Itsariperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sepä se. Vois viedä kynttilän haudalle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvi on loppu ja täällä on kylmä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Junassa matkalla edustamaan itään, neidin äitee täyttelee pyöreitä vuosia niin menossa edustamaan ja esittelemään itsensä suvulle.

Loistava pössis, räppi soi kuulokkeissa, neiti etsii synttärikorttiin runoa ja maailma on aika mallillaan.

Tässä teille nautittavaksi eräs hienoiten tehty video aikoihin. Kuvaus, editointi, graffiti, kaikki on kaikki aivan huipputasoa. Melbournessa oleva tehdashalli, ja Ironlak - niminen maalifirma toimitti maalit.

Videon lopusta löytyy varmasti yksi suurin yksittäinen maalaus mitä on tehty.

Hieno, hieno video!

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joka viikonlopun tuplajuhlat alkaa tuntua olemisessa. Oon tullut vanhaksi. Ensi viikonloppuna vielä tuplat, sitten oonkin ihan valmis muutaman viikon lomalle. Phuuuh.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mietin eka miksi ihmeessä itsari = itsemurha. Mut ehkä tuolla tarkoitettiinkin jotain ihan muuta ottaen huomioon mikä päivä tänään on. Että en sitten rasvaakaan köyttä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:...natsitorttuja.
Himoitsin näitä tänään, mutten viitsinyt vain itselleni leipoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Oisit leiponut mullekin !

Hiltikin toivotti hyvää itsenäisyyspäivää punaisen työsuhde Audinsa ZZ#-3## voimin. Ajeli vaihtelevalla nopeudella ja ohitti 3 kertaa välillä Koskenkylä - Sipoonlahti ja joka kerralla takaisin eteeni reilun 5 metrin päähän -> kurat silmilleni. Vapaata tilaa olisi ollut muutama sata metriä eteenkin päin. 2 ensimmäistä kertaa jatkoi jonkin aikaa kovempaa vauhtia kuin mitä ajelin, mutta kolamnnella tiputti oman vauhtinsa noin 10 km/h:lla, joten päädyin ohittamaan tuon samantien. Ei näkynyt enää. Ilmeisen kivaa mainostaa tuolla tavalla firmaansa autolla, jossa lukee puudelin kokoisin kirjaimin HILTI. :kele:

Hyvää itsenäisyyspäivää teille kaikille !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

wat 128km ajettu, aika nöyrää poikaa oli ajurit Koskenkylästä Kouvolaan jyristeltiin 50km pitkässä harvassa jonossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kottarainen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mietin eka miksi ihmeessä itsari = itsemurha. Mut ehkä tuolla tarkoitettiinkin jotain ihan muuta ottaen huomioon mikä päivä tänään on. Että en sitten rasvaakaan köyttä.
Hetken mietin itsekin onko tuo liian mautonta, mutta kun se vaan tuli.

Kitinässä ei aihe ole kuollut keskultelulta, ainoastaan totettajayksilöt eivät voi enää osallistua keskusteluun.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä ei hyvä juttu ole jos pressan gaalassa parasta oli Loirin esitys? :? :evil: En ole pitänyt Loirista koskaan enkä häntä komppaa tai muuten kannusta millään tavoin. Kyllä ei kuulostanut hyvältä persidentin ja Hauki on valinnat, tai eivät ainakaan minua koskettaneet. Ensi vuonna pönötys ja pitkät hameet takaisin! Eija_Riitalle sitten joku uus
i kolttu tai kokovartalokortsu päälle? Ihminen ei usko kun vanhenee että pitäisi alkaa tekemään enemmän vaikka pystyy vähempään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Itsariperjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä oli erobileet tänään. Ajoittain, harvoin oli kiusallinen hiljaisuus esim. kun oltiin tupakoivien kanssa terdellä. Muuten oli tosi kivaa ja ruoka ja juoma oli herkullista.

Mitä tästä opin? Minä olen tässä porukassa se hangaround. Se, joka jää paikkakunnalle ja tämän osallistuneen porukan osaksi, on enemmän osa porukkaa kuin minä. On hyvä, että minä lähden ja hän jää. Mulla on oma heimo pohjosessa. Tämä on ymmärrettävää, koska kaikki tänä iltana itsenäisyyttä - Suomen ja meidän - juhlineet ovat semmoista porukkaa, johon minä olen tutustunut eksän kautta. Muuten en olisi heihin tutustunut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin