Naamantai!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Joulukuu on avattu, ja niin on joulukalenterin luukkujakin. Olinpas eilen otettua poikaystävää kun neiti toi DIY- joulukalenterin joka pohjautuu heidän sukutraditioon. Melkein joutui herkistymään.. Muutenkin oli viikonlopussa niin paljon rakkautta että oksat pois.

Kelpaa hymyillä sorvilla taas <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä täyttelin kans itse yhden kalenterin, luukuista paljastuu pääasiassa yhteistä tekemistä, vaatteilla ja ilman. Oma kaltsukin on huikee, ihan valtavia täytesuklaamöykkyjä joka päivälle, ja kerrankin hyvää kalenterisuklaata!

Eiliset irkkubaarin kantsusynttärit tuntuu valvomisena päässä. Vaan olipa hilpeät kekkerit!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Olinpas eilen otettua poikaystävää kun neiti toi DIY- joulukalenterin joka pohjautuu heidän sukutraditioon. Melkein joutui herkistymään.. Muutenkin oli viikonlopussa niin paljon rakkautta että oksat pois.
Täytyy kyllä ihailla sun heittäytymis- ja riskinottokykyä. Vaikutat ihan umpirakastuneelta neitiin, joka kuitenkin haluaa pitää useamman poikaystävän. Mulla ei riittäisi moiseen kiviä, pakostakin pysyisi emotionaalisesti etäisenä suojellakseen itseään. Toivotaan että et polta näppejäsi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Toivotaan että et polta näppejäsi.
B the Pessimist sanoisi, että toivottavasti on hyvät rasvat kun näpit palaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Olinpas eilen otettua poikaystävää kun neiti toi DIY- joulukalenterin joka pohjautuu heidän sukutraditioon. Melkein joutui herkistymään.. Muutenkin oli viikonlopussa niin paljon rakkautta että oksat pois.
Täytyy kyllä ihailla sun heittäytymis- ja riskinottokykyä. Vaikutat ihan umpirakastuneelta neitiin, joka kuitenkin haluaa pitää useamman poikaystävän. Mulla ei riittäisi moiseen kiviä, pakostakin pysyisi emotionaalisesti etäisenä suojellakseen itseään. Toivotaan että et polta näppejäsi.
Näpit palaa aina, kyse on vaan mistä kohtaa levyä. Edelleen joutuu toteamaan että ei ole koskaan aiemmin ollut tämän asteista rehellisyyttä missään parisuhteessa, hyvä jos ihmissuhteessa yleensäkään. Jos neiti elämästäni poistuu, en todellakaan usko että se on noiden 2 takia, vaan ihan jostain muusta syystä sitten. Mutten jaksa tuota asiaa velloa, pidän kivaa niin kauan kun sitä riittää ja ei mikään ahista.

Vähemmän tästä ratkaisusta on ollut päänsärkyä mitä yhdestäkään aiemmasta normaalista suhteesta. Ehkä ne perinteiset parisuhteet ei ole mua varten.

EDIT: Kyllä, olen rakastunut neitiin, ja kyllä, minulla on kiviä katsoa kortit loppuun asti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäisenä kun tulin työpisteelle tänä aamuna niin lyötiin pullo viinaa käteen, tässä on nyt jotain mätää.

Tosin Killepitsch kuulostaa mielenkiintoiselta alkoholijuoman nimeksikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei vieläkään yhtään pikkujoulua saa nahdä tuleekokaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja saira »

Joululahja-aineksia haettu, tänään pitäis taas jatkaa lahjojen tekoa.

Hiukan jänskättää miehen tuleva operaatio. Sunnuntaina se olis. Mä vaan toivon, et soittavat leikkauksen jälkeen mulle, et mulla on mahdollisuus saada unta. Kuitenkin aikataulu päivälle on sellainen, et veikkaan etteivät leikkauksen jälkeen herättele miestä, vaan antavat nukkua aamuun saakka.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Missä Dave on? Mä olen vähän aikaa poissa ja täällä alkaa heti rivit rakoilla. Kesäreissun aikana katosi Masa ja nyt ei Daavidia näy eikä kuulu. Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta Kitinä kyllä Davea kuin... kuin..., no Kitinä ei oikein vertaudu mihinkään, mutta siis Kitinä ei välttämättä kestä ND:n poissaoloa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Missä Dave on? Mä olen vähän aikaa poissa ja täällä alkaa heti rivit rakoilla. Kesäreissun aikana katosi Masa ja nyt ei Daavidia näy eikä kuulu. Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta Kitinä kyllä Davea kuin... kuin..., no Kitinä ei oikein vertaudu mihinkään, mutta siis Kitinä ei välttämättä kestä ND:n poissaoloa.
Poissaolon kesto ei oikein enää viittaa lomareissuun, joten epäilen vahvasti kaulinteoriani olleen todenmukainen.

Kyllähän se vaffasti siltä näyttää, että Daven poistumisen jälkeen homma menee nibahomearskailuksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Siis onko jykeväleukainen pieni lääkäri kuollut perheväkivallan uhrina pääkaupunkiseudulla kuukauden sisään?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ Siis onko jykeväleukainen pieni lääkäri kuollut perheväkivallan uhrina pääkaupunkiseudulla kuukauden sisään?
Daven viimeinen/viimeisin viesti Lähetetty: 08.11.2013 22:18

Tilannehuone:

Espoo 08.11.2013 22:42:40 ihmisen pelastaminen, muu

hmmm...
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ette nyt pelottele!!1

Terkkuja Kuopiosta! :yo:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuopijossa on kyllä ilonaiheet harvassa, tai ainakin oli..
Tähän voi sanoa että harvassa on kypsiä..
Ainakin yhtä tylsää kuin Tampereella vähintäin..
Vaikka eipä Helsingikää ole vallan vallaton juhlapaikka..
En väitä Turkukaan sen parempi olisi..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei tämä palsta nyt hemmettisoikoon mikään liivijengi ole, josta erotaan tai tauotellaan vain kuoleman suudelmalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tai sit ND lähti Japaniin TV kisailuun !
http://www.dailymotion.com/video/x12x3h ... takuya_fun
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä juu todennäköisintä on se, että Dave on taas jäännyt kiinni Kitinöinnistä, ja saatuaan kaipaamaansa piiskaa koettaa taas olla kuuliainen aviomies jonkun aikaa. Mutta onhan sillä sen verran ollut myös itsetuhoisuuteen viittaavaa impulsiivista käyttäytymistä, että toki myös vähän huolettaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti:Kyllä juu todennäköisintä on se, että Dave on taas jäännyt kiinni Kitinöinnistä, ja saatuaan kaipaamaansa piiskaa koettaa taas olla kuuliainen aviomies jonkun aikaa. Mutta onhan sillä sen verran ollut myös itsetuhoisuuteen viittaavaa impulsiivista käyttäytymistä, että toki myös vähän huolettaa.
Se Daven "born to be mild" allekirjoitus jotenkin tiivistää mielikuviani miehestä.. Ja aina kun joku veistelee vitsiä ett hehheh, davea taas käskytetään kotona, niin herään tajuamaan että on _oikeasti_ ihmisiä joilla ei ole sitä omaa määräysvaltaa, koska puoliso. Siis että ei voi pelaa, surffaa tai tehdä mitä haluaa mitä katsoo voivan tehdä muita vahingoittamatta.

Ja aina mun ilme on aina tämän tajutessa about:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ehkä palstalle saataisiin imua ja uusi kevät sloganilla: kitinä - live slow, die young.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ehkä Dave on jatkanut taantumista. WanhastaPervosta NuoreksiDaavidiksi, joten seuraava vaihe voisi olla tuo äskettäin rekkautunut KoliikkiVauva?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Die young be famous ever after?
Oliko Dave jo 28? ei kannata silloin enää 27-vuotiaana syntyivät suurimmat tahdet James Dean jo 24-vuotiaana? Kuole nuorena? Saat kauniin ruumiin.
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Dave hykertelee ja kihertelee vahingoniloisena itsekseen kun salaa lukee kuinka kitinä spekuloi tätä katoamista.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:Dave hykertelee ja kihertelee vahingoniloisena itsekseen kun salaa lukee kuinka kitinä spekuloi tätä katoamista.
Täysin mahdollista, suorastaan toivottavaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kottarainen kirjoitti:Öö, Dave, impulsiivisuus ja itsetuhoisuus on aika haastavaa yhdistää samaan lauseeseen.

Tai mun sarcasm o'meter on taas epäkunnossa.
Katos joo, kyllähän se tavallaan hullulta kuulostaa. Olin kuitenkin tosissani, ja arvioni liittyi ehkä enemmän Daven jonkinsorttiseen alkoholiongelmaan: selvänä tasainen mutta kupin kumoutuessa kitaan tempaukset kovenevat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naamantai!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Dave hykertelee ja kihertelee vahingoniloisena itsekseen kun salaa lukee kuinka kitinä spekuloi tätä katoamista.
Täysin mahdollista, suorastaan toivottavaa.
Mietin sellaista, että kun me tässä riittävän tarmokkaasti ja värikkäästi spekuloidaan poissaolon syytä, ei se Dave malta pysyä poissa kommentoimasta.

Kun kerran palstalla ei mitään nytkään tapahdu, jatkan spekulointia ja veikkaan Daven jääneen vaimolleen kiinni palstailusta (ja kaikista paljastuksistaan) siinä määrin, että hänen täytyy ensin odottaa, että pöly laskeutuu. Rekkautuu sitten uudella nimimerkillä, jos uskaltaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin