7. luukku Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Katsoin "Etsi" toiminnolla n-sanaa ja en toukokuuhun 2010 asti mentyäni löytänyt käyttäneeni moista sanaa (leikilläni tai tosissani). Pitääkö minun vielä kauaksi asti jatkaa, että löydän tekemäni virheen?
Sä et vaan osaa käyttää hakutoimintoa: search.php?keywords=neek*&terms=all&aut ... ubmit=Etsi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Älä ota kaikkea kirjaimellisesti, tarkoitin yleisesti ottaen ennakkoluuloisia keskustalaisia. Juha Sipilä on jokseensakin ok, tietyiltä osin. En minäkään jaksa suivaantua siitä, että nimittelit tarkemmin määrittelemätöntä(minä, urpiainen?) tahoa äärivassariksi, koska minä en sellainen ole.

Mun on vaan välillä tosi vaikea ymmärtää, että suuri osa suomalaisia asuu tän soijalattebaari -maailman ulkopuolella, ja kaikki uusi ja erikoinen on oikeesti pelottavaa. Mutta kun pysähtyy ajattelemaan, niin ymmärrän kyllä. Esimerkiks tää susikysymys. Jos muuttasin Alaskaan, en todellakaan alkais nillitään siitä, että siellä on susia ja mun lapsi ei voi nukkua päiksyjä pihalla kun sus' vie.


Boldasin huumoriosiot, joissa on kuitenkin totuuden siemen.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tota, olet edelleen sitä mieltä että kirjoituksesi ja mielipiteesi eivät missään nimessä ole rasistisia?(ks. Urpsun linkki)

Ja että minä ja muut äärivassarit kannatimme väkivaltaista mielenosoitusta?

Minusta on asia erikseen, että ihmisillä on toisistaan kovastikin poikkeavia arvoja ja mielipiteitä, mutta on ikävää väittää toisen sanoneen jotain, jos niin ei ole tapahtunut. Tämmöinen keskustelupalsta pitkälti perustuu siihen, että luetaan toisten kirjoituksia ja jos ymmärretään väärin niin pyritään korjaamaan. Varmaan itsekin pystyt nimeämään muutamia henkilöitä, joiden kanssa tuolla tavalla ei täällä voi toimia(hän, jonka nimeä en viitsi mainita välttääkseni Kutsuitte, herrani -tyyppisen ilmestymisen).

(huumori boldattu)

Henkilökohtaisesti en todellakaan ajojahtaa sinua, vaan ihmettelen vaan miten tulkitset asian täysin päinvastoin kuin minä sen tarkoitin. Ja se että totean a (väkivaltainen mielenosoitus on väärin), ei se poissulje b:tä (mielestäni rahat pitäisi käyttää vanhusten hoitoon mieluummin kuin bileisiin, todettakoon vielä nyt että jos nämä kaksi olisivat realistisia vaihtoehtoja, mitä ne tietenkään eivät ole).

Tuon marttyyri- ja uhriasenteen sijaan varmaan hedelmällisempää olisi miettiä sitä, miksi sinun ja muiden palstalaisten logiikka ei usein kohtaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:Tuon marttyyri- ja uhriasenteen sijaan varmaan hedelmällisempää olisi miettiä sitä, miksi sinun ja muiden palstalaisten logiikka ei usein kohtaa.
Ei kun Pertti haluaa keskustelupalstalla syytää ennakkoluuloista mututuubaansaa välittämättä tosiasioista tai siitä, mitä keskustelukumppanit itseasiassa ovat sanoneet, ja jos tällaisen toiminnan moukkamaisuudesta huomautetaan, on se koulukiusaamista tai tuomittavaa ihan sitä kautta, että Peralle tulee paha mieli. Oi aikoja, oi tapoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
P.S. olinkin oudon onnellinen kun en reiluun viikkoon vilkaissutkaan palstaa.
Meillä kellään täällä ei ole mitään velvollisuuksia tätä palstaa kohtaan. Jos virtuaalielämä syö onnellisuutta, niin suosittelen lämpimästi laittamaan koneen kiinni.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perdellä, pelkään pahoin, voi hyvinkin olla tilanne, jossa sekä vaimo että palsta tuomitsee idiootiksi. Ole nyt siinä sitten toisesta pois tai vain toisessa paikassa, kun tukea omille ajatuksillekin pitäisi saada.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 11.12.2013 9:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Meillä kellään täällä ei ole mitään velvollisuuksia tätä palstaa kohtaan.
Kyllä kai aika yleisesti ajatellaan, että monessa tapauksessa vakiintunut, lähes institutionalisoitunut käytäntö luo normatiivisen velvoitteen. Siis jos Dave suinkin on hengissä ja esim. vain kaulimen alla, niin kyllä sillä on velvollisuuksia palstaa kohtaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 11.12.2013 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Haluaisin kommentoida tätä, mutta lauseestasi ei Veijo Merikään saisi luettavaa.
Mistäs nyt tällainen ennenkuulumaton itsekritiikki ja pidättyväisyys? Kuten tämäkin ketju väkevästi todistaa, ei ymmärryksen valon syttymättömyys sua yleensä ole saanut jättämään kommentointia väliin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:...
Mä jo luulin, että teit eilen KSE:n, mutta kiva, että olet vielä täällä.

Mä olen todennut, että jos toiset ei muutamalla viestillä huomaa mun olevan oikeassa, niin on helpompi ja mukavampi antaa asian olla kuin jäädä vääntämään, kun ei ne kuitenkaan tajuu. Ei toisten harhakuvitelmat oo mun ongelma :mrgreen:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Äh, en malta pysyä poissa.
Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

EI pertti se ei ole tuhkaluukku..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:^ Onneksi kun on riittävän hyvä mielikuvitus tuokin todellisuus voi hetkittäin näyttää tältä:
Kivat hameet. Mä voisin yhtyä tähän mielikuvaan :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 7. luukku Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Sivuhuomautuksena on pakko sanoa, että Exsu onnistui löytämään omaan liikkuvaan kuvaansa yhden rakkaimmista ei-kissoista minkä nuoruudestani muistan. Tuollaisia nuo gorgit juuri ovat, ihan kuin meidän tynkäjalka. Jos jossakin on koirilla joku after-life siellä takuulla saa tehdä tuota niin paljon kuin haluaa, milloin vain haluaa.
Siinä, missä Vesperille Stadiumin tai muun urheiluvastustekaupan ale = Pertti niin mulle (edellisen lisäksi myös) gorgi = Pertti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin