rautalangasta* :P
tuulenpuiska

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mitvit? Mikä päivä tänään on? Sunnustai ei loppunutkaan? Jouduimmeko aika-anomaliaan ja aika on vääristynyt?
Aito_Johanna

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti:Koska ketjut katoilevat alta aina just kun tämä tulee esille:

Kun olen sanonut Ginalle PUOLUSTAUTUAKSENI että tiedän hänestä(KIN) asioita joita en yksityisjuttuina paljasta, en ole tarkoittanut sillä vihjailla että "meidän" "välillämme" olisi "sillai" tapahtunut jotain. Kun ei ole. On sitä nyt helvetti muitakin priva-asioita, kiero mieli joka tuonkin luulee "sillai"-vihjailuksi.. itsellä ei sellaista tarkoitusta.

Sillä Ginan jutulla, johon viittaisin ei ole sitten niin MITÄÄN tekemistä Ginan ja minun keskinäisten asioiden kanssa. Muu asia jonka lupasin salata. Tuliko nyt varmasti selväksi? Ja vielä kerran: tarkoitus oli sanoa että tiedän monesta yksityisasioita ja en paljasta niitä, vastineena siihen kuin minua sellaisesta syytettiin.

Mut joo.. minulle saa toistaen ja toistaen kaataa paskaa päälle, mutta jos minä puolustaudun, se onkin "jankkausta". Vitun ylimieliset kieroilijapaskiaiset!

Ja tokaks.. se oli EXAT joka äsken halusi puhua köh.. jostakusta kukkaisilmaisuin, en minä. Hauku nyt Exat, pliis.
Gattaca hei, ei ketään kiinnosta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Turbosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MINUA kiinnostaa kun minusta annetaan VIELÄ mulkumpi kuva kuin oikeasti olen :(
Vastaa Viestiin